abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 september 2000 @ 20:16:50 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_337991
Zij is DE baas! En dan met name over Koen. Wat een scherpe dame, beslist niet saai. Fantastisch zoals ze hem terecht wees en vervolgens niet bang was naar hem terug te staren. En Koen keek als eerste weg. Dan ben je de baas...
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_338010
sorry, 2x gepost

[Dit bericht is gewijzigd door vita op 12-09-2000 20:25]

pi_338012
ja ik moet het toegeven, vandaag kwam ze sterk uit de verf. ze was geloof ik voor het eerst in beeld en ik hoorde haar voor het eerst praten, maar ze zei ook meteen ware woorden. Hoera!!!

Eerst Mariska weg en dan komt Koentje gelijk aan de beurt. Hoop dat zijn (ex-)vriendin op hem staat te wachten als ie de Bus uitloopt

pi_338038
Katty roels!

Enne Dutchie...was jij nou de Mariska-kenner? Ze zakt nou al door het ijs ("het gaat almijn hele leven zo...boehoehoe")...Wel zielig aan 1 kant, heeft nou wel door dat er steeds iets mis gaat...maar ja: wat hee?

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  dinsdag 12 september 2000 @ 21:08:53 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_338105
Het dieseltje is op gang gekomen. Wie of wat kan haar straks nog stoppen.
pi_338170
Hmm...ik vind Katty eigenlijk ook een behoorlijke bitch. Maar die Koen mag ik ook totaal niet. Ben wel benieuwd hoe dit zich verder zal gaan ontwikkelen
  dinsdag 12 september 2000 @ 22:59:46 #7
5724 MarcoTC
Professional Mindfucker
pi_338363
Katty is lief... en Sandra ook...

Jammer dat er geen flikker meer aan is als dit soort figuren blijven zitten tot het eind. Van mij mogen ze optiefen zodat de irri's overblijven. Is toch veel leuker?

There are 10 kinds of people in this world. Those who know binary and those who don't.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 september 2000 @ 23:28:01 #8
862 Arcee
Look closer
pi_338421
quote:
Op 12 september 2000 20:16 schreef dutchie het volgende:
Zij is DE baas! En dan met name over Koen. Wat een scherpe dame, beslist niet saai. Fantastisch zoals ze hem terecht wees en vervolgens niet bang was naar hem terug te staren. En Koen keek als eerste weg. Dan ben je de baas...
Jaaaaaaaaaaaa! HE-LE-MAAL mee eens!! Het hoogtepunt tot nu toe die discussie tussen Koen en Katty. Gewèldig zoals Koen aan het eind van de discussie er nog een voorzichtig glimlachje uitperste, maar zag dat Katty er niet in mee ging en toen dus gelijk maar weer semiserieus keek! Katty roeleert! (en dat dan natuurlijk uitgesproken in dat prachtige accent van d'r! ).
quote:
Op 12 september 2000 21:38 schreef Fannetje het volgende:
Hmm...ik vind Katty eigenlijk ook een behoorlijke bitch.
Dat vind ik nou NIET aardig van je, Fan... Katty is lief hoor

En over lief gesproken... ik vond dat Zoë ook wel erg lief glimlachte steeds toen Richard en Paulus hun handklapspelletje aan het spelen waren...

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  † In Memoriam † woensdag 13 september 2000 @ 08:20:20 #9
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_338879
Kattie vond ik vanaf het begin ook wel een scheetje, maar ze begint zich zolangzamerhand te ontpoppen als een onverdraagzame frusto.

In de uitzending van 12-09 zagen we behalve haar confrontatie met Koen ook nog een gesprek met Zoë in het slaap gedeelte.

De essentie liet SBS niet horen , maar net genoeg om te kunnen concluderen dat het erom ging dat Kattie zich kennelijk stoorde aan Zoë die zichzelf hielp om in te slapen.

The future is after you
  woensdag 13 september 2000 @ 08:29:35 #10
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_338883
Katty was toch nog een beetje de grote onbekende. In de eerste week is ze bijna niet in beeld geweest en hoorde je haar nooit spreken.
Nu blijkt dat ze ook nog eens een sterke persoonlijkheid is. Ik denk dat ze het nog ver kan gaan schoppen, ze is in ieder geval naturel en dat is een goede eigenschap.
  woensdag 13 september 2000 @ 08:31:58 #11
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_338885
Katty is mijn favoriet. Ware woorden tegen Diana en Koen, helemaal goed.

Over de manier waarop Zoe in slaap valt, Otaku: volgens mij was dat inderdaad een gesprekje tussen die twee over dat onderwerp, en dat is dan toch goed? Of moet Katty achter Zoe's rug daarover roddelen. (Zoe gaf zelf ook al aan dat het egoistisch van haar is). Als ik een vriendin thuis heb zitten ga ik ook niet met een andere meid in mijn armen liggen maffen (en al helemaal niet als zij dat via de tv zou kunnen zien). Het is misschien geen vreemdgaan, die smaak heeft het wel, en het is in ieder geval iets intiems wat ik ook niet van mijn vriendin zou trekken (maar ja, die is dan, net als ik, niet zo gek om in de Bus te gaan zitten )

Katty moet blijven!!!

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_338940
Ik vond Katty vanaf dag 1 al helemaal niets. Koen is ook niet alles, maar ik ben het met hem eens dat het makkelijk is om je als individu achter een groep te verschuilen. En wat het hem helemaal deed? Dat honende lachje van Katty! Hoe kun je nou zo respectloos zijn voor je medemens (wie dan ook, hoe irritant dan ook!)? Een teken van zwakte ook trouwens, bij gebrek aan argumenten gewoon irritant gaan lachen. Uit angst voor nare publieksreacties heeft Katty helemaal niet ECHT gezegd wat haar stoort aan Koen en hield het op cruciale momenten op een 'hehehe' waar zelfs mijn kat misselijk van werd. Het is een achterbakse troela volgens mij, en ik vind dat ze het achter de ellebogen heeft.

Eigenlijk vind ik niemand in die hele bus echt oprecht. Misschien komt dat nog, maar volgens mij zijn ze zich allemaal veel te bewust van de camera's en wat die doen.

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 13 september 2000 @ 10:04:20 #13
862 Arcee
Look closer
pi_338941
quote:
Op 13 september 2000 08:20 schreef otaku-san het volgende:
De essentie liet SBS niet horen , maar net genoeg om te kunnen concluderen dat het erom ging dat Kattie zich kennelijk stoorde aan Zoë die zichzelf hielp om in te slapen.
Ze zei toch dat ze tegen Bart aanlag omdat ze d'r vriendje mist?
quote:
Nu blijkt dat ze ook nog eens een sterke persoonlijkheid is
Precies, Katty is een sterke persoonlijkheid, vinnik ook.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')