Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Ieder wat kansen. Als ik nieuw goud teampje heb doen we nog potje ja?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja goed gespeeld. Ik had wel ziek veel geluk dat die bal van jou tegen de paal kwam
Is een spits en hij kan voetballenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:08 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Erik ja met je voet tegen de bal kom op jonge gewoon voet tegen bal ja goed zo
Al die ouders jou uitschelden en jij mag niets terugdoenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is een spits en hij kan voetballenIs geen slappe doek
Die eerste regel vind ik wel achterlijk
Is dit voor het G(JE)-voetbal?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:06 schreef vandermar het volgende:
Jeetje, dit moet ik allemaal kennen voor zaterdag
[ afbeelding ]
Het scheelt dat ik het laagste niveau mag fluitenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Al die ouders jou uitschelden en jij mag niets terugdoen
Ohja je neefje klapt iedereen in elkaar natuurlijk
Ik ben gewoon een topspelertje in het echt hoorquote:
Jij bent mama's speciale knul ok?! Laat je niks wijsmaken door de andere kinderen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een topspelertje in het echt hoor
In welke sport?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een topspelertje in het echt hoor
Ik moest hieraan denken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Jij bent mama's speciale knul ok?! Laat je niks wijsmaken door de andere kinderen.
G(JE)-voetbalquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben fucking slecht in voetbal in het echt
Maar ik heb er wel plezier in
Als jij nu H2H van me wint dan krijg je 20kquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben fucking slecht in voetbal in het echt
Maar ik heb er wel plezier in
Hmkay, zal alles aanslingerenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als jij nu H2H van me wint dan krijg je 20k
Het duurt lang voordat je een grote winst hebt, maar het neemt niet weg dat dit een super alternatief is om coins te maken. Met meerdere accounts gaat het wel snelquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
binnen 30 seconden heeft ie de bijpassende quote gevonden
Google: "Weinig winst" Geeftjeenergiequote:
quote:
Je zou bijna denken van welquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
binnen 30 seconden heeft ie de bijpassende quote gevonden
Klopt. Gaat veel sneller dan ik dacht, zit dus al over de 200k vanavond.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het duurt lang voordat je een grote winst hebt, maar het neemt niet weg dat dit een super alternatief is om coins te maken. Met meerdere accounts gaat het wel snel
Heldquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Klopt. Gaat veel sneller dan ik dacht, zit dus al over de 200k vanavond.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is deze dan
Wachtwoord is verlopen?
Hoeveel packs doe jij per uur?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Doet het nu weerquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]heb je hem niet op tijd veranderd?
![]()
![]()
Dan ben je 'm kwijt.Tering. Stond er wel een week of 3 denk ik.
30 / 5 x 3.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoeveel packs doe jij per uur?
't was een grapje.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doet het nu weer
Kreeg eerst 3 verschillende foutmeldingen
Was die som serieus?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
30 / 5 x 3.
[..]
't was een grapje.
sinds wanneer is 30/5 x 3 18 dan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was die som serieus?
18 packs per uur en dus 6 per account?
Ja, zoiets? Iets minder doordat je niet alles verkoopt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Was die som serieus?
18 packs per uur en dus 6 per account?
Rekenen mijn vriendquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sinds wanneer is 30/5 x 3 18 dan.
Oh stuur jij maar invite danquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
@Rijst, heb je de gamesnelheid wel op 'snel'?
Dat heb jij namelijk volgens mij nooit, op 'normaal' speelt het kut
Sinds wanneer ja inderdaad!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sinds wanneer is 30/5 x 3 18 dan.
Windows calculator heeft altijd gelijk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
meneer van dale, dus eerst vermenigvuldigen en dan pas delen voor zover ik weet.
Je hebt wiskundig gezien gelijk, maar je snapt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
meneer van dale, dus eerst vermenigvuldigen en dan pas delen voor zover ik weet.
Okquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dit reken jij met je calculator uit. Wacht. Wat.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Windows calculator heeft altijd gelijk.
Ik ook, problem?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit reken jij met je calculator uit. Wacht. Wat.
Even narekenen jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit reken jij met je calculator uit. Wacht. Wat.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Windows calculator heeft altijd gelijk.
Stuur dat maar naar Bill Gatesquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]______________________________________________!
je kan niet eens 30/5 x 3 in een keer laten uitrekenen, hij doet dan eerst 30/5 en dan pas keer drie.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stuur dat maar naar Bill Gates
twee keer uit een pakje gehad.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:28 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.futhead.com/12/player/6278
Goh, congratz man!quote:
Eerste helft altijdquote:
Verdiensten etc?quote:
wtf ben je gek ofzo warom verkoop hem gwnquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:36 schreef vandermar het volgende:
eerst Messi maar discarden dan denk ik!
Neuj, met sdicarden glijk coin en kan ik glijk bronzep akje kopequote:Op donderdag 14 juni 2012 16:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
wtf ben je gek ofzo warom verkoop hem gwn
een one time offer van mij, ik geef je er 902 coins voor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:36 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet eens bronze pakje kopeneerst Messi maar discarden dan denk ik!
wtf dan kan hij er twee kopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
een one time offer van mij, ik geef je er 902 coins voor.
ja maar van dat geldquote:
is ie nog fresh? Anders hoef ik hem niequote:Op donderdag 14 juni 2012 16:39 schreef vandermar het volgende:
Tempting, very tempting!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ja maar van dat geld
ik bereknde met calkutlator van de mictorsoft voor 900 geldeedt door 400 = 2 punt nogwat
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
NEE JE HAD HET GEWOON FOUT HAHAHA JE MOET OOK WINDOWS CALCULATOR GEBRUIKEN!
Ik ben de 89ste(.com) ownerquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is ie nog fresh? Anders hoef ik hem nie
Oké.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:44 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is echt een aanrader, zijn schot
wanne onzinquote:
Je hebt gewonnen. Anders zeg je dat niet.quote:
Geef ze gewoon niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
wanne onzinje pro was l 80% ofzo
EN IK WIL GEEN COINS AAN JE GEVEN GVD. Wel goed gespeeld voor het eerst.
Pro deed weinig, af en toe een balletje doortikken, maar normaal doe ik sweaten met hemquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
wanne onzinje pro was l 80% ofzo
EN IK WIL GEEN COINS AAN JE GEVEN GVD. Wel goed gespeeld voor het eerst.
Je laat je keeper voor het eerst niet uit komen. ik schiet in de laatste 20 minuten 10x tegen Cech aanquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pro deed weinig, af en toe een balletje doortikken, maar normaal doe ik sweaten met hem
Mijn verdediging ging echt goed vond ik zelf
rijst is een chokerquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:47 schreef Thorb het volgende:
Altijd als het ergens omgaat kan GJE ineens wel winnen
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je laat je keeper voor het eerst niet uit komen. ik schiet in de laatste 20 minuten 10x tegen Cech aan
Wat?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ga weg man. Je krijgt ze wel alleen niet nu.
Ja je krijgt het wel maar niet nuquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat?
Jij was degene die er 20k op wilde zetten
Wanneer kan ik het verwachten?quote:
hahaha weetje ik geefj e wel Lampard. dies 30k waardquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wanneer kan ik het verwachten?
Dan kan ik aan de bak
Niet zo soepel man, eis je geld !!11!11quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wanneer kan ik het verwachten?
Dan kan ik aan de bak
Doe maar een trade offerquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
hahaha weetje ik geefj e wel Lampard. dies 30k waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:53 schreef Rijst het volgende:
GJE IS 30K RIJKERRR
Thanks, tof dat je je beloftes nakomtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerst eens even Lampard een kaartje kopen zometeen
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Nu een team maken zodat ik je opnieuw kan inmaken sletquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Thanks, tof dat je je beloftes nakomt
Heb je al 100k?quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Thanks, tof dat je je beloftes nakomt
GULLIT!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:55 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn shirt vandaag. Wie is er uitgebeeld? Degene die 'm als eerst goed heeft wint eeuwige roem.
Gullit!!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:55 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn shirt vandaag. Wie is er uitgebeeld? Degene die 'm als eerst goed heeft wint eeuwige roem.
Socrates? Sinds wanneer is Gullit een brzilaan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:55 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, eerst even een kaartje hosselen voor Lampard, in een 41212 stijgt z'n waarde verschrikkelijk hard neem ik aanquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nu een team maken zodat ik je opnieuw kan inmaken slet
Valderramaquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:55 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Copaquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:55 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Gooi je geld gelijk weg manquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, eerst even een kaartje hosselen voor Lampard, in een 41212 stijgt z'n waarde verschrikkelijk hard neem ik aan
met meer dan de prijs van zo'n kaartje? Lijkt me niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, eerst even een kaartje hosselen voor Lampard, in een 41212 stijgt z'n waarde verschrikkelijk hard neem ik aan
Watdan?quote:
Zucht.quote:Op donderdag 14 juni 2012 16:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Watdan?
Ik heb vaker gelezen hier dat 41212 de duurste is en dus ook de prijs van spelers daardoor duurder worden. Ik zal even kijken of het het waard is
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zucht.
Waarom denk je dat die spelers in 4-1-2-1-2 zo duur zijn? Omdat de formatiekaartjes duur zijn. Dus het maakt geen fuck uit of jij het kaartje erop gooit of 'm duur verkoopt. Denken. Nadenken. Doe het.
Waar lees je dat? De Taptoe?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb vaker gelezen dat mensen uit luiheid meer ervoor betalen, iig bij posities is dat zo
Je kan het hem niet kwalijk nemen. Hij ziet voor het eerst zoveel coins op zijn FUT account.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zucht.
Waarom denk je dat die spelers in 4-1-2-1-2 zo duur zijn? Omdat de formatiekaartjes duur zijn. Dus het maakt geen fuck uit of jij het kaartje erop gooit of 'm duur verkoopt. Denken. Nadenken. Doe het.
Heb wel 100k+ gehad hoorquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je kan het hem niet kwalijk nemen. Hij ziet voor het eerst zoveel coins op zijn FUT account.
Als ik win geef je het terug. als jij wint geef ik je 20kquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb wel 100k+ gehad hoor
Zometeen nog een keertje een pot?
Nope, gewoon voor de fun.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als ik win geef je het terug. als jij wint geef ik je 20k
Je kunt beter handelen in goedkopere spelersquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nope, gewoon voor de fun.
Nu kan ik eindelijk wat handelen in IFs e.d
Lichteraan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:04 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Je kunt beter handelen in goedkopere spelersKun je veel meer winst mee maken. Als je 3 IF's koopt om weer door te verkopen heb je al niets meer.
Nee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:08 schreef marcie216 het volgende:
Staat Gamberini vanavond in de basis bij Italië?
Ik wacht nog even met verkopen van : De rossi en Chiellini.
Mochten ze goed spelen stijgt hun waarde, en ook als ze in de basis staan stijgt hij volgens mij al
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoop wel dat Lampard een beetje snel de pijp uit gaat, staan er nu 3 op met allemaal te lage prijzen
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoop wel dat Lampard een beetje snel de pijp uit gaat, staan er nu 3 op met allemaal te lage prijzen
Je kan zeker geen potjequote:Op donderdag 14 juni 2012 17:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk heb ik weer goed internet thuis![]()
Heel veel mensen hier doen nu de bronze pack method, zelf heb ik het de laatste paar dagen bijna niet kunnen doen. Maar ik had wel een Kandji in een 400c pack met 3 rares
Heb maar 3Kquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk heb ik weer goed internet thuis![]()
Heel veel mensen hier doen nu de bronze pack method, zelf heb ik het de laatste paar dagen bijna niet kunnen doen. Maar ik had wel een Kandji in een 400c pack met 3 rares
Nee, dat nog niet. Overigens wilde ik een tijd terug een potje tegen Pascal doen maar dat kon ook niet vanwege mijn router.quote:
EK??quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ook alweer een tijdje terug er geclubt is hier..
Vanavond FC Pino?
jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
is het happy hour ofzo omdat er gold player premium packs zijn? 25k pakjes dus
Godverdomme dan verkoop ik ze wel gewoonquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nee.
En Varela steeg ook niet gister
Zijn er laatste tijd vaak volgens mij, ook zonder HH denk ik.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
Vanavond EKquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ook alweer een tijdje terug er geclubt is hier..
Vanavond FC Pino?
Ikzelf vind Italie - Kroatie niet echt boeiend genoeg, doe ik liever clubbenquote:
Waarom zou je die nu openen zonder TOTW en alleen maar een iMOTMquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:17 schreef Fuszy het volgende:
Weet ik niet. Ik heb niet eens 25k, dus al zou ik het willen ik kan het gewoon niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zou je die nu openen zonder TOTW en alleen maar een iMOTM
De rest denk ik wel, dus dat word alsnog geen clubsquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ikzelf vind Italie - Kroatie niet echt boeiend genoeg, doe ik liever clubben
Mooie wedstrijd hoor ..quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:19 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
De rest denk ik wel, dus dat word alsnog geen clubs
Wordt juist een leuke pot denk ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:
Denk het ook, geen idee wat het zal worden. Kroatië speelde wel goed, maar Ierland was misschien wel erg zwak. Italië zal nu ook wat meer moeten komen, ben benieuwd.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wordt juist een leuke pot denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet het ook wel op, maar ik doe liever clubs met Pino zegmaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:21 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wordt juist een leuke pot denk ik
Ik heb het hele jaar nog geen 1 25k pack geopendquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb niet eens 25k, dus al zou ik het willen ik kan het gewoon niet.
Ik wil wel weer een keer clubben, maar niet tijdens EK wedstrijdenquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik zet het ook wel op, maar ik doe liever clubs met Pino zegmaar
Ja is goedkoopquote:
dat zij Fuszy ookal..quote:
Dat is echt exact mijn team toen ik hem voor het eerst maakte. Had alleen mijn CAM en spitsen omgedraaid omdat Lukaku meer iemand is om in de korte hoek te knallen dan te curvenquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:31 schreef Reemi het volgende:
Paar van m'n favoriete spelers, m'n favoriete formatie én niet al te hoge ratings. Hopelijk eindelijk weer eens een echt lekker team.
[ afbeelding ]
Die M'Bia was echt een goede tip, heb hem nu samen met IF Fanni centraalquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is echt exact mijn team toen ik hem voor het eerst maakte. Had alleen mijn CAM en spitsen omgedraaid omdat Lukaku meer iemand is om in de korte hoek te knallen dan te curven
Inmiddels is het dit
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb alleen geen goede corner/vrije trappen man, M'Bia staat steeds de corners te nemen![]()
Ba heeft toch maar 7 chem nu?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is echt exact mijn team toen ik hem voor het eerst maakte. Had alleen mijn CAM en spitsen omgedraaid omdat Lukaku meer iemand is om in de korte hoek te knallen dan te curven
Inmiddels is het dit
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:46 schreef Thorb het volgende:
Heb alleen geen goede corner/vrije trappen man, M'Bia staat steeds de corners te nemen
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die M'Bia was echt een goede tip, heb hem nu samen met IF Fanni centraalTijdens de wedstrijd naar spelersrollen, maak je voor vrijetrappen schieter Cabaye en dan blijft Cabaye Vrijetrap nemerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb alleen geen goede corner/vrije trappen man, M'Bia staat steeds de corners te nemen
Als je schiet is het wel goed, maar hij heeft 81-77 als je selecteert ofzo, hij staat iig nooit als eerste bij de bal...quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:51 schreef Reemi het volgende:
TOTY Belhanda
FK accuracy - 94
Curve - 94
Shot power - 94
[..]
Klopt, dat is een bug. Dat overzicht met spelers toont de NIF stats, kijk maar eens bij je team management. Daar staan wel de hoge stats.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je schiet is het wel goed, maar hij heeft 81-77 als je selecteert ofzo, hij staat iig nooit als eerste bij de bal...
Daarom staat M'Bia er ook steeds bij...quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:51 schreef Reemi het volgende:
TOTY Belhanda
FK accuracy - 94
Curve - 94
Shot power - 94
SIF Hazard
FK Acc.: 90
Curve: 91
Shot Power: 85
[..]
Bij mij nam Hart ze in het beginquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je schiet is het wel goed, maar hij heeft 81-77 als je selecteert ofzo, hij staat iig nooit als eerste bij de bal...
Ja, maar dan nog is hij beter dan Torres en Cissé bij mijquote:
Haha, toevalligquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inmiddels is het dit
[ afbeelding ]
Jup.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:55 schreef Fuszy het volgende:
of kan ik beter 6k meer neertellen voor Heitinga?
Aan een jup heb ik niks, kan je dat onderbouwen. 1,80 is wel klein voor een verdediger he.quote:
Pace is alles in dit spel, dat weet jij inmiddels toch ook wel?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Aan een jup heb ik niks, kan je dat onderbouwen. 1,80 is wel klein voor een verdediger he.
Pace is niet alles, want Wynne is ook super slechtquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Pace is alles in dit spel, dat weet jij inmiddels toch ook wel?Verder gewoon een prima verdediger.
Merk dat tegenstanders echt vaak blind de optie binnendoor afdekken zonder dat ze kijken naar welke speler het is..ga met Lukaku dan zo simpel buitenom en die korte hoek met zijn linker is altijd kassaquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Haha, toevalligHoe jij het nu hebt is al helemaal ziek, als dit bevalt kan ik hem ook nog updaten.
Ik finesse echt veel met Lukaku, maar kan altijd uitproberen op welke manier het het fijnste speelt!
Klinkt goed, haha.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Merk dat tegenstanders echt vaak blind de optie binnendoor afdekken zonder dat ze kijken naar welke speler het is..ga met Lukaku dan zo simpel buitenom en die korte hoek met zijn linker is altijd kassa
Hazard is ook fijner om mee naar binnen te komen tov Menez imo
Van futhead zeker?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:11 schreef marcie216 het volgende:
HES BIG, HES QUICK, HES GOT A 12 INCH DICK,
KOMPANY, KOMPANY._____________________________________________________________________!
En hij is opgeleid bij RSCA!quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:11 schreef marcie216 het volgende:
HES BIG, HES QUICK, HES GOT A 12 INCH DICK,
KOMPANY, KOMPANY._____________________________________________________________________!
Jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Van futhead zeker?
Ik vind die van RvP ook grappig
Bij mij 4-2-2-2 wel. Omdat er achter de spitsen geen centrale CAM of CF staat schuiven ze veel meer in voor mijn gevoel. Bij 3-5-2 is dat bijvoorbeeld veel minder het geval, los van workrates. Heb nog niet heel veel met Belhanda gespeeld, maar wel 4 goals uit 11 wedstrijden. Sissoko 19 uit 93. M'Vila (die er daarvoor stond) 9 uit 82.quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:24 schreef DannyDeko het volgende:
[ afbeelding ]
Houden of verkopen?
Heb als 1e elftal dit :
[ afbeelding ]
not bad iddquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)land-duitsland-11557
Lekkere wijven daar :$
Kaartjes tockquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat zie ik nu? Kroatie speelt met Modric op CDM
GJE is een groot zienerquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat zie ik nu? Kroatie speelt met Modric op CDM
Uiteindelijk heb ik altijd gelijk, dat bewijst dit maar weerquote:
Ik ging stuk om die Jordanees. Rekenen is goed, maar tellen is beter. Hij heeft nog gelijk ook.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)land-duitsland-11557
Lekkere wijven daar :$
Di Natale - Ibraquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:42 schreef Rijst het volgende:
Pirlo![]()
Nu wil ik een team met hem maken,
Godver die TOTY is echt perfect. 73 pace!!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Never change a winning team. En ik heb geen coins meer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:44 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij moet hem in je team hebben ipv Vidal
Dat is wat FUT zo leuk maakt... als jij met 'bedachte' spelers zou spelen zou het kut zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als een speler in het echt scoort wilt iedereen hem ook meteen hebben op FUT
Damn die kaart is duurquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:42 schreef Rijst het volgende:
Pirlo![]()
Nu wil ik een team met hem maken,
Godver die TOTY is echt perfect. 73 pace!!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is duur voor mijquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen eigenlijk150k op de ps3. Op de xbox zeker 100k ofzo.
Hij is na dat doelpunt ook 15k gestegenquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Is duur voor mijZou ik mn Bundesliga moeten verkopen en dan nog ff sparen. Maarja hij heeft ook niet zulke fijne agility/strength dus ben bang dat ie keihard omver gebeukt zal worden door elke CB
Hoort erbij togquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:12 schreef Rijst het volgende:
Waarom gooien de "supporters" vuurwerk op het veld? Wat beziel je dan?
Vorige wedstrijd ook al bij die Kroaten..ook al rellen bij die eerste wedstrijd. Gaat lekker daar.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:12 schreef Rijst het volgende:
Waarom gooien de "supporters" vuurwerk op het veld? Wat beziel je dan?
Hoop het. Had mn poultje verkeerd ingevuld, moest 2-1 voor Italie zijn maar staat nu 2-1 Kroatie :pquote:Op donderdag 14 juni 2012 19:21 schreef DutchSL het volgende:
Italië gaat het nog weggeven op deze manier, zou niet de 1e keer zijn tegen Kroatië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |