kijk, dat klinkt beterquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
noodgeval. En ik krijg ongeveer zes uur toeslag voor dat uurtje extra.
Die komen sowieso wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Die TT
Ben benieuwd hoeveel ransapen hier weer op af komen
Ik vond het in Italië zo irritant dat ze OVERAL Parmezaanse kaas over mikken, wordt saai op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Wedden dat dat onbekend smaakt en daarom goor is?
MRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWquote:
Ja haha. De baas zal er wel niet blij mee zijn, maar ik had mijn collega huilend aan de telefoon.quote:
lekker dan, hoe dat zo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:29 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja haha. De baas zal er wel niet blij mee zijn, maar ik had mijn collega huilend aan de telefoon.
En standaard in onze tuin, want wij hebben niks om ze er weg te houden. Ik zou mijn bed haast naar de straatkant verkassen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
MRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWW
Zoberzo: katten
Da's toch mooi!quote:
Schoppen, dat helptquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En standaard in onze tuin, want wij hebben niks om ze er weg te houden. Ik zou mijn bed haast naar de straatkant verkassen.
Ik vind welig tieren zo mooi.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's toch mooi!
Beter dan dat je moet janken om jezelf en je niet met jezelf door een deur kan
Dan ben je mooi in de aap gelogeerd!
(wat een bazen spreekwoord/gezegde is dat toch eigenlijk he!)
Noem je me nou dik??!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's toch mooi!
Beter dan dat je moet janken om jezelf en je niet met jezelf door een deur kan
Dan ben je mooi in de aap gelogeerd!
(wat een bazen spreekwoord/gezegde is dat toch eigenlijk he!)
Een veel te lang verhaal! Ze is naar huis gegaan en ik heb als een razende de winkel in orde proberen te maken. Niet helemaal gelukt maar ik moest ook voor een bepaalde tijd de winkel in verband met het alarm.quote:
me dunktquote:
Ik lig al in mijn nest ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Schoppen, dat helpt
Of gebakken spons, maar daar gaan ze dan meteen weer dood van....
voel je je nu onheus bejegend?quote:
oh niet ivm "figuren" die haar in de winkel bedreigden ofzo, ik dacht dat het zoiets weer wasquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:32 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Een veel te lang verhaal! Ze is naar huis gegaan en ik heb als een razende de winkel in orde proberen te maken. Niet helemaal gelukt maar ik moest ook voor een bepaalde tijd de winkel in verband met het alarm.
gebakken spons door het bovenlichtje gooien richting kat?quote:
dat was inderdaad abject en infaam van mij, mijne amicequote:
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat was inderdaad abject en infaam van mij, mijne amice
Ja er was blijkbaar wel een creepy gast geweest die voor alle meiden bloemen had lopen kopen, maar dat heb ik gelukkig niet gezien!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh niet ivm "figuren" die haar in de winkel bedreigden ofzo, ik dacht dat het zoiets weer was
Maar kan natuurlijk van alles zijn, da;s waar.
Fijn dat het grotendeels wel gelukt is, en jij nu lekker 6 uur extra cash
ik kan slechts hopen om vergeving uwer zijdsquote:
ik kende ooit iemand die steeds zei "accoord" en "correct" en dat dan elke 3 minuten ofzo... ook uit de categorie grijze dakduifquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:35 schreef Mss het volgende:
Op dat overleg van vanavond zei iemand ook 'waarvan akte'.
die gast dacht natuurlijk heerlijk te gaan batsen daarna met al die meidenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja er was blijkbaar wel een creepy gast geweest die voor alle meiden bloemen had lopen kopen, maar dat heb ik gelukkig niet gezien!
Wat vrouwen al niet doen voor een vent die hun een bloem geeftquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die gast dacht natuurlijk heerlijk te gaan batsen daarna met al die meiden![]()
"All night looooonnnnggggg, all night"
Ruby?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
die gast dacht natuurlijk heerlijk te gaan batsen daarna met al die meiden![]()
"All night looooonnnnggggg, all night"
typisch wel dat het nooit de hete mannen zijn die dat doenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat vrouwen al niet doen voor een vent die hun een bloem geeft
geen idee wat u bedoelt.... ik bedoel Lional Richiequote:
Die hoeven maar zwoel te kijken en we soppen al!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
typisch wel dat het nooit de hete mannen zijn die dat doen
Ik word een beetje onpasselijk daarvanquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Die hoeven maar zwoel te kijken en we soppen al!
zulks een kansloze figuren ook altijd he...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:45 schreef Dwyn het volgende:
Deze had blijkbaar geen tanden en had beloofd om rond sluitingstijd terug te komen dus ik heb aan de beveiliging gevraagd of ze even wilde blijven rondhangen en dat hebben ze gelukkig gedaan!
Je bent al de tweede deze week die zegt niet goed te worden van sommige opmerkingenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik word een beetje onpasselijk daarvan
Fifth Element, Chris Rock.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen idee wat u bedoelt.... ik bedoel Lional Richie
Ja precies haha. Zo maak je nog eens wat mee in slechts een uurtje werken. Maar ik ga een poging doen tot slapen. Trusten allemaal!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zulks een kansloze figuren ook altijd he...
als al die mensen nou gewoon van domheid eens uit een raam op 12 hoog zouden dood donderen, dan zou dat een hoop geld en ergernis schelen
da habe ich keine ahnung über helaschquote:
Jij ook slaap lekker!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja precies haha. Zo maak je nog eens wat mee in slechts een uurtje werken. Maar ik ga een poging doen tot slapen. Trusten allemaal!
Is garpigen film.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
da habe ich keine ahnung über helasch
Ik wil Chris Rock altijd schoppenquote:
In die film helemaal, maar Bruce Willis is wel leuk. En Gary Oldman ook.quote:
Zo sirieus dat 'ie stikt in een druif.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:52 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja die zijn beide tof, en Gary is natuurlijk ook een zeer sirieuze acteur
ik zal 'm eens downloaden kopenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo sirieus dat 'ie stikt in een druif.
Bijna dan. Maar wel toffe film.
Toets die morgen om 12 uur ingeleverd moet.quote:
Oooh, hij is wel supercute!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Is deze leuk voor de bruiloft van mijn zusje?
Met jasje erbij, want eind maart
[ afbeelding ]
Komt goed, inhoud is altijd belangrijker dan opmaak!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Toets die morgen om 12 uur ingeleverd moet.
Hebben we met het groepje net tot half 2 aan gewerkt en toen was ik zo perfectionistisch dat ik het toch nog 1 keer helemaal door wou lezen.
Nog vanalles veranderd en verbeterd, en nou ben ik zo bang dat ze morgen heel geen tijd hebben om dat weer in de goede opmaak te krijgen.
goeie planning wel, komt mij hélémaal niet bekend voorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Toets die morgen om 12 uur ingeleverd moet.
Hebben we met het groepje net tot half 2 aan gewerkt en toen was ik zo perfectionistisch dat ik het toch nog 1 keer helemaal door wou lezen.
Nog vanalles veranderd en verbeterd, en nou ben ik zo bang dat ze morgen heel geen tijd hebben om dat weer in de goede opmaak te krijgen.
Tenzij SPHquote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Komt goed, inhoud is altijd belangrijker dan opmaak!
Ik kan je de Mars Icecream zeer aanradenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:20 schreef AlbinoBambi het volgende:
En nu heb ik honger en heel nog geen zin om te slapen.
Ja doen! Of gewoon je trouwjurk nog een keer aantrekken!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Is deze leuk voor de bruiloft van mijn zusje?
Met jasje erbij, want eind maart
[ afbeelding ]
Ja maar juist die inhoud heb ik dus verbeterd. Maar omdat ik openoffice heb, is de opmaak ws wel om zeep geholpen. En dan hoop ik maar dat ze inhoud boven opmaak verkiezen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Komt goed, inhoud is altijd belangrijker dan opmaak!
Heb ik niet in huis.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik kan je de Mars Icecream zeer aanraden
Het is echt heel erg.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
goeie planning wel, komt mij hélémaal niet bekend voor
hehehe, succes morgen en succes met je groepje het nog laten lay outen
Ik vind deze ook wel cutequote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja doen! Of gewoon je trouwjurk nog een keer aantrekken!
Ook leuk ja!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind deze ook wel cute
[ afbeelding ]
Dat heet een "prom dress"
dat koord is niet zichtbaar hoop ik?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar juist die inhoud heb ik dus verbeterd. Maar omdat ik openoffice heb, is de opmaak ws wel om zeep geholpen. En dan hoop ik maar dat ze inhoud boven opmaak verkiezen.
Ik wil dit rokje:
[ afbeelding ]
Voor bruiloft nummer 3 van dit jaar.
Maar je hebt nu dus wel een betere inhoud, en dat is belangrijker dan een goeden opmaak.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar juist die inhoud heb ik dus verbeterd. Maar omdat ik openoffice heb, is de opmaak ws wel om zeep geholpen. En dan hoop ik maar dat ze inhoud boven opmaak verkiezen.
Ik wil dit rokje:
[ afbeelding ]
Voor bruiloft nummer 3 van dit jaar.
Doe ik wel een hemdje overheen dan.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat koord is niet zichtbaar hoop ik?
Verder wel leuk
Kun je het niet omgooien naar PDF? Dan staat de lay out tenminste vast
Ja, als het groepje daarvoor kiest...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar je hebt nu dus wel een betere inhoud, en dat is belangrijker dan een goeden opmaak.
Oh en het rokje vind ik niks. Het lijkt een beetje op zo'n kamper joggingbroek stofje.
dat hemdje valt dan over dat koord heen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
En dat rokje dan met de witte schoenen en het grijze jasje die ik al heb, simpel hemdje en dan nog een leuke ketting oid.
is dat die 30-6 bruiloft in the middle of nowhere?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, als het groepje daarvoor kiest...
Ik vond hem in de winkel iig erg leuk. Maarja, eerst maar eens navragen of ik nou daggast of avond gast ben.
Daar zorg ik dan wel voor. Want anders vind ik het stom met dat koord.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat hemdje valt dan over dat koord heen?
Zoals Mss zegt over die stof. Wat voor stof is het?
Nee.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat die 30-6 bruiloft in the middle of nowhere?
en over 2 jaar overal de kraamvisite, jij gaat het druk krijgen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nee.Die tel ik niet mee, want alleen voor de kerkdienst uitgenodigd en ik ga niet. Als ik die meetel heb ik er 4 dit jaar.
Neee, is niet dik. Hier is ie ook op het model:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Als het van die half transparante dunne fluffy stof is vind ik 'm wel leuk, niet als het dikke stof is.
Haha, als het goed is niet. Bij 1 is het zeker dat ik nooit op kraamvisite ga en de rest zal nog wel wat langer duren denk ik. Die is allemaal rond de 21 jaar en studeert nog enzo.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en over 2 jaar overal de kraamvisite, jij gaat het druk krijgen!
Als je dezelfde jurk als RenRen koop heb je die rok zonder dat touw (want die is echt stom, dat touw) en meteen een hemdje erbovenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neee, is niet dik. Hier is ie ook op het model:
http://shop.mango.com/NL/(...)&m=&ts=1339719529441
Is juist dat half transparante.
Maar dan moet ik dus wel dat touwtje wegwerken, want dat vind ik wel zo camping staan.
Ik wil geen zwart...quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Als je dezelfde jurk als RenRen koop heb je die rok zonder dat touw (want die is echt stom, dat touw) en meteen een hemdje erboven
Idee?
Oh, die was wel zwart dacht ik, hmmm
ja kan me voorstellen. Uitproberen dan maarquote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil geen zwart...
En vind het kleurverloop in deze zo mooi.
Eerst even navraag doen bij de bruid, en de uitverkoop in de winkel afwachten.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja kan me voorstellen. Uitproberen dan maar
ja, da's ook nog wel een slim ideequote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eerst even navraag doen bij de bruid, en de uitverkoop in de winkel afwachten.
Maar dat idd.
Hoe is het verder met Kip?
Zooo herkenbaar! Ik moet ook nodig beginnen met mijn paklijst, dan heb ik nog 2 weken om er toch weer iets aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, da's ook nog wel een slim idee
Prima hier hoor, zit even te bedenken wat ik nog allemaal moet doen... en dan zo mijn bed in, en weer vroeg eruit. Ik denk altijd voor de vakantie dat ik van alles vergeet enzo
moet dus even overzicht kweken enzo
hahahaha, nee joh, jullie gaan genoeg plezier hebben zonder mij en ik stiekem zonder jullie ookquote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zooo herkenbaar! Ik moet ook nodig beginnen met mijn paklijst, dan heb ik nog 2 weken om er toch weer iets aan toe te voegen.
We gaan je wel missen hoor! Suuuuuuuuuperveel plezier daar, en doe maar heel veel foto's maken.
donderdagavond stapavond voor studenten hequote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en dan heb ik 7 huisgenoten he. Mooi dat ik alleen thuis ben.
Ja maar je kan heeeel veel lol hebben, en toch iemand missen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahahaha, nee joh, jullie gaan genoeg plezier hebben zonder mij en ik stiekem zonder jullie ook
veel foto's maken en veel plezier hebben gaat helemaal lukken
Ik ga nog even wat dingetjes doen en dan mijn bedje in.
En hulde voor Seche Vite weer
Nouja, sowieso zijn er 3 niet. Waar de andere 4 uithangen weet ik niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
donderdagavond stapavond voor studenten he
Veel plezier!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:53 schreef Loqi het volgende:
Over kwartiertje naar Nijmegen voor de uitreiking
Enjoy babequote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:53 schreef Loqi het volgende:
Over kwartiertje naar Nijmegen voor de uitreiking
nerdy i likequote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Da's wel een super nerdy tas, maar toch heeft ie wel wat
Da's stroomlijnenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
hihi, ik heb in mijn nieuwe badpak helemaal geen tetten meer![]()
Verder zit hij wel mooi trouwens
oeh nu kan ik vast ineens keihard zwemmenquote:
Hendigquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:16 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!
Trix en kip, veel plezier op vakantie!
Loqi, veel plezier vanmiddag, geniet er van!
Ik zo mijn welker zetten, om er op tijd uit te gaan... Ik zo weer in slaap vallen....
Thehehequote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thehehe
Welken welker welkt mij zo vloeg!
quote:
Whaddapquote:
Boterhammen meegenomen door priemkequote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
net boterhammetjes op.. ik kom er weer een beetje doorheen.... denk ik
Nee man, ik was naar de wc, brood smeren.... ge kent t wel.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
KENSER HOEREN TREINEN RIJDEN NIET NAAR UNI wtf kutzooi
Ja want ik wist wel dat ik plots gruwelijke honger zou hebben na al het bierenquote:
quote:
Katers....quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja want ik wist wel dat ik plots gruwelijke honger zou hebben na al het bieren
Alhoewel ik nu; na 4 boterhammen; nog steeds zin heb in friet; pizza; vettigheid alles
PIZZAquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja want ik wist wel dat ik plots gruwelijke honger zou hebben na al het bieren
Alhoewel ik nu; na 4 boterhammen; nog steeds zin heb in friet; pizza; vettigheid alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op ns.nl staat niks van een storing ofzo..??quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Unfiepunf komt zo hierheen met den auto dus dan is dat de snelste optie gok ik
Ze hebben het verzonnen om Spees te trollen EINZquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Op ns.nl staat niks van een storing ofzo..??
Ohquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:17 schreef Lindytje het volgende:
De beperkingen tussen Breda en Gilze-Rijen als gevolg van beperkingen opgelegd op last van de politie zijn voorbij.
Houdt u nog rekening met een langere reistijd.
Je kan weer, jottemquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh![]()
Dan hebben ze dat serieus 2min geleden aangepast![]()
![]()
![]()
JOEPIEquote:
Uhm.... ik gok van niet, als er deadline dagen zijn, zitten de computers meestal ramvol. Ik zou eerder de bieb proberenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JOEPIE
en dan eerst een uur een computer zoeken om het uit te printen. Kan ik beter meteen naar D gaan of niet?
Okidoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm.... ik gok van niet, als er deadline dagen zijn, zitten de computers meestal ramvol. Ik zou eerder de bieb proberen
Thx.... ik weet niet wrom ik ben gaan werken... functioneer niet vandaagquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
PIZZA
FRIET
HAMBURGERS
BIG MAC
MCCHICKEN
CHEESEBURGERS
OMNOMNOMNOMNOMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
* PriemGirl opent zak chipsPahahahh nicequote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:18 schreef Lindytje het volgende:
Eten met een plastic mes, omdat we al 5 dagen niet hebben afgewassen
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ja, snap ik! Ik ben ook altijd zwaar gefrustreerd als ik iets moet printen op den uniquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Okido![]()
Ik ga huilen als alles bezet is wel
Omdat 's avonds een vent, 's ochtends een ventquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Thx.... ik weet niet wrom ik ben gaan werken... functioneer niet vandaag
[..]
Pahahahh nice
Ik ben zwak en een mietje... ik wil weer naar bedquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omdat 's avonds een vent, 's ochtends een vent
Ja man, afwassen is stom...
Ik heb anders heerlijk tot 11u geslapenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben zwak en een mietje... ik wil weer naar bed![]()
Ja afwassen gedver![]()
Ergste is: wij hebben vaatwasser en dan nog stapelt de vaat zich op omdat we te lam zijn om de vaatwasser in en uit te ruimen![]()
Baas!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:18 schreef Lindytje het volgende:
Eten met een plastic mes, omdat we al 5 dagen niet hebben afgewassen
Lekkerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:34 schreef Diconnected het volgende:
M'n bril glijd van m'n neus af omdat m'n neus zweet, le fu
Trutjequote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik heb anders heerlijk tot 11u geslapen![]()
![]()
![]()
Hahahahahaha, dat zou bij ons waarschijnlijk ook zo zijn
En terecht.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben het ook al aan het doorgeven op kantoor, ze kijken boos
Nee want ik bezoek je altijdquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:40 schreef Lindytje het volgende:
Volgens google analytics gisteren 0 bezoekers gehad. Dat klopt heul niet
meteen een appartement?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja ik had gereageerd op een appartement in tilburg. Vet relaxed en best groot nog. 5 min van de uni.
Degene die hem heeft gekregen is 9 dagen eerder ingeschreven dan ik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naja van 14u tot 17uquote:
wrom niet gewoon op kamers/quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja net 30 euro duurder per maand dan een studio
Omdat ik mezelf kenquote:
GA JE MIJN KONIJN BAKKENquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:49 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet nog alle spullen halen voor muffins en bakken en nog een cadeautje kopen ookkut
mot je eerder opstaan, luie zwam!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:49 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet nog alle spullen halen voor muffins en bakken en nog een cadeautje kopen ookkut
Ja maar jij betaalt je opleiding toch ook zelf?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik krijg dan mongolenveel uitwonendebeurs he, en huurtoeslag. Dus daar kan ik die hele huur al van betalen![]()
En dan kan ik beter werk in tilburg zoeken en dan is de smullers ook een optie omdat ik dan gewoon naar huis kan fietsen
Ja kloptquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar jij betaalt je opleiding toch ook zelf?
Huur + GWL + verzekeringen + studiekosten + boodschappen. Vergis je niet, bent al snel 1000 euro per maand kwijt hoor!quote:
GWL?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huur + GWL + verzekeringen + studiekosten + boodschappen. Vergis je niet, bent al snel 1000 euro per maand kwijt hoor!
+ nagellak!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huur + GWL + verzekeringen + studiekosten + boodschappen. Vergis je niet, bent al snel 1000 euro per maand kwijt hoor!
ja, maar tel het allemaal maar eens opquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
30 euro internet/tv en dan gewoon mijn mobiel.
Neh nog niet, wel van planquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar tel het allemaal maar eens op
Ik neem aan dat je dat al gedaan hebt?
't gaat er om wat je per maand kwijt bentquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
TV kan ik zo meenemen, dvdspeler, bank, bed, dikke stereoinstallatie alles
Dit. Daarom zat ik van de week zo te rekenen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't gaat er om wat je per maand kwijt bent
je moet dan wel flink erbij gaan werken he?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zal volgende week eens een mooien excelbestand gaan maken.
Wat voor verzekeringen heb ik nodig? Ga ik alvast een lijstje maken
hangt er ook van af hoe je gaat wonen idd.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ligt wel heel erg aan hoe hoog de huur is he, en wat je stufi is.
Ik krijg niet zoveel aanvullende beurs, maar kan wel m'n huur betalen van m'n uitwonende basisbeurs. Nou is mijn huur in totaal 270, dat is inclusief GWL, inboedelverzekering en servicekosten.
ja maar dat is op kamers, da's veel goedkoper omdat je al die extra zut niet betaalt.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ligt wel heel erg aan hoe hoog de huur is he, en wat je stufi is.
Ik krijg niet zoveel aanvullende beurs, maar kan wel m'n huur betalen van m'n uitwonende basisbeurs. Nou is mijn huur in totaal 270, dat is inclusief GWL, inboedelverzekering en servicekosten.
Precies.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dat is op kamers, da's veel goedkoper omdat je al die extra zut niet betaalt.
En betaal jij je studie zelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Nou, 190 euro huurquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn rekenhuur mag maximaal 361 euro zijn he, anders krijg ik geen huurtoeslag
op een huur van 340 euro zou ik 150 euro huurtoeslag krijgen dus dan blijft er nog maar 190 euro over.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
Aangezien ik hier echt heul niks van snap (ken het systeem niet van NL mbt stufi en kamers en en en.....![]()
); wou ik toch even dezen mooien statusupdate meegeven die op mijn fb te vinden is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Nouja, ik zit vrij centraal in Utrecht. Maar heb ook alleen zo'n lage huur omdat het via studentenhuisvesting is.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hangt er ook van af hoe je gaat wonen idd.
en waar, vooral dat.
Als het een glitterplaatje was; was ie perfectquote:
Dat kun je bij de gemeente opvragenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar zie je hoeveel gemeentelijke belastingen zijn dan?
Ik heb helemaal geen boeken gekocht dit jaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, 190 euro huur
75 euro GWL
30 euro internet
30 euro gemeentelijke belastingen
140 euro verzekeringen (zorg meegerekend)
250 euro studiekosten (collegegeld, boeken)
55 euro mobiele telefoon
200 euro boodschappen
(bovenstaande is gebaseerd op aannames he)
Zit je toch al tegen de 1000 aan
Of aan mensen vragen die zelfstandig in tilburg wonen in een studio?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kun je bij de gemeente opvragen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
Aangezien ik hier echt heul niks van snap (ken het systeem niet van NL mbt stufi en kamers en en en.....![]()
); wou ik toch even dezen mooien statusupdate meegeven die op mijn fb te vinden is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kan ookquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of aan mensen vragen die zelfstandig in tilburg wonen in een studio?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Als ik jullie frustratie over die computers/printers zo wel eens lees, ben ik blij dat we bij de TU allemaal een deels gesubsidieerde laptop hadden. Nooit gezeik over het wel/niet beschikbaar zijn van computersquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, snap ik! Ik ben ook altijd zwaar gefrustreerd als ik iets moet printen op den uni
Helemaal als je je printopdracht naar de printer hebt gestuurd, dan de computer afsluit en dan naar de printer loopt en de printer niks heeft ontvangen en je hem ook met een fetch job niet terug krijgt. Moet je die teringlangzame computer weer opstarten
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
Inkakmoment+1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar kan wel op tijd naar huis want moetophalen van schoolkamp
![]()
Ik kan makkelijk een laptop meenemen maar dat doe ik niet als ik alleen iets ga printenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
/ Terugleesmodus
[..]
Als ik jullie frustratie over die computers/printers zo wel eens lees, ben ik blij dat we bij de TU allemaal een deels gesubsidieerde laptop hadden. Nooit gezeik over het wel/niet beschikbaar zijn van computers
Hoe kan dat nou weerquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:16 schreef Dwyn het volgende:
Oh ga asjeblieft niet uit van de proefberekening van huurtoeslag. Ik krijg ook maar 30 euro huurtoeslag terwijl die iets van 100+ aangaf.
Thuis printen geen optie?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan makkelijk een laptop meenemen maar dat doe ik niet als ik alleen iets ga printen
snel het hele snoeprek bij de kassa op de band vegenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik durf nu geen kleine boodschappen te doen bij de Jumbo. Zie al weer helemaal gebeuren dat ik daar alleen kom voor een pak melk en dan de 1000ste klant ben.
laatste iemand met een blikje energyddrink a 29 centquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik durf nu geen kleine boodschappen te doen bij de Jumbo. Zie al weer helemaal gebeuren dat ik daar alleen kom voor een pak melk en dan de 1000ste klant ben.
Dat heb ik dus ook. Heb bijna nooit meer dan 10 euro.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:23 schreef Dwyn het volgende:
Ik had voor 13 euro boodschappen, ofwel drie dagen voedsel. Best veel voor mijn doen.![]()
Maar goed, ik win toch nooit wat!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
snel het hele snoeprek bij de kassa op de band vegen
Jaa, die had ik gezien. Dan zou ik echt heeeeel erg balen!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
laatste iemand met een blikje energyddrink a 29 cent
ik zou echt vreselijk godveren als dat me zou overkomen
Ja precies. Ik had zelfs een fles wijn en DE capsules erbij zitten (voor bezoekquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Heb bijna nooit meer dan 10 euro.
[..]![]()
[..]
Jaa, die had ik gezien. Dan zou ik echt heeeeel erg balen!
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:27 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja precies. Ik had zelfs een fles wijn en DE capsules erbij zitten (voor bezoek).
ik eigenlijk ook niet, althans, liever niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:29 schreef Lindytje het volgende:
Ik doe bijna nooit voor minder dan 10 euro boodschappen. Ook al is het voor 1 dag
Wij ook nietquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:29 schreef Lindytje het volgende:
Ik doe bijna nooit voor minder dan 10 euro boodschappen. Ook al is het voor 1 dag
Trial and errorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoe kun je dan ooit een fatsoenlijk beeld krijgen van wat je krijgt?
Heel saai. Aardappelpuree (van die zakjes. Drie dagen = 0.97 cent), blikje groente. Vlees koop ik groot in en vries ik in. Als ik anders eet, wordt het inderdaad veel duurder.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ben jij gewend voor 1 persoon te koken? Doe eens tips? Want als ik voor 3 dagen boodschappen doe ben ik toch wel iets meer kwijt denk ik. Maar dat doe ik nooit.
ik zou gewoon voor meerdere dagen koken en porties invriezenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ben jij gewend voor 1 persoon te koken? Doe eens tips? Want als ik voor 3 dagen boodschappen doe ben ik toch wel iets meer kwijt denk ik. Maar dat doe ik nooit.
Heb je de beschikking over een vriezer? Anders is pastasaus bv heel handig om in bulk te maken en in te vriezen, hoef je alleen nog maar pasta bij te koken en klaar. Makkelijk, snel en goedkoopquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, ja ok.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Heel saai. Aardappelpuree (van die zakjes. Drie dagen = 0.97 cent), blikje groente. Vlees koop ik groot in en vries ik in. Als ik anders eet, wordt het inderdaad veel duurder.
Doe ik soms ook wel hoor.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:35 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zou gewoon voor meerdere dagen koken en porties invriezen
makkelijk en ben je uiteindelijk wel goedkoper uit
Mja, maar niet heeel groot. Dus met m'n 2 bakken ijs, 3 pizza's, brood, 4 maaltijden en een aantal kip-dingen zit die redelijk vol. Maar dat is wel een goede idd, als het teveel saus is het restje gewoon invriezen. Daar moet ik dan alleen wat kleinere bakjes voor gaan vinden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heb je de beschikking over een vriezer? Anders is pastasaus bv heel handig om in bulk te maken en in te vriezen, hoef je alleen nog maar pasta bij te koken en klaar. Makkelijk, snel en goedkoop
In diepvrieszakken kan ook primaquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, maar niet heeel groot. Dus met m'n 2 bakken ijs, 3 pizza's, brood, 4 maaltijden en een aantal kip-dingen zit die redelijk vol. Maar dat is wel een goede idd, als het teveel saus is het restje gewoon invriezen. Daar moet ik dan alleen wat kleinere bakjes voor gaan vinden.
En anders gewoon in diepvrieszakjes kiepen? Kun je nog een beetje kneden om goed in de vriezer te passenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, maar niet heeel groot. Dus met m'n 2 bakken ijs, 3 pizza's, brood, 4 maaltijden en een aantal kip-dingen zit die redelijk vol. Maar dat is wel een goede idd, als het teveel saus is het restje gewoon invriezen. Daar moet ik dan alleen wat kleinere bakjes voor gaan vinden.
1 bak ijs, 1 pizza op voorraad en dan meer ruimte voor je gezonde gerechten?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:
Ha, briljant!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En anders gewoon in diepvrieszakjes kiepen? Kun je nog een beetje kneden om goed in de vriezer te passen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
1 bak ijs, 1 pizza op voorraad en dan meer ruimte voor je gezonde gerechten?
Dan kun je niet veel anders inderdaad..quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:41 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb alleen een diepvriesvak. Daar ligt een brood, ijsklontjes en vlees in. Vol.
IJsklontjes heb ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:41 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb alleen een diepvriesvak. Daar ligt een brood, ijsklontjes en vlees in. Vol.
Bij ons ook een vriesvak:quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:41 schreef Dwyn het volgende:
Wij gelukkig een vriesvak en nog een losse vriezer. En alles bomvolquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bij ons ook een vriesvak:
IJsklontjes, een pak ananasstukjes dat er al meer dan een jaar ligt geloof ik, mars icecream (skjoe d'r schuld
) en brood. Ohja, en nog twee visjes. Dan is ie bij ons ook ver vol
Mijn uitspattingen zijn dan eerder in de richting van shoarma champignons of zoquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:46 schreef Dwyn het volgende:
Ik doe trouwens ook wel eens uitspattingen hoor. Ik wilde voor vanavond sushi bestellen
Mijn moeder heeft 2 vriezers in de bijkeuken. Mooi dat die altijd vol zaten toen iedereen nog thuis woonde. Maarja, dat was alleen al 2 lades met brood omdat er gewoon zo 6 broden doorheen gingen in een week.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:46 schreef PriemGirl het volgende:
Vriezertje boven koelkast + extra vriezer in de garage![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb solarlampjes met verschillende kleuren gehaald en nu kan ik mijn tuin in de efteling veranderen![]()
O hai
Eftelingtuinquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb solarlampjes met verschillende kleuren gehaald en nu kan ik mijn tuin in de efteling veranderen![]()
O hai
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |