Ik mag en ik durf niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:49 schreef trigt013 het volgende:
Joh sterkte en vlug naar het ziekenhuis toe.
Schijt aan "ik mag niet", het is misschien wel de laatste keer dat je hem ziet... Sterkte ermee!quote:
Ik mag van mijn moeder niet, ze zei niet waaromquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:53 schreef trovey het volgende:
Geen bezoek toegestaan of mag je niet omdat je moeder het niet wil?
Sterkte in ieder geval en ook jou gaat het lukken om dit te doorstaan.
Vraag het haar, je hebt nu nog een kans om je opa te zien en ik kan je uit ervaring zeggen dat het zeer waardevol kan zijn om iemand nog te zien en afscheid te kunnen nemen als je de kans hebt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik mag van mijn moeder niet, ze zei niet waarom
Inderdaad... Op vrijdagavond zijn we niet meer op visite geweest bij oma vanwege tijdgebrek en ze zou het s'maandags weer naar huis mogen. Zaterdagochtend was ze er niet meer....quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Vraag het haar, je hebt nu nog een kans om je opa te zien en ik kan je uit ervaring zeggen dat het zeer waardevol kan zijn om iemand nog te zien en afscheid te kunnen nemen als je de kans hebt.
Ik belde met haar en ze zei dat hij geen bezoek mag hebben, maar ze nam de thuistelefoon niet op maar wel haar gsm dus ik denk dat ze niet thuis is. En ik ben nu op weg naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Vraag het haar, je hebt nu nog een kans om je opa te zien en ik kan je uit ervaring zeggen dat het zeer waardevol kan zijn om iemand nog te zien en afscheid te kunnen nemen als je de kans hebt.
Sterkte in ieder geval het is gewoon goed dat je langs gaat.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik belde met haar en ze zei dat hij geen bezoek mag hebben, maar ze nam de thuistelefoon niet op maar wel haar gsm dus ik denk dat ze niet thuis is. En ik ben nu op weg naar het ziekenhuis.
Als hij werkelijk geen bezoek mag hebben merk je dat vanzelf wel in het ziekenhuis en anders sterkte, hopelijk is het mogelijk om nog op je eigen manier afscheid van hem te nemen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik belde met haar en ze zei dat hij geen bezoek mag hebben, maar ze nam de thuistelefoon niet op maar wel haar gsm dus ik denk dat ze niet thuis is. En ik ben nu op weg naar het ziekenhuis.
Ik denk ook dat ze me wil beschermen, maar je hebt gelijk het is niet de juiste bescherming.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:04 schreef trovey het volgende:
Ik denk dat TS zijn moeder hem wil beschermen maar helaas is dat verkeerde bescherming want het meemaken van het sterven van een geliefde persoon is iets wat je nou eenmaal eens moet ondergaan Ik vind het nog altijd jammer dat ik op 7- en 11 -jarige leeftijd geen afscheid heb kunnen nemen van een grootvader terwijl de volgende keer het juist extra heftig was omdat het mijn moeder betrof (zeer plotseling) en dat is nog veel heftiger dan een grootouder.
Moeders blijven moeders en jij blijft haar kleine zoontje(hoe oud je ook mag worden), neem het haar maar niet kwalijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 22:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze me wil beschermen, maar je hebt gelijk het is niet de juiste bescherming.
Verpleegsters, nou eigenlijk was mijn moeder er en zij zei dat de verpleegsters dat hadden gezegd.quote:
Toen ze thuiskwam was ik naar het ziekenhuis, toen ik thuis kwam sliep ze dus ik wou het de volgende morgen zeggen, vanmorgen was ze al vroeg weg naar haar werk, nu heb ik haar een berichtje gestuurd en wacht op een reactie.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:36 schreef Netsplitter het volgende:
Ik had trouwens wel je vriendin gebeld aangezien jij haar op dat moment heel hard nodig had.
En als ze echt van je houd zou daar alleen maar begrip voor hebben.
Maar als je zoiets aan de hand hebt kan je je vriendin toch even wakker maken of anders zorgen dat je vanmorgen zelf wakker wasquote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Toen ze thuiskwam was ik naar het ziekenhuis, toen ik thuis kwam sliep ze dus ik wou het de volgende morgen zeggen, vanmorgen was ze al vroeg weg naar haar werk, nu heb ik haar een berichtje gestuurd en wacht op een reactie.
Maar was het nou dat je opa geen bezoek mocht hebben .v.m, zijn toestand of heeft je moeder gewoon opdracht gegeven dat je er niet bij mocht.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Verpleegsters, nou eigenlijk was mijn moeder er en zij zei dat de verpleegsters dat hadden gezegd.
De wekker is niet gezet, en ik wacht nog steeds op een sms.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als je zoiets aan de hand hebt kan je je vriendin toch even wakker maken of anders zorgen dat je vanmorgen zelf wakker was![]()
Sterkte!
Ik ben niet weggestuurd, ik mocht niet de kamer binnen. en ik weet niet van wie het niet mocht, ik denk at ik gewoon mijn moeder geloof.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:26 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar was het nou dat je opa geen bezoek mocht hebben .v.m, zijn toestand of heeft je moeder gewoon opdracht gegeven dat je er niet bij mocht.Ik zou het namelijk zeer kwalijk vinden als het ziekenhuis jou wegstuurt omdat je moeder daar opdracht toe geeft...bij zoiets moet het ziekenhuis neutraal blijven.
Zijn moeder zei dat de verpleegsters dit zeiden.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:26 schreef trovey het volgende:
Maar was het nou dat je opa geen bezoek mocht hebben .v.m, zijn toestand of heeft je moeder gewoon opdracht gegeven dat je er niet bij mocht.Ik zou het namelijk zeer kwalijk vinden als het ziekenhuis jou wegstuurt omdat je moeder daar opdracht toe geeft...bij zoiets moet het ziekenhuis neutraal blijven.
In ieder geval nogmaals sterkte.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:28 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben niet weggestuurd, ik mocht niet de kamer binnen. en ik weet niet van wie het niet mocht, ik denk at ik gewoon mijn moeder geloof.
Nee, dat zijn tong98's topic al. (of hoe hij ook heetquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:31 schreef Kreator het volgende:
Het leven is de dodelijkste ziekte die er is.
Tong80 is een SOA.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, dat zijn tong98's topic al. (of hoe hij ook heet)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |