Eerst Mariska weg en dan komt Koentje gelijk aan de beurt. Hoop dat zijn (ex-)vriendin op hem staat te wachten als ie de Bus uitloopt
Enne Dutchie...was jij nou de Mariska-kenner? Ze zakt nou al door het ijs ("het gaat almijn hele leven zo...boehoehoe")...Wel zielig aan 1 kant, heeft nou wel door dat er steeds iets mis gaat...maar ja: wat hee?
Jammer dat er geen flikker meer aan is als dit soort figuren blijven zitten tot het eind. Van mij mogen ze optiefen zodat de irri's overblijven. Is toch veel leuker?
quote:Jaaaaaaaaaaaa! HE-LE-MAAL mee eens!! Het hoogtepunt tot nu toe die discussie tussen Koen en Katty. Gewèldig zoals Koen aan het eind van de discussie er nog een voorzichtig glimlachje uitperste, maar zag dat Katty er niet in mee ging en toen dus gelijk maar weer semiserieus keek! Katty roeleert! (en dat dan natuurlijk uitgesproken in dat prachtige accent van d'r!
Op 12 september 2000 20:16 schreef dutchie het volgende:
Zij is DE baas! En dan met name over Koen. Wat een scherpe dame, beslist niet saai. Fantastisch zoals ze hem terecht wees en vervolgens niet bang was naar hem terug te staren. En Koen keek als eerste weg. Dan ben je de baas...
quote:Dat vind ik nou NIET aardig van je, Fan... Katty is lief hoor
Op 12 september 2000 21:38 schreef Fannetje het volgende:
Hmm...ik vind Katty eigenlijk ook een behoorlijke bitch.
En over lief gesproken... ik vond dat Zoë ook wel erg lief glimlachte steeds toen Richard en Paulus hun handklapspelletje aan het spelen waren...
In de uitzending van 12-09 zagen we behalve haar confrontatie met Koen ook nog een gesprek met Zoë in het slaap gedeelte.
De essentie liet SBS niet horen , maar net genoeg om te kunnen concluderen dat het erom ging dat Kattie zich kennelijk stoorde aan Zoë die zichzelf hielp om in te slapen.
Over de manier waarop Zoe in slaap valt, Otaku: volgens mij was dat inderdaad een gesprekje tussen die twee over dat onderwerp, en dat is dan toch goed? Of moet Katty achter Zoe's rug daarover roddelen. (Zoe gaf zelf ook al aan dat het egoistisch van haar is). Als ik een vriendin thuis heb zitten ga ik ook niet met een andere meid in mijn armen liggen maffen (en al helemaal niet als zij dat via de tv zou kunnen zien). Het is misschien geen vreemdgaan, die smaak heeft het wel, en het is in ieder geval iets intiems wat ik ook niet van mijn vriendin zou trekken (maar ja, die is dan, net als ik, niet zo gek om in de Bus te gaan zitten )
Katty moet blijven!!!
V
Eigenlijk vind ik niemand in die hele bus echt oprecht. Misschien komt dat nog, maar volgens mij zijn ze zich allemaal veel te bewust van de camera's en wat die doen.
quote:Ze zei toch dat ze tegen Bart aanlag omdat ze d'r vriendje mist?
Op 13 september 2000 08:20 schreef otaku-san het volgende:
De essentie liet SBS niet horen , maar net genoeg om te kunnen concluderen dat het erom ging dat Kattie zich kennelijk stoorde aan Zoë die zichzelf hielp om in te slapen.
quote:Precies, Katty is een sterke persoonlijkheid, vinnik ook.
Nu blijkt dat ze ook nog eens een sterke persoonlijkheid is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |