quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
contract binnen, ga er nog 65 ekkies op vooruit ook
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
contract binnen, ga er nog 65 ekkies op vooruit ook
Ghehe, ik heb het maar in mijn autistische routine ingebouwd om elke avond ff te checken of er wat uit de vriezer gehaald moet wordenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
O en de vriezer is de beste uitvinding ooit. In mijn eerste huis had ik alleen een vakje in de koelkast, maar nu een gewone. Zit altijd vol en mijn voedselkosten zijn een stuk lager geworden
![]()
(enige nadeel is dat ik altijd vergeet m'n eten uit de vriezer te halen en dan toch maar brood ga eten)
ja, brutoquote:
omdat je het netto niet echt merkt en het gewoon de jaarlijkse inflatiecorrectie is, maar tochquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Waarom de ''? Is toch juist een
iets is beter dan nietsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, bruto
[..]
omdat je het netto niet echt merkt en het gewoon de jaarlijkse inflatiecorrectie is, maar toch
WEL, GA JE IN EEN HOEK ZITTEN SCHAMEN!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeg toch ook niet dat ik ondankbaar ben
Je voetbalplaatjes zijn binnenquote:
Datquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
WEL, GA JE IN EEN HOEK ZITTEN SCHAMEN!![]()
Mooizo, tof!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je voetbalplaatjes zijn binnen![]()
Dank je wel![]()
![]()
![]()
![]()
Neem ze morgen mee naar de kinderen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
WTF, ze hebben een touw gespannen tussen de lantaarnpalen naast mijn kantoor, en dit is nu mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Echt geen idee.. Ergens links hangen allemaal zwarte shirts. En even verderop hangt ook een overhemd met een flink grote vlek erin. Ik zie het patroon ook niet..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Mis ik sowieso iets met die touwen met shirts? Want op ijburg hangen ze ook, en het zijn random shirts, ik kan er geen patroon in vinden nog ..
Ik zag bij m'n vader net de NRC next liggen en daar stond een wasrek op de voorkant, iets met oranje.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Mis ik sowieso iets met die touwen met shirts? Want op ijburg hangen ze ook, en het zijn random shirts, ik kan er geen patroon in vinden nog ..
Ja ik ook, en ik kan het ook niet vindenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan er niet achterkomen. Is het iets met "vuile was buitenhangen"?
Nu ben ik nieuwsgierig
Goeden conclusie!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
Mobiele providers uitzoeken... dan zoek je ervaringen op. Is iedereen alleen maar negatief![]()
Jongeuh ! Zo kan ik toch niet kiezen!!!
Geen idee, geen ervaring meequote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
Ik neig momenteel het meest naar tele2... maar was daar nu iets mee?
Ja pcies dat iddquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden conclusie!
Ze zijn allemaal kut, ga maar over op de postduif
*Burp*quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. chips paprika zak van 175 gr leeg gegeten
Ik ben trots op jequote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. chips paprika zak van 175 gr leeg gegeten
Maar hij is wel duidelijkquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:32 schreef Lindytje het volgende:
Zo, hehe, blogpost af. Wat een lap tekst voor een simpele eyeliner
Ik begin er ook niet aanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:46 schreef Mss het volgende:
Wings zijn bij mij een ramp. Omdat ik mijn ooglid strak trek ziet een hoek er veel anders uit. Vaak is de ene veel schuiner dan de andere
tip: niet te veel strak trekkenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:46 schreef Mss het volgende:
Wings zijn bij mij een ramp. Omdat ik mijn ooglid strak trek ziet een hoek er veel anders uit. Vaak is de ene veel schuiner dan de andere
Da's wel een goeie tip!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
tip: niet te veel strak trekken
of: houd je oog gewoon, zet een puntje waar je je wing wil laten eindigen, dan kun je best straktrekken en naar dat puntje toe werken
Ik verzend mezelf wel vaker pakketjes hoor, anders krijg ik er veul te weinigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:51 schreef Dwyn het volgende:
Wut? Ik kan bij een van mijn pakketjes de bezorging niet wijzigen omdat ik de verzender van het pakket zou zijn?
Jonge ga jij eens in de leer bij Masja!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:32 schreef Lindytje het volgende:
Zo, hehe, blogpost af. Wat een lap tekst voor een simpele eyeliner
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jonge ga jij eens in de leer bij Masja!
Een bericht betekent dat je
1) De lezers een vraag stelt en het zo een artikel noemt
of
2) Je 2 foto's plaatst over iets wat je lezers allang weten en wat je toch al had gemaakt en het zo een artikel noemt
of
3) je een filmpje maakt van een mannetje die wat limonade in een glas gooit en je dat een recept noemt en dus een artikel.
Ik moet nog veel lerenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
of
2) Je 2 foto's plaatst over iets wat je lezers allang weten en wat je toch al had gemaakt en het zo een artikel noemt
of
3) je een filmpje maakt van een mannetje die wat limonade in een glas gooit en je dat een recept noemt en dus een artikel.
Zo kom je natuurlijk nooit in een appartement met een eigen hondenuitlaatservice en een Mango en een trein op de begane grondquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik verzend mezelf wel vaker pakketjes hoor, anders krijg ik er veul te weinig
Ik doe iets verkeerdquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zo kom je natuurlijk nooit in een appartement met een eigen hondenuitlaatservice en een Mango en een trein op de begane grond
Ook een goeden!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of ga dan tenminste nog een week op vakantie en verveel ons dood met je shoplogs
Goed ideequote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Of ga dan tenminste nog een week op vakantie en verveel ons dood met je shoplogs
Ja, dat geld verdien je dus door:quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
of
of
Gewoon even wachten tot je wordt benaderd door een reisbureau en beschrijven wat een mooien vakantieland het isquote:
Niet! Was ze er nog trots op ook?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ook een goeden!
En dan heel enthousiast vermelden hoeveel filmpjes je wel niet geplaatst hebt die maand
Jepquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet! Was ze er nog trots op ook?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, een lindy-partyquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, dat geld verdien je dus door:
[..]![]()
Of door het geven van een vetten party met dito goodybag! Maar 5 stands per 1000 bezoekers nodig, dus kost niks!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Niet! Was ze er nog trots op ook?
twitter:maschaa twitterde op donderdag 14-06-2012 om 02:24:0929 filmpjes online gehad in mei.. dat is zo goed als dagelijks een filmpje. Whoo
reageer retweet
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
twitter:maschaa twitterde op donderdag 14-06-2012 om 02:24:0929 filmpjes online gehad in mei.. dat is zo goed als dagelijks een filmpje. Whoo
reageer retweet
![]()
![]()
Goeden regen jaquote:
Ja, daar keek ik ook al naarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zag alleen maar tetten![]()
En toen dacht ik "o ja, het zingt ook nog"
Dafuuuuqquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkelijk/2835920/vrouw-in-mond-gepenetreerd-inktvis.html
Gadverdamme![]()
Hoax of echt?
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Gadverdamme![]()
Hoax of echt?
Als ze ze hadden laten zitten had ze wat later baby-inktvisjes uitgekotstquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Gadverdamme![]()
Hoax of echt?
Kutnederlandersquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)kse-restaurants.html
Bwhehehequote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Arme hontquote:'Hond van Obama is een politieke last'
AMSTERDAM - Bo, de hond van de Amerikaanse president Barack Obama, is volgens wetenschappers van de George Washington universiteit in Washington D.C. een politiek blok aan het been.
'Hond van Obama is politieke last' Fotoserie
De onderzoekers koppelden een database van Amerikaanse krantenartikelen over presidentiële huisdieren aan stemgedrag en populariteit van de president.
Daaruit blijkt dat honden vooral in economisch slechte tijden een negatief effect hebben op de populariteit van presidenten, schrijven de onderzoekers in Political Science & Politics.
Hoe verzin je hetquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:38 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hehe, misschien had ie dat bericht ook net gelezen en dacht ie eens lekker goedkoop uit te zijn?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ik neem aan dat ie wel gaat betalen tho
Gelukkig heb je een lage autistenscorequote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
Je vader die om half vier opbelt of je vanavond mee gaat naar de Griek voor vaderdag
Toen ie nog werkte was ie veel planmatiger
Ja, ik kan er redelijk mee omgaan. Maar de weegschaal nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je een lage autistenscore
Griek is lekkerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik kan er redelijk mee omgaan. Maar de weegschaal niet
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, die weegschaal zal het een souvlaki schelen hoor, waar jij gaat etenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben voor het eerst in twee maanden een kilo afgevallenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Griek is lekkergewoon van genieten
Grieksquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
Je vader die om half vier opbelt of je vanavond mee gaat naar de Griek voor vaderdag
hoax, de griek is ALTIJD vetter dan wat ik zelf kookquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:43 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh, die weegschaal zal het een souvlaki schelen hoor, waar jij gaat eten
Yes babe maar je bent al heel goed bezig, dus af en toe mag je ook wel ff lekker nommenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben voor het eerst in twee maanden een kilo afgevallen![]()
Goeden tip!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga in mijn plaats, misschien hebben ze het niet door![]()
![]()
mag ik mee als bb?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ga in mijn plaats, misschien hebben ze het niet door![]()
![]()
Met het kruisjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg al de ganse dag deze melding en alleen op Fok. Wat is het en hoe krijg ik het weg?
de man van mijn moeder ook niet, maar hij vind het wel leuk als de dochters langskomen en aangezien zijn eigen 2 dochters drama is nu vindt hij het wel leuk als ik kom, en met mijn echte zus kan hij ook wel goed opschieten maar geen idee of die komtquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:46 schreef Mss het volgende:
Gelukkig hecht mijn vader er niet zoveel waarde aan.
Elke keer als ik de pagina ververs? Da's annoyingquote:
Da's zeker annoyingquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Elke keer als ik de pagina ververs? Da's annoying
dat ze optiefen met hun kenserspam
plants vs zombies?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg al de ganse dag deze melding en alleen op Fok. Wat is het en hoe krijg ik het weg?
mijn goeie weegschaal score van vanmorgen. Wat doet iequote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
Dus we gaan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
mijn goeie weegschaal score van vanmorgen. Wat doet ie.
ja, ik had het ook op mijn werk zelfsquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je de browser opnieuw start blijft hij die melding ook geven?
dafuqquote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik had het ook op mijn werk zelfs
Whut?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:58 schreef PriemGirl het volgende:
Wat kan beyoncé toch goed zingen live![]()
![]()
En skjoe![]()
![]()
Tsssss
![]()
Je snapt dat ik dit niet kan goedkeuren he
Grieken...quote:
Dan gaan we daarna toch. Of rechtstreeks naar de griek.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ben nu pas bij barneveld. Dus pas om half zes thuis.
geen idee, ik heb geen andere browserquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb je t ook bij andere browser? zo ja -> fok zijn schuld
goeien tipquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb je t ook bij andere browser? zo ja -> fok zijn schuld
.........quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen idee, ik heb geen andere browser_
dat noemen ze een moedervlekquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:06 schreef Diconnected het volgende:
Waarom heb ik midden op m'n arm een pukkeltje zitten? Dafuck
Wij hadden voor moederdag voor schoonmoeder een nieuwe mp3 speler gekauft en ook al voorzien van muziek, extra geheugencapaciteit erin en losse oplaadstekker erbij.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 15:49 schreef Mss het volgende:
Mijn vader is daar echt heel nuchter in. En ik ben met moederdag ook niet geweest. Je moet je ouders wel gelijk houden he.
De volgende keer dat ik hem zie is denk ik zijn verjaardag, half juli, dus dan krijgt hij dan wel een mooi cadeau!
quote:Congratulations, You have won Two Million Pounds on the O2 Mobile Promotional Lotto
.Please Contact Rev Alfred James for immediate payment .
Klopt, dus dan heb je firefox of chromequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
als je niet web developped heb je heul geen meerdere browsers nodig.
Euhhh, nog een keer wassen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:10 schreef Mss het volgende:
Ik heb een spijkerbroek die nieuw is, en waar echt een ontzettend chemische geur aan hangt. Hij is al een keer gewassen. De geur is wel wat minder geworden, maar niet veel.
Hoe (hehehehe) krijg ik dezen eruit? Ik kan natuurlijk ook niet te heet wassen. Iemand een goeden tip?
Knoflook, dat helpt tegen allesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:10 schreef Mss het volgende:
Ik heb een spijkerbroek die nieuw is, en waar echt een ontzettend chemische geur aan hangt. Hij is al een keer gewassen. De geur is wel wat minder geworden, maar niet veel.
Hoe (hehehehe) krijg ik dezen eruit? Ik kan natuurlijk ook niet te heet wassen. Iemand een goeden tip?
Sow, goed bezigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:09 schreef Dwyn het volgende:
300 euro krijgen voor 15 uur werk, toeslaguren
Ja, dat snap ik natuurlijk ook welquote:
Nouja, ik laat nieuwe broeken sowieso altijd een poosje weken in water met azijn. Misschien neutraliseert dat de geur ook een beetje? Anders is het iig goed voor het vasthouden van de kleur.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik natuurlijk ook wel. Maar dat maakt dus maar heel weinig verschil uit. Dacht dat er misschien iemand iets wist...
JOah!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Nu kun je toch op vakantie om velen filmpjens te maken!
Geurvreter erbij?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik natuurlijk ook wel. Maar dat maakt dus maar heel weinig verschil uit. Dacht dat er misschien iemand iets wist...
Dat dusquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hele teen opeten en dan stinkt je broek niet meer!
azijnbadje?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Jammer dat die pislucht daarna zo overheerstquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
De kat er overheen laten pissen helpt ook goed tegen chemische luchtjes!
Ik lollerde nogal luidquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hele teen opeten en dan stinkt je broek niet meer!
je was me voorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:18 schreef Lindytje het volgende:
Ik weet het, ik weet het!!!
Dikkie er een uurtje op laten liggen![]()
Fixed.. I still have issuesquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Broodje bakken in de magnetron voor 10 minuten, ruik je alleen nog een lichte brandlucht
Ik denk dat je zonder neus lelijker bent dan met.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
Je neus er afhakken ! Ik bedoel.. Soms moet je het ook even bekijken vanaf de niet-broek-kant![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:18 schreef Lindytje het volgende:
Ik weet het, ik weet het!!!
Dikkie er een uurtje op laten liggen![]()
Gewoon een knijper op je neus kan ook al helpen, het hoeft niet gelijk zo rigoureusquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
Je neus er afhakken ! Ik bedoel.. Soms moet je het ook even bekijken vanaf de niet-broek-kant![]()
Nope, want geen bad.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Heb je LUSH bruisballen / bath melt dingesen Mss?
Maar dan ruik je de broek niet meerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat je zonder neus lelijker bent dan met.
Mijn portemonnee ruikt naar Lush.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
Heb je LUSH bruisballen / bath melt dingesen Mss?
Ook... okay dan...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon een knijper op je neus kan ook al helpen, het hoeft niet gelijk zo rigoureus
En dan hoeft het alleen als je de broek aan hebt!quote:
Ik piste bijna in mijn broek manquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
je kan ook de broek aantrekken en 'm zelf volpissen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
als je eerst asperges eet werkt het nog beter
Als je broek niet stinkt zou ik dat niet doenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik piste bijna in mijn broek man
Ik moest ineens nogal onverwacht lolleren
Mja, ach, hij moet toch in de was.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je broek niet stinkt zou ik dat niet doen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:24 schreef Stormqueen het volgende:
je kan 'm ook gewoon aantrekken en naar een metalfeest gaan, gegarandeerd dat ie dan niet meer naar het chemische luchtje ruikt
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, in dat geval, gaan met die banaan!
ja, geld zat jij.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Ik koop wel een nieuwen, met mijn gewonnen geld
Heb je al antwoord terug? Heb je al je gegevens incl. pincodes e.d. al doorgegeven??quote:
Wat een goeden ideequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan je gypsy wedding jurken laten maken met ekte diamanten
goeden plan!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat een goeden idee
Dan gaan we met zijn allen naar curacaoEn dan veel shoppen en shoplogs opnemen
Ja, en mijn gegevens van internetbankieren enzo, anders kunnen ze het niet over makenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Heb je al antwoord terug? Heb je al je gegevens incl. pincodes e.d. al doorgegeven??
Oh, dat is snel!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, en mijn gegevens van internetbankieren enzo, anders kunnen ze het niet over maken
Ik moest wel eerst 2000 storten om te laten dat het echt mijn rekening was. Dus dat heb ik gedaan en dan krijg ik morgen 2 miljoen
Goed gehandeldquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, en mijn gegevens van internetbankieren enzo, anders kunnen ze het niet over maken
Ik moest wel eerst 2000 storten om te laten dat het echt mijn rekening was. Dus dat heb ik gedaan en dan krijg ik morgen 2 miljoen
heb je wel je tancodes gegeven?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ze zijn heel snel
Aardige behulpzame mensen
neeee, maar misschien was je het vergetenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, denk je dat ik dom ben ofzo?
Dan is het lief dat je me er even aan herinnertquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neeee, maar misschien was je het vergeten
ja toch?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan is het lief dat je me er even aan herinnert
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
idee voor als je de kleur van je pousse beu bent
[ afbeelding ]
Wat schattig!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
idee voor als je de kleur van je pousse beu bent
[ afbeelding ]
Gewoon in de bleek kiepen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik 'm eerst wit krijgen
chloorbadjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dan moet ik 'm eerst wit krijgen
Daar wordt ie vast gelukkiger van jaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 16:59 schreef bleiblei het volgende:
Niet bij Eny. En jullie moeten wel lief tegen hem zijn. Anders neem ik em de 30ste mee naar de UK.
Goed topique was dat.quote:
Goeden timing ookquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
vanHaren.nl stuurde mij deze zonnebril. Dat was echt fantastisch!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zwei einz heb ik er zelf op geplakt met de bijgeleverde stickers
Jonge, we moeten met 2 punten verschil winnen. Haterquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zwei einz heb ik er zelf op geplakt met de bijgeleverde stickers
Zegt de mensch die haar oranje kleurtje heeft weggegooidquote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:28 schreef Mss het volgende:
[..]
Jonge, we moeten met 2 punten verschil winnen. Hater
Die brengt ongeluk!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zegt de mensch die haar oranje kleurtje heeft weggegooid
Ftfy.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoax, gij half minderdaneenkwartduitser!
Weet ik niet precies. Mijn moeder heeft een Nederlandse vader en een Duitse moeder. Maar mijn oma heeft ook weer een hoop Nederlandse familie, die is dus ook niet geheel Duits. Allemaal over de grens neuken jonge!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
minder dan een kwart, hoeveel dan?
O haiquote:
Ja heur, ik heb alleen geen idee op welke stand en hoe (hehehehequote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou je dingen die in de pan moeten worden gebakken ook gewoon in de oven kunnen mikken?
Minder werk enzo
Op deze niet, had ik al gechecktquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja heur, ik heb alleen geen idee op welke stand en hoe (hehehehe) lang. Vaak staat zoiets al op de verpakking!
Wat voor iets is het?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Op deze niet, had ik al gecheckt.
Maar ik ga het er gewoon inpleuren, kijken wat er gebeurd
Een fritatta of iets dergelijksquote:
Oh, dat is wel te kanen ja!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een fritatta of iets dergelijks.
Was bij een appie met een gigantisch vegetarisch schap, daar lagen ze tussen
aber naturlich!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:58 schreef Mss het volgende:
Zulks een velen geld! Ben je achter het station gaan staan Skjoe?
Ik stuur je wel wat op!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:30 schreef Sharana_LV het volgende:
volgens mij ben ik nog steeds de enige die hier geen aids heeft, ik voel mij buitengesloten
dat geloof ik meteenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:29 schreef PriemGirl het volgende:
Theheheh foto's van wegwerpcamera's ontwikkeld van bruiloftGoeien sleckten kwaliteit foto's wel
Jij hebt al zoveel andere dingen joh!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:30 schreef Sharana_LV het volgende:
volgens mij ben ik nog steeds de enige die hier geen aids heeft, ik voel mij buitengesloten
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn vader had dus ooit een collega met aids. En in het leger moet je vaak je bed delen. Maar niemand wilde dus met die man in 1 bed. Behalve mijn vader. DÃe zei gewoon: ik ben toch zijn type niet, en ging er gewoon naast liggen
Hehehehe! Goeien actie wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn vader had dus ooit een collega met aids. En in het leger moet je vaak je bed delen. Maar niemand wilde dus met die man in 1 bed. Behalve mijn vader. DÃe zei gewoon: ik ben toch zijn type niet, en ging er gewoon naast liggen
Ja jonge, ze moeten in een protective bubble!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Hehehehe! Goeien actie wel.
Maar toch blijft het bizar dat er op het gebied van ais nog steeds mensen denken dat je via lucht en speeksel kunt besmetten.
Toffen vadertquote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:54 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
ZEIK-nat geregend onderweg naar de supermarkt en de toko
Dus lekker in de douche geweest, haartjens gewassen, en nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
god, ik ben echt helemaal dood
Knoei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |