kijk, dat klinkt beterquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:26 schreef Dwyn het volgende:
[..]
noodgeval. En ik krijg ongeveer zes uur toeslag voor dat uurtje extra.
Die komen sowieso wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Die TT
Ben benieuwd hoeveel ransapen hier weer op af komen
Ik vond het in Italië zo irritant dat ze OVERAL Parmezaanse kaas over mikken, wordt saai op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Wedden dat dat onbekend smaakt en daarom goor is?
MRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWquote:
Ja haha. De baas zal er wel niet blij mee zijn, maar ik had mijn collega huilend aan de telefoon.quote:
lekker dan, hoe dat zo?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:29 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja haha. De baas zal er wel niet blij mee zijn, maar ik had mijn collega huilend aan de telefoon.
En standaard in onze tuin, want wij hebben niks om ze er weg te houden. Ik zou mijn bed haast naar de straatkant verkassen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
MRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWW
Zoberzo: katten
Da's toch mooi!quote:
Schoppen, dat helptquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En standaard in onze tuin, want wij hebben niks om ze er weg te houden. Ik zou mijn bed haast naar de straatkant verkassen.
Ik vind welig tieren zo mooi.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's toch mooi!
Beter dan dat je moet janken om jezelf en je niet met jezelf door een deur kan
Dan ben je mooi in de aap gelogeerd!
(wat een bazen spreekwoord/gezegde is dat toch eigenlijk he!)
Noem je me nou dik??!!!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Da's toch mooi!
Beter dan dat je moet janken om jezelf en je niet met jezelf door een deur kan
Dan ben je mooi in de aap gelogeerd!
(wat een bazen spreekwoord/gezegde is dat toch eigenlijk he!)
Een veel te lang verhaal! Ze is naar huis gegaan en ik heb als een razende de winkel in orde proberen te maken. Niet helemaal gelukt maar ik moest ook voor een bepaalde tijd de winkel in verband met het alarm.quote:
me dunktquote:
Ik lig al in mijn nest ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Schoppen, dat helpt
Of gebakken spons, maar daar gaan ze dan meteen weer dood van....
voel je je nu onheus bejegend?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |