quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
contract binnen, ga er nog 65 ekkies op vooruit ook
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
contract binnen, ga er nog 65 ekkies op vooruit ook
Ghehe, ik heb het maar in mijn autistische routine ingebouwd om elke avond ff te checken of er wat uit de vriezer gehaald moet wordenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en de vriezer is de beste uitvinding ooit. In mijn eerste huis had ik alleen een vakje in de koelkast, maar nu een gewone. Zit altijd vol en mijn voedselkosten zijn een stuk lager geworden
![]()
(enige nadeel is dat ik altijd vergeet m'n eten uit de vriezer te halen en dan toch maar brood ga eten)
ja, brutoquote:
omdat je het netto niet echt merkt en het gewoon de jaarlijkse inflatiecorrectie is, maar tochquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Waarom de ''? Is toch juist een
iets is beter dan nietsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, bruto
[..]
omdat je het netto niet echt merkt en het gewoon de jaarlijkse inflatiecorrectie is, maar toch
WEL, GA JE IN EEN HOEK ZITTEN SCHAMEN!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat ik ondankbaar ben
Je voetbalplaatjes zijn binnenquote:
Datquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WEL, GA JE IN EEN HOEK ZITTEN SCHAMEN!![]()
Mooizo, tof!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je voetbalplaatjes zijn binnen![]()
Dank je wel![]()
![]()
![]()
![]()
Neem ze morgen mee naar de kinderen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
WTF, ze hebben een touw gespannen tussen de lantaarnpalen naast mijn kantoor, en dit is nu mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Echt geen idee.. Ergens links hangen allemaal zwarte shirts. En even verderop hangt ook een overhemd met een flink grote vlek erin. Ik zie het patroon ook niet..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Mis ik sowieso iets met die touwen met shirts? Want op ijburg hangen ze ook, en het zijn random shirts, ik kan er geen patroon in vinden nog ..
Ik zag bij m'n vader net de NRC next liggen en daar stond een wasrek op de voorkant, iets met oranje.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Mis ik sowieso iets met die touwen met shirts? Want op ijburg hangen ze ook, en het zijn random shirts, ik kan er geen patroon in vinden nog ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |