Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Verdediging is matig, De Jong ging nog wel maar Van Bommel ook niet goed genoeg. Robben komt altijd naar binnen, ook toen hij op links stond en haalt geen rendement. Afellay zwak en spits wordt steeds doodgemaakt omdat hij op een eiland staat.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Was gewoon een collectief falen ja. Toch zag je wel dat er wat spelers door de mand vielen... Willemsdie speelde ook vreselijk slecht, maar ja, wat verwacht je van zo'n jonge jongen. Te schandelijk voor woorden eigenlijk dat hij onze linksback is... hij kan nu het niveau gewoon nog niet aan. Logisch natuurlijk.
Alweer?quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Was gewoon een collectief falen ja. Toch zag je wel dat er wat spelers door de mand vielen... Willemsdie speelde ook vreselijk slecht, maar ja, wat verwacht je van zo'n jonge jongen. Te schandelijk voor woorden eigenlijk dat hij onze linksback is... hij kan nu het niveau gewoon nog niet aan. Logisch natuurlijk.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 03:31 schreef Fuszy het volgende:
tyfus nederland... tyfus van marwijk, tyfus van bommel en kut wedstrijd. Willems was ook fucking slecht, maar het erge is, je kan hem niks aanrekenen.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vond Willems helemaal niet zo zwak, bij beide fouten laat van Bommel zijn man lopen waardoor de CV móet kiezen. Willems moet daardoor de man van de CV overnemen, komt te laat en Gomez scoort, maar dat begint bij van Bommel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Als hij zo speelt als laatste 2 wedstrijden is dat geen slecht ideequote:Op donderdag 14 juni 2012 10:25 schreef wieisboos het volgende:
Mag hij lekker bij Spurs Van der Vaart op de bank gaan zetten.
Ik had hem een maand geleden 4-1-2-1-2 verkocht voor meer dan 50k...quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:56 schreef Lindgren. het volgende:
Er staat op PS3 een IF Eliseu 4-1-2-1-2 voor 38k bin op. Is de goedkoopste, valt vast wel een k of 7 à 8 uit te halen, toch?
Tsja, pak er na taxes maar zo'n 4 à 5k op.. Maar goed, winscht is winscht.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik had hem een maand geleden 4-1-2-1-2 verkocht voor meer dan 50k...
Maar TOTY Jordi Alba zal hem wel goedkoper gemaakt hebben.
Dit doet pijn ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat een prachtige (en pijnlijke) foto.
ach als Duitsland niet aan hun sportieve plicht voldoet en het bijvoorbeeld 1-0 staat voor Denemarken. Dan maakt Robben gewoon ff hands in eigen 16 ofzo en doei Duitsersquote:
Zal wel aan mij liggen dat het niet pijn doetquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat een prachtige (en pijnlijke) foto.
Duitsland wil niet verliezen want dan worden ze 2e van de poule. Gelijk zou ze echter erg goed uitkomen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ach als Duitsland niet aan hun sportieve plicht voldoet en het bijvoorbeeld 1-0 staat voor Denemarken. Dan maakt Robben gewoon ff hands in eigen 16 ofzo en doei Duitsers
Duitsland kan toch ook nog 3de worden als denemarken met heel veel - 0 wint?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Duitsland wil niet verliezen want dan worden ze 2e van de poule. Gelijk zou ze echter erg goed uitkomen.
Als Denemarken met 2-0 wint of meer en Portugal ook staan ze beiden boven Duitsland ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Duitsland kan toch ook nog 3de worden als denemarken met heel veel - 0 wint?
Ach ja, gebeurd toch niet .quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:30 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als Denemarken met 2-0 wint of meer en Portugal ook staan ze beiden boven Duitsland ja.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:34 schreef Toefjes het volgende:
Heb geen zin meer om het Huntelaar, van Persie, Heitinga, Robben en van der Vaart te spelen. Ga denk ik een nieuw elftal maken
UP Rvp? mag ik hem van je overkopen voor een vriendenprijs?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:34 schreef Toefjes het volgende:
Heb geen zin meer om het Huntelaar, van Persie, Heitinga, Robben en van der Vaart te spelen. Ga denk ik een nieuw elftal maken
Je moet ook van bommel erin zitten en de jong. Controleurs maken je spel !quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:34 schreef Toefjes het volgende:
Fixedquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet ook van bommel erin zitten en de jong. Controleurs verneuken je spel !
Met Willems en Van der Wiel op de backs!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet ook van bommel erin zitten en de jong. Controleurs maken je spel !
WHere is the sarcasm?!quote:
Ik dacht ook zoiets te zien ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeeeeeker maar volgens mij is hij aan het troooooolllen.
Ik denk er nog even over na, misschien heb ik morgen spijt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
UP Rvp? mag ik hem van je overkopen voor een vriendenprijs?
Duitsland, vanwege Özil dan!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:40 schreef Kamikazie het volgende:
Voor welk team staan jullie nu op het EK (mocht Nederland niet doorgaan) ?
Frankrijk omdat ik ze het wel gun sinds die chaos op het WK.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:40 schreef Kamikazie het volgende:
Spanje, Denemarken als ze doorgaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:40 schreef Kamikazie het volgende:
Rusland, Kroatië, België.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:40 schreef Kamikazie het volgende:
Engeland? Frankrijk? Ierland?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:43 schreef Vijf_voor het volgende:
Niet voor Duitsland, Portugal, Spanje, Rusland. Er blijft maar bar weinig over
quote:Manchester United heeft zich verzekerd van de komst van Nick Powell, de aanvallende middenvelder van Crewe Alexandra. De achttienjarige voetballer wordt in eigen land vergeleken met Liverpool-aanvoerder Steven Gerrard, maar de technisch directeur van zijn huidige werkgever denkt dat Powell bij the Mancunians een voorbeeld kan gaan nemen aan Cristiano Ronaldo.
Ik vond hem beter dan de rest die achterin stond.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:47 schreef Fuszy het volgende:
Om even terug te komen op Lindgren. Willems werd er aan alle kanten voorbij gelopen. Heel zwak was die niet a la van der wiel tegen Denemarken, maar hij was wel slecht hoor. Ik zeg ook dat je hem niks kan aanrekenen. Een 18-jarige LB opstellen, dan vraag je om problemen. Het houdt niet in dat die hele defensie van ons mag opdonderen, want het stelt gewoon geen zak voor.
En van Persie dan, waar laat je die?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:50 schreef el-blanchito het volgende:
Alles omvormen, WK 2014 weer ouderwets 433 met narsingh en john op de flanken en Huntelaar/Dost centraal.
Juist!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:50 schreef el-blanchito het volgende:
Alles omvormen, WK 2014 weer ouderwets 433 met narsingh en john op de flanken en Huntelaar/Dost centraal.
CM, wat in fifa kan dat kan ook in het echtquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
En van Persie dan, waar laat je die?
Nergens, die lui hebben hun tijd wel gehadquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:51 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
En van Persie dan, waar laat je die?
dan geef je hem toch gewoon een kaartje. Ik snap niet wat ze moeilijk doen met die trainingenquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
CM, wat in fifa kan dat kan ook in het echt [ afbeelding ]
WK 98 was het beste Nederland dat ik heb gezien, 10x beter dan dit Nederland.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Juist!
Wie was in de goede oude tijd onze RW eigenlijk?
Overmars - Kluivert - ?
Vroeger was alles beter.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
WK 98 was het beste Nederland dat ik heb gezien, 10x beter dan dit Nederland.
Toen was het Zenden LW Overmars RW en Kluivert er tussen. En Bergkamp er achter.
Zo anders was dat syteem helemaal niet.
4-3-3 met een nummer 10 of 4-2-3-1 is vrijwel hetzelfde.
Waarom denk ik dan steeds dat Overmars LW wasquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
WK 98 was het beste Nederland dat ik heb gezien, 10x beter dan dit Nederland.
Toen was het Zenden LW Overmars RW en Kluivert er tussen. En Bergkamp er achter.
Zo anders was dat syteem helemaal niet.
4-3-3 met een nummer 10 of 4-2-3-1 is vrijwel hetzelfde.
JE HEBT JE AJAX BRIL OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VAN DER WIEL IS FUCKING SLECHT!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:57 schreef wieisboos het volgende:
Van der Wiel speelt 1 dramatische en 1 redelijke wedstrijd en hij wordt gelijk door het hele volk uitgekotst
Het kutste is, je hebt niks beters dan VDW. Bij ajax geeft die nog de kans om op de tweede ring een bal te vangen, in het nederlands elftal bakt hij er al helemaal niks van.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:54 schreef DannyDeko het volgende:
John - Huntelaar - Narsingh ( Robben in laten vallen, dan doet ie miss eens zn best)
Van Persie
De Jong - Sneijder
Willems - Donk - Heitinga - ?( GEEN VdW)
Krul
Hij stond ook wel vaak op links, maar ik vond Nederland het beste met Zenden links en Overmars rechts.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Waarom denk ik dan steeds dat Overmars LW was
JE HEBT JE FEYENOORD BRIL OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DE VRIJ IS FUCKING SLECHT!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:06 schreef vandermar het volgende:
Ongelofelijk dat mensen van Dijk en Gouweleeuw noemen maar niet De Vrij.O jee, nu heb ik weer mijn Feyenoord bril op natuurlijk, vergeef mij dat ik er meer kijk op heb.
Piemel in je kondt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:06 schreef vandermar het volgende:
Ongelofelijk dat mensen van Dijk en Gouweleeuw noemen maar niet De Vrij.O jee, nu heb ik weer mijn Feyenoord bril op natuurlijk, vergeef mij dat ik er meer kijk op heb.
John is ook rechts dus die ene die het net over ouderwets 4-3-3 had met John op links...?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:06 schreef DutchSL het volgende:
Overmars was trouwens een rechtspoot, dat is heel Nederland ook alweer vergeten in die hele buitenspeler met verkeerde been discussie.
Je vergeet van der Wiel en van Bommelquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:08 schreef Lindgren. het volgende:
Demouge
Rose - Immers - vd Laak
Broerse - Danny Buijs
Polak - van de Pavert - Swinkels - Fränkel
Grim
+ Van Rhijn kan centraal.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:09 schreef Stoeipoesss het volgende:
ik had van Rhijn zelfs bij de voorselectie gehaald. Die is verdedigend al verder dan vd wiel, is ongeveer even snel. beter in duels. aanvallend zal het ook niet veel minder zijn.
de Vrij is natuurlijk al verd dan van rhijn.
Van der vaart had er later ook nog pit voorquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:10 schreef DannyDeko het volgende:
Ach het lag bij NL gister gewoon bij een hoop spelers aan gebrek aan inzet en lef.
De enige die echt wilde was Sneijder, in mijn ogen dan.
ja dat lijkt me voor de toekomst wel een aardige cb voor nederland. Eerst maar eens slagen bij ajax.quote:
Anita kan ook centraal. Maar daar schiet je ook niets mee op.quote:
geen Koevermansquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:08 schreef Lindgren. het volgende:
Demouge
Rose - Immers - vd Laak
Broerse - Danny Buijs
Polak - van de Pavert - Swinkels - Fränkel
Grim
Anita kan helemaal niet centraalquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Anita kan ook centraal. Maar daar schiet je ook niets mee op.
Alsof die man ooit een hele wedstrijd van Ajax heeft gezienquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Anita kan helemaal niet centraalhoe verzin je het.
nee natuurlijk niet, Steefie lult weer eens domquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alsof die man ooit een hele wedstrijd van Ajax heeft gezien
Of jij snapt de opmerking gewoon nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, Steefie lult weer eens dom
De vrij heeft anders al wel wat wedstrijden in zijn poten als rechtsback. Sowieso een zinloze discussie: Ajax tegen Feyenoordquote:
vertel.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Of jij snapt de opmerking gewoon niet
http://www.futhead.com/12/squad/1082446quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:26 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Wie maakt m ff af?Wel origineel en onder de 100k, en geen Duitsers
budget?quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:42 schreef Euroteller het volgende:
Ik wil nieuw silver team maken. iemand idee?
Dus ik kan jou over 15 minuten de vragen dm'enquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:56 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben programmeur dus ik wel![]()
Bij mijn vorige werkgever werkte ik er dagelijks mee, nu af en toe.
Maak even een goede autobuyer please.quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:56 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben programmeur dus ik wel![]()
Bij mijn vorige werkgever werkte ik er dagelijks mee, nu af en toe.
300k Toch? Maikon Leite RW, Danilinho RM, Manoel, Dede, Jean, Ilsinhoquote:
Met maikon leite zit je meteen al bijna op de helft van het budget :pquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
300k Toch? Maikon Leite RW, Danilinho RM, Manoel, Dede, Jean, Ilsinho
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:04 schreef Rijst het volgende:
Mensen die in de laatste seconde nog biedenZo kansloos
rtquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:04 schreef Rijst het volgende:
Mensen die in de laatste seconde nog biedenZo kansloos
Hij is 120k? Kan makkelijk, hij is ontzettend goed hoor.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:04 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Met maikon leite zit je meteen al bijna op de helft van het budget :p
Ik heb gister nog gehoord dat utdb onbetrouwbaar is?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
probeer ik ook. Ik zoek ze op @ UTDB maar dan kan ik ze niet vinden op de markt
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
probeer ik ook. Ik zoek ze op @ UTDB maar dan kan ik ze niet vinden op de markt
www.resizemypicture.comquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:15 schreef Euroteller het volgende:
Kan iemand een foto voor mij veranderen naar een 60 x 60 formaat?
Oke heb 'm gekocht. Moet ik 'm er op zetten voor een hoog bedrag dat je een trade offer stuurt?quote:
Ja. Zet hem erop voor 10750quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:16 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Oke heb 'm gekocht. Moet ik 'm er op zetten voor een hoog bedrag dat je een trade offer stuurt?
Wtfquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:21 schreef Rijst het volgende:
[..]
En weer zie ik hem nietkut webapp
[ afbeelding ]
De rest is 950+quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan jje nog 1 voor me kopen ?:@ Dan zet ik Lukaku op de markt. en stuur jij mij een trade
Ong 3k waard :pquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:33 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Prima voor uit een 400c pakje
Goede speler, vaak tegen hem gespeeld.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:33 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Prima voor uit een 400c pakje
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:37 schreef Fuszy het volgende:
jezus, daar werd ik even aangevallen door een monstervlieg.
Je koopt pakjes. Zet ze erop, je gaat wat anders doen en +/- uurtje later ga je weer kijken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:42 schreef marcie216 het volgende:
Ik kan die bronze methode max 2 dagen doen, dan is het doodsaai.
Nu proberen te handelen. 5k winst per dag vind ik genoeg (1,5 uur per dag ongeveer)
Zo saai he, pakjes opennen. naar trade sturen. bla bla blaquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je koopt pakjes. Zet ze erop, je gaat wat anders doen en +/- uurtje later ga je weer kijken.
Werkt goed
handelen is ook saaiquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zo saai he, pakjes opennen. naar trade sturen. bla bla bla
Vet team man.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:45 schreef Rijst het volgende:
Nooit een fan geweest van Gerrard op CM. misschien komt hij hier wel tot zijn recht
[ afbeelding ]
wat een kut team zeg. Je kan beter van buyten gebruiken of mertesacker.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:45 schreef Rijst het volgende:
Nooit een fan geweest van Gerrard op CM. misschien komt hij hier wel tot zijn recht
[ afbeelding ]
Nooit mee gespeeld. Zijn ze zo goed danquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wat een kut team zeg. Je kan beter van buyten gebruiken of mertesacker.
Achja heb nu wat spelers op trade staan. is voor precies 40k. Gister begon ik met 32k. (40 minuten gedaanquote:
Hidden gems, de stats die op hun kaartjes staan kloppen niet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nooit mee gespeeld. Zijn ze zo goed dan
Wtf dat kan niet met die kut bronze methodequote:Op donderdag 14 juni 2012 14:02 schreef Lindgren. het volgende:
200k profit bereikt op dag 5.Potentieel dan. Als mijn TP's leeg zijn. Vanavond de 250k aantikken denk ik.
hoeveel accounts gebruik je?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:02 schreef Lindgren. het volgende:
200k profit bereikt op dag 5.Potentieel dan. Als mijn TP's leeg zijn. Vanavond de 250k aantikken denk ik.
Al is dat wel erg positief
. 230 gaat zeker lukken.
3.quote:
Blijkbaar wel. Uiteraard niet alleen, maar wel het meeste.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wtf dat kan niet met die kut bronze methode
Hmm respect dan!quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
3.
[..]
Blijkbaar wel. Uiteraard niet alleen, maar wel het meeste.
Wil je nu een sticker?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hmm respect dan!
Ik ga Aardrijkskunde leren. Wat een kut vak is het ook. Weet geen manier om te leren en moet dus al die bladzijdes lezen. stuk of 50
zegt iemand die rt (retweet) in dit topic postquote:
Het was gewoon een opmerking waar ik het mee eens wasquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
zegt iemand die rt (retweet) in dit topic post
ik ben vanaf vanavond weer wat vaker beschikbaarquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik ben vanaf vanavond weer wat vaker beschikbaarek helpt alleen niet echt mee aangezien ik de meeste wedstrijden wel wil kijken, en dat geldt ook voor de meeste anderen denk ik
Ik wil een rematchquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:37 schreef Fuszy het volgende:
Krijg ik gewoon 3 ballen in een 400c pack
Ik durf niet. Wat is je team eigenlijk? Misschien kunnen we later op de middag welquote:
TIF Suarez en IF Torres voorin de rest mls.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik durf niet. Wat is je team eigenlijk? Misschien kunnen we later op de middag wel
Spel opnieuw opstarten.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ik moet in een keer weer Online code pass invoeren om online te kunnen spelen
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:42 schreef Rijst het volgende:
[..]
TIF Suarez en IF Torres voorin de rest mls.
Dan moet je 'm opnieuw downloaden van PSNquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ik moet in een keer weer Online code pass invoeren om online te kunnen spelen
Kan ook idd, maar soms krijg je dan een foutmeldingquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:44 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Heb code weer opnieuw ingevoerd![]()
Kan al weer spelen, maar toch bedankt
Ik heb ze allebeiquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:48 schreef Reemi het volgende:
Iemand TOTY Giroud gehad? En IF Lloris?
[..]
Kan ook idd, maar soms krijg je dan een foutmelding. Gelukkig werkt het weer!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:48 schreef Reemi het volgende:
Iemand TOTY Giroud gehad? En IF Lloris?
[..]
Kan ook idd, maar soms krijg je dan een foutmelding. Gelukkig werkt het weer!
TOTY Giroud in de lucht een beest, gebrek aan pace+skill soms irritant, je moet dus op voorzet spelen. Wel balvast, zakt soms iets te ver terug naar mijn mening.quote:
Thanksquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
TOTY Giroud in de lucht een beest, gebrek aan pace+skill soms irritant, je moet dus op voorzet spelen. Wel balvast, zakt soms iets te ver terug naar mijn mening.
IF Lloris heb ik nog niet zo lang, maar eerste indruk goed. Soms vreemde reddingen maar hij heeft ze wel.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wat een kut team zeg. Je kan beter van buyten gebruiken of mertesacker.
Ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
ThanksDan doe ik voorlopig gewoon Lukaku i.p.v. Giroud. Is IF Lloris het waard tegenover de normale?
Heldenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:02 schreef Thorb het volgende:
Bij een camping in Biddinghuizen hebben Nederlanders 3 Duitse auto's in de brand gestoken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
HeldenEr stonden alleen Nederlandse auto's naast dus die gingen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer dit was je kansquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:03 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Potje? ik ben er net een begonnen..
Die competitie draait toch alleen maar om Rangers en Celtic?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Glasgow Rangers failliet verklaard
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Glasgow Rangers failliet verklaard
quote:
Ed. Jor. Surfies.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Bedankt Rasmus, zelf was ik te lui om mijn eigen reactie te zoeken.
Truequote:Op donderdag 14 juni 2012 15:15 schreef Thorb het volgende:
Na 2 potjes FUT ben ik het elke keer alweer zatFriendlies zijn wel leuk maar online kom ik alleen maar mensen tegen die tijdrekken etc
ja wacht evenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:20 schreef Euroteller het volgende:
[..]
Wil je een potje tegen mij rijst
Niet fresh?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:21 schreef vandermar het volgende:
Wat is deze, mijn SIF Ramires wordt niet gkeocht voor 52K bin terwijl anderen er voor 60K uit gingen
wat is dit '?quote:
Ga je winnenquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
Fack moet tegen een team met TOTY Ibra Silva Buffon Pirlo en De ceglie en de rest is IF
[s]quote:
Je rating is te hoog. Met bronzes had je sowebwerieweieszo gewonnen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
[s]
xD Elke keer als ik scoor scoort hij meteen. verder is mij team 83 gemiddeld en die van hem 86
Heb ik al gedaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 15:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je rating is te hoog. Met bronzes had je sowebwerieweieszo gewonnen.
gewoon bank vol met bronzes.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:34 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Heb ik al gedaanMaar ik snap niet hoe dat kan heb Ben Arfa en Djourou er expres ingezet
Verder heb ik niet zo'n team van dat die ook echt 83 hoort te zijn verdediging en aanval 82 middenveld 85
quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:36 schreef Lindgren. het volgende:
Als ik met mijn 4,5 ster teams speel, kom ik tegen precies dezelfde spelers als dat ik 5* zou hebben.Iedereen speelt met een bronzen bank.
Ik heb een bronze bank, me team is 82 en niet 83. maar heb wel gewonnen met 6-3. Nu in de finalequote:
Stuur je hem morgen dan nog op via postduif?quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:50 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand een Eliseu kopen? Spotprijsje! Voor slechts 43k is 'ie van jou.
[ afbeelding ]
Vooraf betalen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 15:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Stuur je hem morgen dan nog op via postduif?
Gr Henk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |