Meh, das kutquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Kutzooi jonge, ze zijn zo leuk, maar de band om de tenen is te smal en snijd in mijn voet.
Uh das flink balen...........quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:04 schreef Mss het volgende:
Zalando, dus ik kan ze gewoon terug sturen. Maar ik vind het zo kut, dat eeuwige gezeik met schoenen die niet passen. Ik wil ook wel eens een keer een goedkoop paar schoenen voor erbij kopen, niet naar die eeuwige dure speciaalzaken. Die schoenen zijn zó leuk. Verdomme
Ja, geen idee. Ik heb wel vaker schoenen op de uitloop gekocht en dat werd niet zo'n succes. Ik zal eens een pic maken.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Maar past het echt niet, Mss? Niet iets wat je uit kan lopen?
Af en toe ben je net een manquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
Maar past het echt niet, Mss? Niet iets wat je uit kan lopen?
Ik ga vanmiddag mijn jurkje ophalen bij collega, ben heel benieuwd of die past, ik ben er stiekem heel bang voorquote:
Picsquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:09 schreef Mss het volgende:
Nu ik ze een tweede keer aa heb valt het snijden mee. Maar het bandje om de enkel is te kort.
Terug sturen dan, als je er nu al last van hebt. Vaak si het dan na een dag dragen de hel en ga je ze toch nooit meer aan doen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:09 schreef Mss het volgende:
Nu ik ze een tweede keer aa heb valt het snijden mee. Maar het bandje om de enkel is te kort.
Mijn ervaring is ook vaak dat als ze in het begin niet goed zitten, dat het vaak niet beter wordt. Maar al mijn pumps knellen wel ergens in het begin en doen nu toch een poging om ze uit te lopenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Terug sturen dan, als je er nu al last van hebt. Vaak si het dan na een dag dragen de hel en ga je ze toch nooit meer aan doen.
dit ja, ik heb nog een paar ballerina's die ik op marktplaats moet zetten, ik pas ze gewoon nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn ervaring is ook vaak dat als ze in het begin niet goed zitten, dat het vaak niet beter wordt. Maar al mijn pumps knellen wel ergens in het begin en doen nu toch een poging om ze uit te lopen
Jack Black als Legolas, seriously?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit ja, ik heb nog een paar ballerina's die ik op marktplaats moet zetten, ik pas ze gewoon niet
Ja snap ik. Is ook gewoon balen als je je zinnen op die schoenen had gezet en ze passen nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:16 schreef Mss het volgende:
Ze gaan ook terug hoor, ze passen gewoon niet. Maar ik vind het wel heel kut
de UI van Sjaanquote:
Jonge het is al 1u geweestquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zie RenRen voorbij lopen, even open doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |