quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:19 schreef megamandy het volgende:
Dalijk valt RenRen ten prooi aan je gluurburen
Lord of the Rings?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:22 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ow haha! Niet dat Legolas me nu wel wat zegt maar goed
Ah thnxquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah thnx
Ben bij die eerste film half in slaap gesukkeld, zo saai, en toen heb ik de rest nooit meer gekeken en ook de boeken nooit gelezen
+ dat... LOTRquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah thnx
Ben bij die eerste film half in slaap gesukkeld, zo saai, en toen heb ik de rest nooit meer gekeken en ook de boeken nooit gelezen
LOTR niet maar HP wel?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
But me likes Harry Potter!![]()
Ook goed?
Jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
But me likes Harry Potter!![]()
Ook goed?
Ja zo goed heb ik het dan weer niet bekekenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja
Daar ben ik een eckte nerd inhelemaal boos toen ze een spreuk in film 5 gebruikte die in de boeken pas in deel 6 voorkwam enzo
Ik heb ze in een soort pennenbak staan, zo voor het grijpenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:31 schreef megamandy het volgende:
Hmm ik moet misschien toch maar eens voor een brushrol gaan kijken. Nu heb ik alle kwasten nog gewoon in de plastic zitten waarin ik ze kreegBehalve dan een paar die ik in een set kocht.
Maar het probleem is nu dus dat ze op verschillende plekken liggen en misschien is het toch wel handig als ik ze eens allemaal bij elkaar ga houden.
Zet ze in een mokquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:31 schreef megamandy het volgende:
Hmm ik moet misschien toch maar eens voor een brushrol gaan kijken. Nu heb ik alle kwasten nog gewoon in de plastic zitten waarin ik ze kreegBehalve dan een paar die ik in een set kocht.
Maar het probleem is nu dus dat ze op verschillende plekken liggen en misschien is het toch wel handig als ik ze eens allemaal bij elkaar ga houden.
ik heb een doos voor mijn nagellak en make-up. Alleen ik kan zoiets nooit netjes houdenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb ze in een soort pennenbak staan, zo voor het grijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |