QFT.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:19 schreef o.us het volgende:
Vreemdgaan = exit voor mij. De breuk van het opgebouwde vertrouwen zal dan nooit meer hetzelfde worden zoals het daarvoor was.
ja? Zou jij het toestaan dat je vriendin met andere mannen zou gaan slapen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:21 schreef spierbal het volgende:
Gewoon met de tijd meegaan. Alle meiden zijn tegen om te smullen, met uitzonderingen natuurlijk. Vat het niet al te persoonlijk op.
wat voor werk doen jullie?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef Kandijfijn het volgende:
Flirten mogen we beiden, omdat we dat nodig hebben op ons werk voor betere fooien. En omdat we dat toch niet laten
![]()
Het zal mij ook niks verbazen als een van ons ooit nog een keertje vreemd zal gaan. En denk dat we het elkaar ook redelijk snel zouden kunnen vergeven.
En toch zijn we ergens voorbestemd voor elkaar. We hebben gewoon niet main-stream waarden en normen.
Wist je dat niet? In een aantal afleveringen is dat voorgekomen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Snooki met vrouwen vreemdgegaan?
Als ik nog een vriendin zou hebben, zou ik het er wel vergeven hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef Elvenpath het volgende:
[..]
ja? Zou jij het toestaan dat je vriendin met andere mannen zou gaan slapen?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef Kandijfijn het volgende:
Flirten mogen we beiden, omdat we dat nodig hebben op ons werk voor betere fooien. En omdat we dat toch niet laten
![]()
Het zal mij ook niks verbazen als een van ons ooit nog een keertje vreemd zal gaan. En denk dat we het elkaar ook redelijk snel zouden kunnen vergeven.
Ik denk hetzelfde als jij erover.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:16 schreef Elvenpath het volgende:
Even een interessante vraag: in hoeverre mag je vriend/vriendin/man/vrouw bij jouw gaan? Ik heb bijv. verhalen gehoord over vrouwen die getrouwd waren maar daarnaast ook nog een lover hadden. Hun echtgenoten lieten het gewoon toe.
Het snooki van Jersey Shore ging met zowel mannen als vrouwen vreemd maar toch is ze nu zwanger van haar vriend (die ondanks alles bij haar is gebleven).
Daarom een goede vraag: hoever mag je vriend/vriendin/etc. van jou gaan? Mag die bijv. een relatie buiten jullie relatie onderhouden? Zou je hem of haar vergeven als ze vreemdgingen en tot hoe vaak dan? En zouden jullie evt. een partnerruil doen?
Laat ik maar beginnen:
Ik zou het niet willen hebben als mijn vriend/man een buitenechtelijke relatie zou aangaan. Om dezelfde reden zou ik ook nooit willen daten met een man die al bezet is.
Als mijn man vreemdgaat zou ik ten eerste willen weten waarom hij vreemd is gegaan. En hoe lang al. Waarschijnlijk zal ik hem daarna alsnog de deur uit wijzen want het vertrouwen zou weg zijn. Stel dat we kinderen hadden en een huis en verplichtingen etc. dan zou ik het hem wellicht 1x vergeven. Maar het vertrouwen zou wel beschadigd zijn.
Hoe denken jullie hierover?
Beetje zoenen zeker? Pffft dat stelt toch niets voor.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Wist je dat niet? In een aantal afleveringen is dat voorgekomen.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:19 schreef o.us het volgende:
Vreemdgaan = exit voor mij. De breuk van het opgebouwde vertrouwen zal dan nooit meer hetzelfde worden zoals het daarvoor was.
Waarom niet? We hebben gewoon een andere seksueel moraal, we geloven beiden echt 0,0 in monogamie. Tot nu toe zijn we beiden monogaam maar ik weet hoe we beiden zijn.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:25 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]![]()
Vindt je zelf dat je een goede relatie hebt?
tuurlijk. als je die exit, krijg je nooit meer een vriendinquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:23 schreef spierbal het volgende:
[..]
Als ik nog een vriendin zou hebben, zou ik het er wel vergeven hoor.
Zit anders gezellig met je ma op de bank.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:23 schreef LifeonEarth het volgende:
[..]
tuurlijk. als je die exit, krijg je nooit meer een vriendin
Dit. Dit soort zaken zijn wmb gewoon bespreekbaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:35 schreef Ryon het volgende:
Hangt van 100000 omstandigheden af. Zoals wel met meer dingen in het leven. Maar als je vrouw een lover er op na houdt om dat jij er te weinig bent maar jullie wel gezamenlijk de relatie in stand willen houden.. Moet er wellicht eerder wat pragmatischer dan principieel gehandeld worden. Lastig om harde uitspraken te doen als 'ik geef dan mijn werk op' of 'je koopt maar een vibrator'. Daar speelt dan wel meer mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |