abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 12 september 2000 @ 20:14:40 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_337986
Ik denk dat een aantal Bussers dat zeker zijn.

Bovenal natuurlijk onze Maris; die al vanaf de lagere school 'verstoten' werd. Dit ziet dit meisje toch verkeerd. Men kan door eigen gedrag 'verstoten' worden. Kwestie van aanpassen of trouw blijven aan jezelf. Nu huppelt ze vrolijk met 2 staartjes door de tuin, stoeit wat met de jongens. Verbreekt en passant een relatie voor Koen. Maar dat dit ze alleen omdat zij 'immers ook gevoelens heeft'. Dan ligt ze weer ergens te janken, omdat ze (want ze is nu eenmaal een streber, dat moeten we respecteren) er niet tegen kan door 3 mensen genomineerd te zijn. Hier is maar 1 oplossing voor, had ze niet mee moeten doen. Want er komt een moment dat je afgewezen wordt of dat je wint (maar dat gaat niet gebeuren).
Ze speelt heel nonchalant voor psycholoogje. En maakt ondertussen een medebusser aan het janken, omdat ze haar mond niet kon houden. Dit meisje (nou ja meisje ) kon geen goed meer doen in onze ogen en moet dus worden verbannen.
Ik zeg nu echter, geef haar de kans. We willen allemaal spannende tv en dat is ze bereid te geven. Waar zeuren we dan nog over?
- Dat ze irritant is? Ja natuurlijk is ze irritant!! Er zou geen zak aan zijn als ze dat niet was.
- Ik had nog van alles in gedachten, maar het komt er eigenlijk op neer dat ze irritant is, dus zal ik jullie niet belasten met verdere opsommingen.

Koen: Absoluut een karikatuur. O, wat is die knul lollig! Heeft een serieuze relatie (NOT ANYMORE), maar staat open voor suggesties. Dus gegarandeerd sex in de bus

Richard: Ik denk als men een karikatuurschets van hem zou maken dat er niks opgeblazen of uitgerekt wordt. Hij is gewoon zo. Wil net als Koen de lollige pipo uithangen. Volgens mij had hij het woord 'knallen' geintroduceerd als Jopperdepop het niet gedaan had.

Ruth: Absoluut een aardige man, maar is wel erg blijven steken in de jaren 60.

Ach en verder vind ik het schatjes, allemaal.

Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 12 september 2000 @ 21:03:56 #2
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_338098
Oftewel: teken eens een mooie karikatuur van een buspassagier, en plaats hem hier !
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_339186
Dutchy, ben het met je eens dat Mariska juist moet blijven. En Koen wat mij betreft ook.
Het is toch waardeloos als alle kleurrijke figuren (waar je je tenminste nog enigszins aan kan ergeren of die voor ruzie zorgen) eruit gestemd worden! De grijze muizen, meelopers en 'correcte' mensen vind ik totaal niet interessant.
En of Mariska nu werkelijk zo'n 'klotewijf' is?????? Ze lijkt het te zijn, maar wie kan nu echt over een ander oordelen?? Zeker niet via televisie.

Zit vaak met gekromde tenen te kijken; zo van oh, oh, wat zegt of doet ze nu weer .

Wat ik me ook afvraag is of iemand wel eens rechtstreeks tegen haar zegt wat er dan precies aan haar mankeert. Sommige medebussers ergeren zich aan haar, maar waaraan precies dan?

Heb ook beetje medelijden met haar. Iedereen krijgt toch een karaktertje met geboorte mee. Wordt al dan niet bijgeschaafd door omgeving. Als dat bij haar niet gebeurd is, waarom dan niet????? Is dat haar schuld???
Het lijkt erop alsof ze echt niet weet wat er steeds mis gaat. Kan me niet voorstellen dat je dat niet weet als iemand ooit duidelijk tegen je gezegd heeft waar de schoen wringt.
Dutchy, weet jij antwoorden???
Of is ze inderdaad een klasse-actrice die schijt heeft aan iedereen?????

p.s. in mijn profiel staat dat ik man (????) ben. Hoe kan dat Fok? had me toch als vrouw geregistreerd?
p.s. post en ben ook onder 'sandra' geregistreerd met ander mailadres (werk en thuis) omdat ik password vergeten was, nu weer terug gevonden. Mag je wel dubbel geregistreerd zijn?

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_339266
Koen en Mariska zijn inderdaad gewoon erg dom en daarom mogen ze van mij blijven! Iedereen irriteert zich aan die 2 en dat moeten we lekker zo houden. Ze weten van dommigheid niet wat ze aan het doen zijn en dat geeft de overige passagiers redenen om over ze te zeiken en daar houden wij van.

Ik heb juist een pesthekel aan Ruth ... die is namelijk niet dom en denkt na bij alles wat 'ie doet ... dat is niet leuk om naar te kijken. Het feit dat hij nu nr. 1 staat bevestigd ook nog eens dat 'ie het goed doet met z'n psychologische gereutel.

Hij voelt zich fijn in de rol van 'pappa' van dit clubje en alleen daarom al heb ik een hekel aan deze leraar die buiten werktijd ook de hele dag op een 'lollige' wijze zijn beroep uitoefent!

Weet iemand hoe deze man buiten de bus praat of is dat een dialect of spraakgebrek ofzo??

sommiche passahiers drijven wel euns over!
  donderdag 14 september 2000 @ 00:49:00 #5
5785 VanDattum
Van dittum en van dattum...
pi_340181
Mariska mag inderdaad nog vier weken blijven. 't Zou haar negatieve zelfbeeld teveel schade aandoen als ze direct wordt weggestemd. Maar die &%#$#%**#%$ KOEN??? Die moet echt direct vertrekken!!! Helaas niet genomineerd, maar wat een Belgisch-Limburgse asshole!!!
Je moet gewoon jezelluf blijve...!!!
  donderdag 14 september 2000 @ 13:49:53 #6
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_340755
Tiki, dat je medelijden met haar hebt kan ik me voorstellen. Maar als je haar persoonlijk zou kennen, dan begrijp je waarom iedereen zich aan haar ergert. Ik heb er zelf nooit precies mijn vinger op kunnen leggen waarom ze zo is. Heb zo het vermoeden dat ze in haar opvoeding zo betutteld is, dat mevrouw denkt dat ze heel wat is.

Ik zal nooit turnen met Mariska vergeten. Ze knalde het liefst iedereen van de mat af, om te laten zien wat ze kon. Nu is dit natuurlijk jaren geleden, maar dit is de eerste indruk die ik van haar kreeg en ze heeft er in de jaren alles aan gedaan om dit te bevestigen. Gepushed door haar ouders ook, denk ik.

Mijn vermoeden is, dat ze zo vreselijk beschermd door haar ouders is opgevoed, dat ze nooit heeft geweten wat er nu precies aan de hand was. Als je maar vaak genoeg te horen krijgt dat je fantastisch bent ga je dit uiteindelijk ook geloven lijkt mij. Maar dat is gokken, maar uit hoe ze met haar ouders omging en gaat blijkt dit vermoeden toch juist te zijn. Triest..

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_341112
quote:
Op 14 september 2000 13:49 schreef dutchie het volgende:
(knip)...Maar dat is gokken, maar uit hoe ze met haar ouders omging en gaat blijkt dit vermoeden toch juist te zijn. Triest..(knip)
Heb je voorbeelden van hoe ze met haar ouders omging? Ik zou nl. niet willen dat mijn kinderen zich zoals Mariska gaan gedragen en dat ik daar dan ook nog eens schuldig aan ben.

[Dit bericht is gewijzigd door hannus op 14-09-2000 16:48]

sommiche passahiers drijven wel euns over!
pi_341317
quote:
Op 14 september 2000 13:49 schreef dutchie het volgende:
Heb zo het vermoeden dat ze in haar opvoeding zo betutteld is, dat mevrouw denkt dat ze heel wat is.

Gepushed door haar ouders ook, denk ik.

Mijn vermoeden is, dat ze zo vreselijk beschermd door haar ouders is opgevoed, dat ze nooit heeft geweten wat er nu precies aan de hand was. Als je maar vaak genoeg te horen krijgt dat je fantastisch bent ga je dit uiteindelijk ook geloven lijkt mij. Triest..


Ik denk dat je gelijk hebt. Er zijn ouders die hun kind zo verschrikkelijk op handen dragen dat ze ze nooit corrigeren in voor anderen onaangenaam of arrogant gedrag. Die werkelijk vinden dan hun kind het beste en meest getallenteerde mens op aarde is. Bijna als kleine godjes aanbeden en behandeld worden.
Vaak genoeg heb ik dergelijke ouders meegemaakt. Nooit heeft hun kind iets gedaan, maar altijd is het de ander. Constant ah en oh wat is hij/zij toch leuk Meestal worden die ouders na verloop van tijd wel wijzer. Als het bloedje van zoon of dochter ineens toch minder leuke dingen doet, vervelende trekjes krijgt of geen vriendjes (meer) heeft. Dan beseffen ze dat er ook nog een buitenwereld is en hun kind eigenlijk een gewoon mens, alleen voor henzelf natuurlijk net iets specialer.

Het hoeft niet 100% zeker aan haar ouders te liggen, maar de kans is volgens mij zeer groot. Heel erg triest dat Mariska zelf vooral met de gevolgen opgescheept zit. Misschien idd een hele goede les voor haar die Bus. Ze MOET zich nu wel aanpassen of eindelijk echt eens bij zichzelf te rade gaan. En zo snel mogelijk zich los maken van haar ouders, dus die tent uit (exit mederestauranteigenaares dus) dat zou om te beginnen ook een goede zet zijn.

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')