Film kijken, goeden ideequote:Op donderdag 14 juni 2012 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Iets nuttigs voor school? Film kijken, series kijken?
Ik wil ook best mijn kwast nat maken voor u!quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:46 schreef Mss het volgende:
Mandy, je kwast natmaken wil nog wel eens helpen.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:46 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik wil ook best mijn kwast nat maken voor u!
Ja, ik kan me door dat soort dingen echt heel kut voelen. Dat ik niet in alle kleren pas heb ik aan mezelf te danken, maar schoenen niet. En als ik nu zoiets als ik nu heb wil kan ik een speciaalzaak gaan opzoeken. Ka-ching.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:46 schreef Incantrix het volgende:
@ TT
[..]
Wel jammer nvan je schoeners though, zit net plaatjes te kijken
Goeien openingszin!quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:46 schreef Spiderpig het volgende:
[..]
Ik wil ook best mijn kwast nat maken voor u!
Met dezelfde kwast als dat ze het in de winkel hadden aangebracht.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:46 schreef Lindytje het volgende:
MM, hoe heb je je foundation aangebracht?
Bahquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik kan me door dat soort dingen echt heel kut voelen. Dat ik niet in alle kleren pas heb ik aan mezelf te danken, maar schoenen niet. En als ik nu zoiets als ik nu heb wil kan ik een speciaalzaak gaan opzoeken. Ka-ching.
Zoenenquote:
Ik heb een kwast met veel haren die dicht op elkaar staan, dan krijg ik niet zo'n dikke laag foundation als ik dat over mijn gezicht aanbreng met ronddraaiende bewegingen. Bufferkwast dusquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Met dezelfde kwast als dat ze het in de winkel hadden aangebracht.
Eigenlijk een blushkwast maar ze gebruikte deze dus ook voor foundation, krijg je een beetje een airbrush effect.
[ afbeelding ]
Hm.... kwast nat of droog?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Met dezelfde kwast als dat ze het in de winkel hadden aangebracht.
Eigenlijk een blushkwast maar ze gebruikte deze dus ook voor foundation, krijg je een beetje een airbrush effect.
[ afbeelding ]
Batsenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zoenen
Neucken of tetters knijpen; anders opbokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |