abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juni 2012 @ 12:58:55 #276
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_113359088
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:57 schreef erodome het volgende:

[..]

Slopen je schuur? Hoe doen ze dat dan?

Ach, hier hebben we veel katten rondlopen, heb ook nog 2 duivenmelkers in de straat zitten waarvan de duiven toch bijna dagelijks rondvliegen en wilde diertjes hebben we ook nog.
Beetje rekening met elkaar houden, niet te geirriteerd zijn dat je was naar binnen moet omdat de duiven rondvliegen, duivenmelkers houden wat rekening met de tijdstippen waarop ze los gaan.
Beetje geven, beetje nemen, zo leef je het prettigste.
jaren vanaf precies het zelfde plekje anderhalve meter hoger op precies hetzelfde plekje op het golfplaten dak springen.
gat in m'n dak :{w
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_113359112
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 16:54 schreef Greys het volgende:
Die ren hebben we omdat:

a) de buren - waar we het enorm goed mee kunnen vinden! - zeiden toen we een kat namen 'Pas op, want als onze hond in onze tuin loopt en je kat komt over de schutting, weet ik niet wat ie er mee doet...' (en terecht, het is de tuin van hen en de hond, niet van mijn kat, dus)

b) het niet zo'n helder licht is, mijn kat, en buiten de tuin zou hij binnen een uur onder een auto liggen, als hij het al zo lang zou redden

c) ik sowieso niet wil dat anderen last hebben van mijn dieren, de achterbuurman heeft duiven en die zorgt ook dat ze niet bij mij de boel onder kakken of op mijn dak gaan zitten, zoals het hoort dus
Herkenbaar!

Wij hebben dus ook een ren:

omdat we op 2 hoog wonen,
omdat we een ruim dakterras hebben en ze zo dus wel lekker naar buiten kunnen.
Omdat andere mensen geen last van mijn katten hoeven te hebben.
Omdat een ervan echt te lief is en met iedereen mee naar huis zou gaan of dood gereden zou worden omdat hij nergens bang voor is..
Omdat ik sowieso niet zou willen dat ik de gordijnen nietsvermoedend open doe en een dode kat zie liggen in de tuin van de overburen. Fat was de dus de kat van onze buren. Hartstikke lief beest maar een beetje simpel... nee ik zou niet willen dat mijn katten dat gaat overkomen.

dus daarom een ren :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 25 juni 2012 @ 13:08:17 #278
37769 erodome
Zweefteef
pi_113359429
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:58 schreef Mirjam het volgende:

[..]

jaren vanaf precies het zelfde plekje anderhalve meter hoger op precies hetzelfde plekje op het golfplaten dak springen.
gat in m'n dak :{w
Dat is prut zeg.... Ze zeggen altijd dat katten zacht neerkomen, maar ervaring leert dat dat niet zo is.
Beetje vervelend dat jij je dak dan moet vernieuwen en extra moet ondersteunen/dikkere platen moet gebruiken waardoor je duurder uit bent.

Kan je die route niet afsluiten om dit in de toekomst te verkomen(ik weet het, naar dat je dat moet doen om andermans katten, maar wat moet je dan?).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:09:00 #279
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_113359452
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:08 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is prut zeg.... Ze zeggen altijd dat katten zacht neerkomen, maar ervaring leert dat dat niet zo is.
Beetje vervelend dat jij je dak dan moet vernieuwen en extra moet ondersteunen/dikkere platen moet gebruiken waardoor je duurder uit bent.

Kan je die route niet afsluiten om dit in de toekomst te verkomen(ik weet het, naar dat je dat moet doen om andermans katten, maar wat moet je dan?).
nee, kan niet, het is een hoge betonnen muur die achter onze tuinen langs loopt
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 25 juni 2012 @ 13:12:45 #280
37769 erodome
Zweefteef
pi_113359616
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:09 schreef Mirjam het volgende:

[..]

nee, kan niet, het is een hoge betonnen muur die achter onze tuinen langs loopt
Dan is het makkelijker om op het platteland te wonen, wij kunnen wel aan een geleend/2de hands stroomapperaatje komen(zo worden de erfhonden op het erf gehouden, als ze dat eenmaal gewend zijn hoeft er geen stroom meer op).

Zo had er iemand een volliere vlakbij toen we hier net kwamen wonen en die had 1 van mijn katten bij die volliere gezien, toen heb ik een klein beetje meebetaald aan een stroomapperaatje. Tuurlijk ging dat niet alleen om mijn kat, maar toch die van mij deed het ook, dus vond ik het vrij normaal om mee te helpen aan een oplossing.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')