4 jaar VMBO, dan twee jaar HAVO, dan nog twee jaar VWO, en dan net zakken voor je VWO examen. Mwah, ik vind het prima. Getuigt wel van doorzettingsvermogen denk ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:47 schreef Myraela het volgende:
Als je zo lang over je middelbaar doet, zit je gewoon op een niveau waar je niet hoort.
Ik ook, iets zwoels, sensueels en romantischquote:
wij hadden ook zo jongen op de middelbarequote:Op donderdag 14 juni 2012 19:47 schreef Myraela het volgende:
Als je zo lang over je middelbaar doet, zit je gewoon op een niveau waar je niet hoort.
Je ne parle pas Francais.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:51 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik vind Frans echt een onwieze kuttaal. Maar het klinkt wel mokergeil
"Gepraat"quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb nog wel Frans gepraat vannacht
Of Duits.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook, iets zwoels, sensueels en romantisch
Ik had het ook nog niet gezienquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:50 schreef Royco1 het volgende:
Haha, ik zie net pas dat de OP is aangepast, ik moest lachen
Gesproken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb nog wel Frans gepraat vannacht
Doorstroom vmbo/havo snap ik nog. havo/vwo niet. Je hebt namelijk helemaal niets aan je vwo, als je naar de universiteit wil kan je in de meeste gevallen beter gewoon een P halen op het hbo.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
4 jaar VMBO, dan twee jaar HAVO, dan nog twee jaar VWO, en dan net zakken voor je VWO examen. Mwah, ik vind het prima. Getuigt wel van doorzettingsvermogen denk ik
duits vind ik echt zo niet mooi klinken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Gepraat"
[..]
Of Duits.![]()
SCHMETTERLING!
[ afbeelding ]
Geef eens een voorbeeld van een zwoele, sensuele en romantische Franse zin danquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook, iets zwoels, sensueels en romantisch
Je voudrais un coqquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van een zwoele, sensuele en romantische Franse zin dan
C'est un chienquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je voudrais une biere, of zoietsquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Shut the door.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
C cedille ofzo.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je ne parle pas Francais.
(En je ne sais pas aussi waar de c met dingetje zit)
Duits.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:52 schreef dawg het volgende:
[..]
duits vind ik echt zo niet mooi klinken.
Ha-j wa?quote:
Oja, tuurlijk. Ik zat met circumflex in m'n hoofd, maar dat is ^quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
C cedille ofzo.
' deze, en dan de c.
ç
[..]
Duits.
Wat?quote:
Dat liedje.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn idee van sensueel, zwoel en romantisch verschilt dus van jullie idee daarover
Duits is ook een ontzettend harde lompe onvriendelijk klinkende taal. Ideaal om iemand helemaal in verrot te schelden dusquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:52 schreef dawg het volgende:
[..]
duits vind ik echt zo niet mooi klinken.
Sorry ik weet niet hoe je zegt dat ik je kapot wil neuken in het Fransquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn idee van sensueel, zwoel en romantisch verschilt dus van jullie idee daarover
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry ik weet niet hoe je zegt dat ik je kapot wil neuken in het Frans
Altijdquote:
Ik geloof het ook jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ook niet. In het Duits weet ik het primaquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry ik weet niet hoe je zegt dat ik je kapot wil neuken in het Frans
Ik kan het in het Nederlands zeggen en dat is goed genoegquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook niet. In het Duits weet ik het prima
ik vind spaans de mooiste taal. ook, of vooral, om in te schelden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Duits is ook een ontzettend harde lompe onvriendelijk klinkende taal. Ideaal om iemand helemaal in verrot te schelden dus
Likken als Lassie tochquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
"ik ben een hond"
klinkt romantisch ja.
Etes-vous un aimant, parce que je suis attiré par vous.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is een hond, dusquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
"ik ben een hond"
klinkt romantisch ja.
c'est = dat is toch?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
"ik ben een hond"
klinkt romantisch ja.
Spaansquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:57 schreef dawg het volgende:
[..]
ik vind spaans de mooiste taal. ook, of vooral, om in te schelden.
Heb je er een vertaling bij?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Etes-vous un aimant, parce que je suis attiré par vous.
Ja ik las het, vergeten te reageren.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Flips HIIT = High Intensity Interval Training
Ik kan seizoen 2 nergens vindenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:57 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb nog maar 1 aflevering van game of thrones om te kijken
Gewoon maximaal gaan voor een minuut en daarna 1 minuutje rustig en dat de hele tijd 15-20 minquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik las het, vergeten te reageren.
Wat houdt zo een training in? Ik doe zelf ook wel eens een interval training maar dan zonder de HI
Hola Senorita bonita, que tal?quote:
quote:
Mjah van het weekend maar ff doen. heb toch niks anders te doenquote:
Ah okequote:Op donderdag 14 juni 2012 19:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon maximaal gaan voor een minuut en daarna 1 minuutje rustig en dat de hele tijd 15-20 min
Het is een hond stond erquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
"ik ben een hond"
klinkt romantisch ja.
Ja ik begreep ondertussen ook al dat ik een fout gemaakt hebt en er geen Je suis maar C'est stondquote:
Mjah in het Nederlands ziet het er gewoon uhm afgezaagd uitquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ben je magnetisch, want ik voel me aangetrokken tot je.
Helaas niet maar staat wel op mijn to-do-listquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hola Senorita bonita, que tal?
Weet ik. Ik doe intervaltraining op de loopband ivm hardlopen etc. Mijn conditie gaat met sprongen vooruit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bouw je trouwens vet snel conditie mee op
Clegaquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:00 schreef xFriendx het volgende:
Hi intervallers, hosselmagneten en alle andere vormen van hotness.
Waarom zou ik mijzelf een hond noemen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik begreep ondertussen ook al dat ik een fout gemaakt hebt en er geen Je suis maar C'est stond
haii Friendquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:00 schreef xFriendx het volgende:
Geen idee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijzelf een hond noemen?
Hoi vriendjequote:Op donderdag 14 juni 2012 20:00 schreef xFriendx het volgende:
Weet ik veel, Dawg doet het ookquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijzelf een hond noemen?
Klopt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah in het Nederlands ziet het er gewoon uhm afgezaagd uit
Oh ja dan moet ik het ook doen iddquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Weet ik veel, Dawg doet het ook
aqui tambien pero no tengo dinero mucho.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Helaas niet maar staat wel op mijn to-do-list
Schlampe.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:02 schreef Bartholomeus het volgende:
Ich wurde dich lang, hard, genadenlos und bis das Lebenslicht deine Augen verläßt kaputtficken![]()
Verdammt noch mal
Mijn talenknobbel houdt op bij Nederlands en Engels!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt.
Qu'est-ce dispose de 142 dents et retient l'incroyable Hulk? Mon fermeture à glissière.![]()
Je suis comme pouding au chocolat, je regarde comme de la merde mais je suis doux comme peut l'être.
Sta ik daar ook op?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Helaas niet maar staat wel op mijn to-do-list
Iets met weinig geldquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:03 schreef dawg het volgende:
[..]
aqui tambien pero no tengo dinero mucho.
quiero una chulita que hablar espanol muy bien, de modo que me puedes lo apprender.
zo ongeveer.
Dan woon je echt in het verkeerde land ben ik bangquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:03 schreef dawg het volgende:
[..]
aqui tambien pero no tengo dinero mucho.
quiero una chulita que hablar espanol muy bien, de modo que me puedes lo apprender.
zo ongeveer.
Zucht. Dan ga ik je maar niet hosselen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn talenknobbel houdt op bij Nederlands en Engels!
Je kan me toch ook gewoon in het Nederlands hosselenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zucht. Dan ga ik je maar niet hosselen.
Er staat: Wat heeft 142 tanden en kan de Hulk tegenhouden? Mijn gulp.
Daaronder: Ik ben als chocoladepudding. Ik zie er uit als stront maar ben enorm sweet.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zucht. Dan ga ik je maar niet hosselen.
Er staat: Wat heeft 142 tanden en kan de Hulk tegenhouden? Mijn gulp.
Daaronder: Ik ben als chocoladepudding. Ik zie er uit als stront maar ben enorm sweet.
"zodat ik er wat van kan leren"quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Iets met weinig geld
en je wilt een meisje dat goed Spaans spreekt en nog iets
zodat ze het me kan leren.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Iets met weinig geld
en je wilt een meisje dat goed Spaans spreekt en nog iets
joh.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan woon je echt in het verkeerde land ben ik bang
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
"zodat ik er wat van kan leren"
Tja....en nu?quote:
Flauwe openingszinnen, ik ken ze.quote:
Ja, is misschien wel een idee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan me toch ook gewoon in het Nederlands hosselen
Snel pompen in de gym om er straks wel op te staan.quote:
Ik spreek geen Spaansquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:08 schreef dawg het volgende:
[..]
niks? of kun je spaans?
oh wacht. nvmd heh.
Tjuusquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Snel pompen in de gym om er straks wel op te staan.
Later players, ballers, squatters, honden en Steven!
Ik faal hard in het hosselen in het Nederlands. In het Duits ging me dat een stuk beter afquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je al vermoeide benen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kende ze nog nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flauwe openingszinnen, ik ken ze.
ik zei al nvmd.quote:
Ik heb 1 keer een meisje in het Engels gehosseld, want ze sprak geen Nederlands. En 1 keer een meisje in het Frans.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik faal hard in het hosselen in het Nederlands. In het Duits ging me dat een stuk beter af![]()
En mooi Duits is niet lelijk hoor
not not.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:10 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zei al nvmd.
of wacht. jij droeg ook hakken heh. misschien kunnen we samen wel een cursusje spaans doen. en daarna een heerlijk zelfgekookt hapje eten. wink wink.
Mijn dame in kwestie kon ook een heel aardig woordje Nederlands bleek laterquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een meisje in het Engels gehosseld, want ze sprak geen Nederlands. En 1 keer een meisje in het Frans.Alleen kwam ik er daarna achter dat ze wel Nederlands sprak.
Wat te denken van: Je schoonheid verblindt me! Ik heb je naam en telefoonnummer nodig voor de verzekering.quote:
Holaquote:
Neequote:Op donderdag 14 juni 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat te denken van: Je schoonheid verblindt me! Ik heb je naam en telefoonnummer nodig voor de verzekering.
Wat ik denk? Geheel kansloosquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat te denken van: Je schoonheid verblindt me! Ik heb je naam en telefoonnummer nodig voor de verzekering.
Hehe, die is wel leuk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee![]()
De leukste openingszin die ik een keer kreeg van iemand was "Je mag meedoen aan een quiz!" Hij stelde me dan drie vragen en als ik ze allemaal goed had mocht ik hem zoenen![]()
Ik heb in ieder geval erg gelachen
PUA stuffquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee![]()
De leukste openingszin die ik een keer kreeg van iemand was "Je mag meedoen aan een quiz!" Hij stelde me dan drie vragen en als ik ze allemaal goed had mocht ik hem zoenen![]()
Ik heb in ieder geval erg gelachen
Neuh, heb de hele dag op bed gelegen dus goed uitgerustquote:
Alweer naar de klote?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola! ¿Estás bien?
[..]
Hoi
Echt ik ben doedoes
Ja, hij deed het ook wel leukquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, die is wel leuk.
Maar in het echt ben ik niet van de openingszinnen.
Ik krijg ze ook niet trouwens..
Ik herinner me nog wel: "He, sigaret?"
Mijn liefdesleven!!
Si, muy bien, graçias! Y tu?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hola! ¿Estás bien?
[..]
Hoi
Echt ik ben doedoes
Mensen die niet meewerken aan mijn hosselpraktijken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh, heb de hele dag op bed gelegen dus goed uitgerust
Je loopt de hele tijd door mijn hoofd.quote:
Ik geloof niet eens dat ze het zei trouwens. Alleen zo quasi-nonchalante blik met een open pakje uitgestoken naar me. Ik dacht dat ze alleen wat te drinken kwam kopen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, hij deed het ook wel leuk![]()
Die van de sigaret heb ik ook wel eens gehad:
hij:"Heb je een aansteker?"
ik:"Nee, ik rook niet"
hij": Oh, wil je een sigaret"
![]()
en toch werkte het wel![]()
Maar goed, ik heb zelf geen openingszin....
Wel veilig jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:20 schreef kingtoppie het volgende:
Ik zeg ''hoi''
''Je danst leuk''
''*Benoemd iets wat opvalt aan gedrag / uiterlijk / omgeving*''
Of ik zeg gewoon niks, kan ook nog.
Wat voor drinken wilde ze dan kopen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet eens dat ze het zei trouwens. Alleen zo quasi-nonchalante blik met een open pakje uitgestoken naar me. Ik dacht dat ze alleen wat te drinken kwam kopen.![]()
Maar daarna heb ik aan haar boobs gezeten. Hihihihi.
Hahahaha nerdjequote:Op donderdag 14 juni 2012 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof niet eens dat ze het zei trouwens. Alleen zo quasi-nonchalante blik met een open pakje uitgestoken naar me. Ik dacht dat ze alleen wat te drinken kwam kopen.![]()
Maar daarna heb ik aan haar boobs gezeten. Hihihihi.
Slaap lekker alvstquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Denk ga ff douchen en voetbal kijken maar onder de douch storte ik al zowat neer
Toch maar slapen denk ik
Oh dat is irritantquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nog steeds
Alcohol zit nog in me benen.
Vannacht bijna niet geslapen, warm en benauwd
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nog steeds
ik zat echt te kijken vanquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Alweer?![]()
Nou ja zolang er geen panterbroeken bij komen kijken
Geen idee. Ik stond te kletsen met mijn maten. Zij en een vriendin van haar kwamen naar de bar waar wij ook stonden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat voor drinken wilde ze dan kopen?
De eerste en de laatste keer dat ik aan nepborsten heb gezeten trouwens.quote:
Ik schaamde me dood de volgende dagquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zat echt te kijken van
Wat bedoelt zij
Punkmeisjes en nepborsten? Of de borsten waren niet nep of ze was geen punkmeisje..quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik stond te kletsen met mijn maten. Zij en een vriendin van haar kwamen naar de bar waar wij ook stonden.
Toen bood ze me peuken aan. Ze was wel tof trouwens. Punkmeisje.
[..]
De eerste en de laatste keer dat ik aan nepborsten heb gezeten trouwens.
De laatste keer?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Ik stond te kletsen met mijn maten. Zij en een vriendin van haar kwamen naar de bar waar wij ook stonden.
Toen bood ze me peuken aan. Ze was wel tof trouwens. Punkmeisje.
[..]
De eerste en de laatste keer dat ik aan nepborsten heb gezeten trouwens.
pick up artist gedoe... heeft ie waarschijnlijk al 100 keer gezegdquote:
Natuurlijkquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of ik zeg:
POES
Werkt ook altijd.
Ja nou ja de meeste openingszinnen zijn herhaald. Het was in ieder geval vermakelijkquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
pick up artist gedoe... heeft ie waarschijnlijk al 100 keer gezegd
jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh dat is irritantik hd het gisteren op mijn werk
je hele dag naar de klote....
Hater.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Punkmeisjes en nepborsten? Of de borsten waren niet nep of ze was geen punkmeisje..
Ja.quote:
Ik moest er echt om lachenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik schaamde me dood de volgende dag![]()
Echt helemaal random gepost ook
Nodig snarf uit, kunnen we met z'n drieën iets leuks doen.quote:
Nee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
Als je langs een meisje loopt, even stilstaan voor der... Wachten op oogcontact, over haar hoofd heen aaien en doorlopen.
Sorry, vanaf nu zal ik een gewillig hupsje zijn!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet meewerken aan mijn hosselpraktijken.
[..]
Je loopt de hele tijd door mijn hoofd.
Sorry, ik moet minder in het Engels denken.
Ik heb vannacht ook bijna niet geslapenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nog steeds
Houden zoquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:30 schreef xFriendx het volgende:
Ik zeg altijd: 'ben jij Miauw?'
Maar das meer omdat ik nog steeds niet weet wie het is
Klinkt niet als een een succesvol plan. xDquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
Als je langs een meisje loopt, even stilstaan voor der... Wachten op oogcontact, over haar hoofd heen aaien en doorlopen.
quote:
Niks. Ze beginnen altijd tegen mij aan te praten. Daarna bied ik wat te drinken aan. En ik laat haar niet kiezen, ik bepaal watquote:
Gewillig.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry, vanaf nu zal ik een gewillig hupsje zijn!
Leuke huisdierenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
Ze gaan soms ook spinnen, dan moet je blijven aaien, want dat vinden ze lekker.
Oi.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:29 schreef kingtoppie het volgende:
jij ziet er ook zeldzaam goed uit, voel je bevoorrecht.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ik vind het een leegte in mijn kennis
[..]
Niks. Ze beginnen altijd tegen mij aan te praten. Daarna bied ik wat te drinken aan. En ik laat haar niet kiezen, ik bepaal wat
Oh manquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]Ik vind het een leegte in mijn kennis
[..]
Niks. Ze beginnen altijd tegen mij aan te praten. Daarna bied ik wat te drinken aan. En ik laat haar niet kiezen, ik bepaal wat
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:28 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nodig snarf uit, kunnen we met z'n drieën iets leuks doen.
GLIJBAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
C_A, zal ik je morgen mee smokkelen? Ik ga naar de grootste speeltuin van Europa!
http://www.linnaeushof.nl/
Okquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:33 schreef dawg het volgende:
[..]
jij ziet er ook zeldzaam goed uit, voel je bevoorrecht.
Wat nou?quote:
Hoeveel heb je der?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik krijg mijn katten nog niet zover
Nietsquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OkZo mooi vind ik mezelf niet hoor
[..]
Wat nou?
Katten!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik krijg mijn katten nog niet zover
De meeste vrouwen houden niet zo van een aanraking van een vreemde vanuit het niets. Tenminste, de normale vrouwen.quote:
quote:
echt, dat vind ik wel een beetje erg naief hoor. of valse bescheidenheid.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OkZo mooi vind ik mezelf niet hoor
[..]
Wat nou?
Neequote:
Fixed..quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
wtf, grapje toch?
Das superdruk vrouw!
Zijn het leuke lieve katten?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neeik heb er zelf 2 en een verstekeling waar ik nog een huis voor zoek.
Ik hou niet van arrogantie, ik zou mezelf belachelijk maken als me als zodanig ging gedragen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:37 schreef dawg het volgende:
[..]
echt, dat vind ik wel een beetje erg naief hoor. of valse bescheidenheid.
je merkt toch zeker wel hoe vrouwen hier en irl op je reageren? neem ik aan. niet aanvallend bedoeld, nee ook geen jaloezie. meer een constatering.
Ik weet hetquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb vannacht ook bijna niet geslapen
Hehe, ik wou dat ik dat had.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Okokokquote:
Ik heb geen idee hoe hij eruit ziet, maar ik vind hem wel charmingquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:37 schreef dawg het volgende:
[..]
echt, dat vind ik wel een beetje erg naief hoor. of valse bescheidenheid.
je merkt toch zeker wel hoe vrouwen hier en irl op je reageren? neem ik aan. niet aanvallend bedoeld, nee ook geen jaloezie. meer een constatering.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
C_A, zal ik je morgen mee smokkelen? Ik ga naar de grootste speeltuin van Europa!
http://www.linnaeushof.nl/
Een verstekeling? Ga je die niet houden?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Neeik heb er zelf 2 en een verstekeling waar ik nog een huis voor zoek.
Ik klaag ook nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:40 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Hehe, ik wou dat ik dat had.
Ik baal wel hard van mn vakantiegeld. Nu weet ik zeker dat ik hem dit weekend niet zal zienquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik hou 't voor gezien, ik stort in![]()
Ik app je morgenmiddag nog wel even C_A![]()
Charming kan ik wel zijn jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe hij eruit ziet, maar ik vind hem wel charming
Jouw FB profielfoto heeft mij vele aangename nachten bezorgdquote:
maar je kunt toch wel realistisch zijn? ik zeg toch niet dat je hoog van de toren moet gaan blazen? heb jij ook helemaal niet nodig barb.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hou niet van arrogantie, ik zou mezelf belachelijk maken als me als zodanig ging gedragen.
Het werkt niet zo goed tussen de twee poezen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een verstekeling? Ga je die niet houden?
Je hebt best wel kans dat dat na verloop van tijd bijtrekt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het werkt niet zo goed tussen de twee poezen.
Keb vrouwelijke handen, dat komt goed.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De kater is het liefst, tegen vrouwen vooral
Nee, het werkt al ruim twee jaar nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt best wel kans dat dat na verloop van tijd bijtrekt.
Is ie gewoon aan komen lopen?
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw FB profielfoto heeft mij vele aangename nachten bezorgd
Waitwhudwhat?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw FB profielfoto heeft mij vele aangename nachten bezorgd
Charmesquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:43 schreef dawg het volgende:
[..]
daar ben ik meestal veel te direct voor.
Ok. Das jammer jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee, het werkt al ruim twee jaar niet![]()
-lang verhaal-
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb vrouwelijke handen, dat komt goed.
Nee, maar ik heb nogal snel het idee dat ik arrogant overkom.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:42 schreef dawg het volgende:
[..]
maar je kunt toch wel realistisch zijn? ik zeg toch niet dat je hoog van de toren moet gaan blazen? heb jij ook helemaal niet nodig barb.
Dat die foto mooi is schatquote:
Dank jequote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb nogal snel het idee dat ik arrogant overkom.
Dat kan nogal snel in een reeks waarin niet iedereen overloopt van vertrouwenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb nogal snel het idee dat ik arrogant overkom.
Hihiquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank je![]()
Maar het kwam iets anders over
Maar ook dat mag jij natuurlijk
Ik zie het meer als gewoon zelfverzekerd.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kan nogal snel in een reeks waarin niet iedereen overloopt van vertrouwen
De uiers heb je al de rest moet je er nog bijsparenvreten?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:48 schreef kingtoppie het volgende:
Duss...
Tellen koeien ook als huisdier?
quote:
dat ben ik wel trouwens. ondanks het directe. tenminste, iedereen gaat altijd graag met me om als ik de signalen goed interpreteer.quote:charmant
Uitspraak: ʃɑrˈmɑnt Bijvoeglijk naamwoord als iets of iemand zo is dat mensen het leuk vinden. Synoniem: bekoorlijk. Synoniem: innemend `Die vrouw is niet knap, maar wel charmant.` `een charmant kinderconcert`
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/charmant
Charmant
Let op: Spelling van 1858 Fr., schoon, bekoorlijk, betooverend, innemend. Charmeren, bekoren, betooveren, verrukken
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10608
Charmant
Let op: Spelling (deels) uit 1864: [bijvoegelijk naamwoord] en [bijwoord] (-er, -st), schoon, bekoorlijk, innemend, bij uitstek fraai.
*...MEREN, [bedrijvend werkwoord] [gelijkvloeiend] (ik charmeerde, heb of ben gecharmeerd), verrukken, betooveren, innemen.
Gevonden op http://www.dbnl.org/tekst/cali003nieu01/cali003nieu01_0006.htm
charmant
[bijvoeglijk naamwoord]• plezierig om mee om te gaan
vb:hij is zó charmant, iedereen vindt hem altijd aardig
bijvoeglijk naamwoord: sjar-mant
charmanter
charmantst
Ik snap hem niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De uiers heb je al de rest moet je er nog bijsparenvreten?
Charmant, jij, echt?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:49 schreef dawg het volgende:
[..]
[..]
dat ben ik wel trouwens. ondanks het directe. tenminste, iedereen gaat altijd graag met me om als ik de signalen goed interpreteer.
Ik ook niet dus dat scheeltquote:
Ook in het dagelijks leven.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kan nogal snel in een reeks waarin niet iedereen overloopt van vertrouwen
Door je moeder?quote:
Jeweetsquote:
quote:
Hopelijk nietquote:
Waarom heb jij eigenlijk geen fobo?quote:
Ik zou toch nooit opzettelijk en bewust van die dubbelzinnige uitspraken doen.quote:
Is het niveau werkelijk zo laag of?quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:54 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Oh wat een counter mensen, wat een counter.
Ik ben niet fotogeniek (oftewel lelijk) en niemand durft ze nog van me te makenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom heb jij eigenlijk geen fobo?
Ik ben zo waar beter dan Oranjequote:Op donderdag 14 juni 2012 20:54 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Oh wat een counter mensen, wat een counter.
Ik vond het een leuke grap. Get over it.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is het niveau werkelijk zo laag of?
Ok, leuk voor je.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik vond het een leuke grap. Get over it.
Ach, het was wel even grappig zo out of the bleu, KT. Was niet persoonl9ijk op jou gericht of zoquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is het niveau werkelijk zo laag of?
tuurlijk niet, jij nooit.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou toch nooit opzettelijk en bewust van die dubbelzinnige uitspraken doen.
Kben verbitterd, kzie de humor er niet van in eigenlijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, het was wel even grappig zo out of the bleu, KT. Was niet persoonl9ijk op jou gericht of zo
Het is nooit grappig als het over jezelf gaat he.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kben verbitterd, kzie de humor er niet van in eigenlijk.
Ik proef sarcasmequote:
Onzin.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:58 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Het is nooit grappig als het over jezelf gaat he.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:58 schreef dawg het volgende:
[..]
wat je nu proeft ga ik me niet aan wagen muts.
Schattig oortjequote:
Naisquote:
Kijk de tragusquote:
Het deed totaal geen pijnquote:
Nee, natuurlijk nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou toch nooit opzettelijk en bewust van die dubbelzinnige uitspraken doen.
Wederom proef ik sarcasmequote:
Ik geloof je niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben niet fotogeniek (oftewel lelijk) en niemand durft ze nog van me te maken![]()
Dat hoeft ook nietquote:
Jij dacht natuurlijk dat het oorsmeer wasquote:
Eigenlijk vind ik piercings daar niet zo mooi. Leuke oorbel trouwensquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk de tragus.
[..]
Het deed totaal geen pijn! M'n VCH voelde ik nog meer
. Alleen is m'n oorflapje wel gezwollen
.
nee hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:03 schreef Samzz het volgende:
Jij dacht natuurlijk dat het oorsmeer was.
Klinkt slecht schat!quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Bedtijd, ierland is bagger en ik voel mij bagger en ben al 2x naar de grond geflikkerd
Gaat lekker met de gezondheid
quote:
Oh ik dacht dat je er al zatquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
Bedtijd, ierland is bagger en ik voel mij bagger en ben al 2x naar de grond geflikkerd
Gaat lekker met de gezondheid
Ik welquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik piercings daar niet zo mooi. Leuke oorbel trouwens
Het gaat ook niet zo heel bestquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]Dan wordt het tijd wat anders in je mond te stoppen wat beter smaakt
Mogen mijn kaken ook even rust?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]Dan wordt het tijd wat anders in je mond te stoppen wat beter smaakt
Die andere piercing wil ik ook wel foto's van zienquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. En in het gezicht wil ik niet, dit is een zeer mooi alternatief
.
De meneer van de shop zei 'een pittige piercing voor een pittige dame', dus toen kreeg ik de bibbers omdat het pijn zou doen. Maar dat deed het niet
.
Lijkt me geen goed plan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die andere piercing wil ik ook wel foto's van zien![]()
Hurhurrquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die andere piercing wil ik ook wel foto's van zien![]()
Ja hoor. Even. You can sleep when you´re dead, zoals men placht te zeggen.quote:
Okay danquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja hoor. Even. You can sleep when you´re dead, zoals men placht te zeggen.
Mag zeker niet van Steven?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |