abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 juni 2012 @ 23:25:48 #251
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_112987355
Kijk, die man zal wel zijn redenen hebben. Maar ga je ook met een knuppel lopen zwaaien als een reiger je vissen opeet, of een torenvalk je vogels laat schrikken?

Zijn reactie is gewoon zo buitenproportioneel, dat ik schijt aan zo'n vent zou hebben.
This isn't even my final form.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 juni 2012 @ 23:29:38 #252
163650 Greys
pi_112987490
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 23:25 schreef Levolution het volgende:
Kijk, die man zal wel zijn redenen hebben. Maar ga je ook met een knuppel lopen zwaaien als een reiger je vissen opeet, of een torenvalk je vogels laat schrikken?

Zijn reactie is gewoon zo buitenproportioneel, dat ik schijt aan zo'n vent zou hebben.
Nee.. maar STEL (! ;) ) dat het de 124e keer was dat zijn dure prijsvogeltjes (weten wij veel :D ) van hun broedsel af gaan omdat de 5 katten van de buurvrouw steeds in zijn tuin komen en zijn vogels de schrik aanjagen. En STEL dat ie het al 123 keer vriendelijk gevraagd heeft. En STEL dat de buurvrouw gewoon vrolijk haar katten in zijn tuin blijft laten komen, er niets aan doet en ze ook nog de boel onder schijten.

Op een gegeven moment ben je er echt gewoon klaar mee, lijkt me :o

Stel nou dat jij elke nacht uit je slaap geblaft wordt he, door de hond van de buren. Op een gegeven moment sla je echt door, dan word je er knettergek van. Bijvoorbeeld :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 16 juni 2012 @ 23:30:17 #253
316018 marleneke1980
It's me again
pi_112987507
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 23:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Ah oke, thanks, dat had ik niet begrepen dat het om de katten van je moeder ging.
Overheen gelezen denk ik.

Maar van de buurman met de volière snap ik het eerlijk gezegd wel :@ Weten wij veel, misschien schrikken zijn vogels elke keer zo dat ze bv het broeden afbreken uit paniek, of leggen de vogels het loodje van paniek. Allemaal best geldige redenen om te balen van katten van anderen in je tuin. Vooral omdat zijn vogels opgesloten zitten uiteraard :)
En met steeds poepende katten in mijn tuin zou ik ook echt niet blij zijn.

Maar misschien kan je moeder iets met de tips uit dat topic hoe de katten wel naar buiten kunnen in háár tuin maar er niet uit? Dan is ze in één keer van alle problemen af.
Ik heb mijn moeder ook gezegd dat ze de tuin dicht moet maken. Dit voor het van kwaad tot erger wordt. De buurman zal maar eens een kat raken met zijn stenen, dan ben je verder van huis. Er staat een hele goeie link in het topic van iemand met veel voorbeelden. Ik heb mijn moeder deze link ook gegeven.
A dirty mind is a joy forever.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 16 juni 2012 @ 23:31:41 #254
163650 Greys
pi_112987545
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 23:30 schreef marleneke1980 het volgende:

[..]

Ik heb mijn moeder ook gezegd dat ze de tuin dicht moet maken. Dit voor het van kwaad tot erger wordt. De buurman zal maar eens een kat raken met zijn stenen, dan ben je verder van huis. Er staat een hele goeie link in het topic van iemand met veel voorbeelden. Ik heb mijn moeder deze link ook gegeven.
Top :Y
Dan wordt niet alleen het leven van de buren er prettiger van, maar ook voor je moeder en voor de katten. Want inderdaad, ze zullen een keer wel geraakt worden...

En dat topic staan inderdaad veel goede oplossingen in, ik hoop echt dat ze er iets mee kan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_112995277
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 23:30 schreef marleneke1980 het volgende:

[..]

* knip *
Ik hoop dat je moeder er wat mee doet.
Mijn oma hield ook vogels in een voliére en die beestjes raakten helemaal overstuur als er iets onverwachts gebeurde zoals kleinkinderen.. of katten. Ik kan me dus de ergernis van de buurman wel voorstellen.

Dat zeg ik overigens als mens van een stoere kater (een kat heeft namelijk een mens, in die volgorde ;) ).
  zondag 17 juni 2012 @ 10:48:38 #256
37769 erodome
Zweefteef
pi_112996976
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 00:24 schreef marleneke1980 het volgende:
Stel je hebt 5 katten en die komen buiten, maar de beide buren hebben er last van. De ene gooit met stenen naar de katten en slaat ze weg. Een keer zelfs met een honkbalknuppel richting de kat gelopen. De andere klaagt steen en been over de katten dat ze in haar tuin komen terwijl ze zelf ook een kat heeft. Die zoeken elkaar ook op en komt ook in de tuin van de 5 katten. Buren hebben je zo kwaad gemaakt dat de katten maar op marktplaats moeten. De buurvrouw wil ze weg hebben en de buurman is een terrorist. Moet je dan écht je katten wegdoen voor een ander?

Ik ben benieuwd naar de meningen.
Je tuin afzetten zodat de katten daar blijven, probleem opgelost.

Zelf gelukkig dit nooit gehad, 7 katten gehad en toch een ok relatie met mijn buren. Maar moet wel zeggen dat ik gelijk vnuit mezelf tegen hun heb gezegd dat als er last was ze gelijk naar me toe moesten komen zodat we een oplossing konden vinden.
1 keer gehad dat een kat per vergissing binnen was bij 1 van de buren, die hebben we weer uit huis gevist daar en tegen de kinderen gezegd dat als de kat op het terras zou komen(ze wilde ze niet uit de tuin hebben, vonden dat wel gezellig, maar niet in huis) ze met het waterpistool mochten spuiten.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_113086089
En, al wat katten van de hand gedaan?
  maandag 25 juni 2012 @ 11:22:21 #258
316018 marleneke1980
It's me again
pi_113355488

Mito is helaas dood gereden van het weekend. Weer een minder voor de buren.
A dirty mind is a joy forever.
  maandag 25 juni 2012 @ 11:23:50 #259
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113355530
je lijkt me echt een naar persoon.

Iedereen vanalles verwijten omdat ze 'last' zeggen te hebben van je katten, want iedereen is gek, behalve jij. Jij wil nu eenmaal katten en de rest heeft daar maar mee te leven.

Brr
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 25 juni 2012 @ 11:24:03 #260
182356 drumstickNL
dun dun dun
pi_113355539
Als ik ongevraagd continue katten in mijn tuin had zou ik daar ook niet vrolijk van worden tbh.

Doe er wat aan; kun je dat niet dan kun je ze nog altijd weg doen. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  Moderator maandag 25 juni 2012 @ 11:48:59 #261
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_113356409
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:22 schreef marleneke1980 het volgende:
[ afbeelding ]
Mito is helaas dood gereden van het weekend. Weer een minder voor de buren.
Ik word daar echt naar van, arm beestje :'(
Maar ik kan me niet voorstellen dat jullie buren de katten op deze manier zouden willen zien verdwijnen, ze willen er gewoon geen last van hebben.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 25 juni 2012 @ 11:50:43 #262
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_113356473
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:48 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik word daar echt naar van, arm beestje :'(
Maar ik kan me niet voorstellen dat jullie buren de katten op deze manier zouden willen zien verdwijnen, ze willen er gewoon geen last van hebben.
:') Ja heel sneu voor de kat, en dat meen ik, maar als baasje moet je niet gaan zitten janken want je laat m toch zelf maar gewoon overal rondlopen?
Het probleem lost zich zo vanzelf wel op zeg, volgens mij zijn er nog maar 2 over van de 5 in een paar weken tijd :X
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_113356680
Jemig wat een kinderachtige en a-sociale reacties hier zeg. Als je last van katten in je tuin hebt, jaag je ze toch even weg door tegen ze te roepen? En als dat niet helpt zet je toch even de tuinslang aan? We hebben hier ook zeer regelmatig andere katten in de tuin en na een paar keer op die manier wegjagen komen ze echt niet meer.
Sterkte met het verlies van Mito.
  maandag 25 juni 2012 @ 11:56:43 #264
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113356716
dat werkt gelukkig ook altijd.

Niet iedereen zit de hele tijd klaar om katten weg te jagen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 25 juni 2012 @ 11:59:39 #265
37769 erodome
Zweefteef
pi_113356848
quote:
11s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:56 schreef Catch22- het volgende:
dat werkt gelukkig ook altijd.

Niet iedereen zit de hele tijd klaar om katten weg te jagen.
Maar als je er niet bent heb je toch ook geen last van ze? ;)
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:01:13 #266
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_113356923
Oh, doen we nog een ronde kattenpoepoverlast en allergieen?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:01:45 #267
176471 oh-oh
pi_113356945
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:59 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar als je er niet bent heb je toch ook geen last van ze? ;)
Nou, dat was bij mij net het probleem hoor, jeminee, wat kortzichtig :D
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_113357150
quote:
17s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:56 schreef lisa het volgende:
Jemig wat een kinderachtige en a-sociale reacties hier zeg. Als je last van katten in je tuin hebt, jaag je ze toch even weg door tegen ze te roepen? En als dat niet helpt zet je toch even de tuinslang aan? We hebben hier ook zeer regelmatig andere katten in de tuin en na een paar keer op die manier wegjagen komen ze echt niet meer.
Echt laat die beesten in je eigen tuin. Ik ben dierenliefhebber en heb echt geen hekel aan katten maar hou ze lekker in je eigen tuin. Worden ze ook niet doodgereden.

Als ik overlast van iemands katten zou hebben en diegene zou herhaaldelijk schijt aan mij hebben en er niets aan doen, zou ik eerder dat baasje aanpakken dan die kat.
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_113357270
Het probleem met onze kat is juist dat ie bij de buurman in de tuin poept als ie er niet is idd. Wij hebben mijn vriend :+ heeft het opgelost door elke ochtend om 6 uur, als de buurman nog slaapt, even met een schepje zijn tuin door te crossen en alles weg te scheppen. (Hij poept altijd op hetzelfde plekje in het gras, dus da's makkelijk.)

Het is echter niet enkel onze kat die bij hem in de tuin poept, maar de hele buurt, maar dat gelooft de buurman niet, dus klaagt ie alleen bij ons. Dus haalt m'n vriend, om de lieve vrede te bewaren, elke dag een stuk of vijf drollen weg. Hij doet het alleen al zo lang, dat ie precies de drollen van onze kat herkent. :')

Het is nu dus wachten tot onze kat er niet meer is (hij is al 15) en de buurman zélf met een schepje z'n tuin in kan. >:)

Disclaimer: ik vind ook dat anderen geen last hoeven te hebben van onze 'hobby', hoor, vandaar ook deze oplossing. Onze buurman is alleen zo'n ontzettende zeikerd, óók op andere gebieden, dat ik het hem straks van harte gun. O+
  maandag 25 juni 2012 @ 12:11:13 #270
176471 oh-oh
pi_113357327
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:09 schreef -Spring het volgende:
Het probleem met onze kat is juist dat ie bij de buurman in de tuin poept als ie er niet is idd. Wij hebben mijn vriend :+ heeft het opgelost door elke ochtend om 6 uur, als de buurman nog slaapt, even met een schepje zijn tuin door te crossen en alles weg te scheppen. (Hij poept altijd op hetzelfde plekje in het gras, dus da's makkelijk.)

Het is echter niet enkel onze kat die bij hem in de tuin poept, maar de hele buurt, maar dat gelooft de buurman niet, dus klaagt ie alleen bij ons. Dus haalt m'n vriend, om de lieve vrede te bewaren, elke dag een stuk of vijf drollen weg. Hij doet het alleen al zo lang, dat ie precies de drollen van onze kat herkent. :')

Het is nu dus wachten tot onze kat er niet meer is (hij is al 15) en de buurman zélf met een schepje z'n tuin in kan. >:)

Disclaimer: ik vind ook dat anderen geen last hoeven te hebben van onze 'hobby', hoor, vandaar ook deze oplossing. Onze buurman is alleen zo'n ontzettende zeikerd, óók op andere gebieden, dat ik het hem straks van harte gun. O+
_O- _O- Prachtig, maar ik geloof dat ik elke dag dan OOK nog de buurman in alle vroegte in mijn tuin NOG erger zou vinden dan alleen die katten :D
( Groucho Marx )
pi_113357840
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:11 schreef oh-oh het volgende:

[..]

_O- _O- Prachtig, maar ik geloof dat ik elke dag dan OOK nog de buurman in alle vroegte in mijn tuin NOG erger zou vinden dan alleen die katten :D
Hij heeft een hele grote, open tuin met alleen maar gras aan de voorkant en zelf slaapt ie aan de achterkant, dus hij merkt het niet eens. Bovendien ging ie zelf akkoord met deze oplossing én worden nu de drollen van het hele dorp uit z'n tuin geschept. Win-win dus. :+
  maandag 25 juni 2012 @ 12:52:09 #272
37769 erodome
Zweefteef
pi_113358843
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:01 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou, dat was bij mij net het probleem hoor, jeminee, wat kortzichtig :D
Zie de knipoog erachter, niet te serieus nemen aub.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:54:23 #273
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_113358926
quote:
17s.gif Op maandag 25 juni 2012 11:56 schreef lisa het volgende:
onzin, als je geen katten hebt en er alles aan doet om ze uit je tuin te houden, is het bijzonder frustrerend als die krengen steeds in je tuin komen.
als je katten hebt, zet gewoon je tuin af, dat opdringerige altijd maar dat iedereen die katten maar leuk moet vinden en dat het niet erg is dat ze in je tuin zitten :{w
die krengen slopen mijn schuur, pissen mijn schuur onder en schijten in mijn tuin.
en er zit er niet 1 van mij bij hoor.
katten liefhebbers mogen best af en toe de hand in eigen boezem steken
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 25 juni 2012 @ 12:55:29 #274
37769 erodome
Zweefteef
pi_113358965
Als ik wat in de tuin doe heb ik altijd handschoentjes aan, geen probleem dus. Zal wel moeten, zelfs al had ik zelf geen kat. Hier vinden ze het vreemd als je je kat binnen houdt.

Maar zoals gezegd, toen ik er 7 had hield ik wel de vinger aan de pols bij de buren, het scheelt al heel veel voor mensen als ze weten dat als ze ergens last van hebben ze ook bij je terrecht kunnen en serieus genomen worden.
Nu hebben de nieuwe buren 4 katten en ik er 1, dus gaat dat niet meer op.
  maandag 25 juni 2012 @ 12:57:53 #275
37769 erodome
Zweefteef
pi_113359044
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:54 schreef Mirjam het volgende:

[..]

onzin, als je geen katten hebt en er alles aan doet om ze uit je tuin te houden, is het bijzonder frustrerend als die krengen steeds in je tuin komen.
als je katten hebt, zet gewoon je tuin af, dat opdringerige altijd maar dat iedereen die katten maar leuk moet vinden en dat het niet erg is dat ze in je tuin zitten :{w
die krengen slopen mijn schuur, pissen mijn schuur onder en schijten in mijn tuin.
en er zit er niet 1 van mij bij hoor.
katten liefhebbers mogen best af en toe de hand in eigen boezem steken
Slopen je schuur? Hoe doen ze dat dan?

Ach, hier hebben we veel katten rondlopen, heb ook nog 2 duivenmelkers in de straat zitten waarvan de duiven toch bijna dagelijks rondvliegen en wilde diertjes hebben we ook nog.
Beetje rekening met elkaar houden, niet te geirriteerd zijn dat je was naar binnen moet omdat de duiven rondvliegen, duivenmelkers houden wat rekening met de tijdstippen waarop ze los gaan.
Beetje geven, beetje nemen, zo leef je het prettigste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')