Wat wat watquote:
Sexehquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Twee waren het er uiteindelijk. En dan krijg ik straks een jurk met een kapotte tet ofzo!
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn afdelingshoofd heeft gedeelte hetzelfde als mij. Ik liep naar hem toe om te vragen hoe hij het dan met zijn fysio doet aangezien het voor hem ook zo is, maar hij doet dus geen fysio. Hij gaat er na vandaag ook 13 weken tussenuit omdat het bij hem al redelijk gevorderd is en hij nog wat dingen wilt doen voordat hij het niet meer kan. Hij zei gelijk informeer bij ziekenhuis of je daar fysio kunt krijgen en zo niet kijken we of we iets met de arbo kunnen fixen
edit: het is wel fijn als iemand hetzelfde heeft dat diegene weet hoe het is omdat het dus aan de buitenkant niet te zien is
Nee dat weet ik dus niet, dat is afwachten, maar ik wou alleen weten of het bij hem wel vergoed wordt maar dan wordt dit gelijk geopperd, het is gewoon fijn dat je niet ergens om hoeft te vragen maar er gelijk over gepraat wordt alsof het geen probleem is omdat ik mijzelf wel altijd lastig vindtquote:
los gemasseerd worden omdat alles een en al baksteen is elke dagquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
Wat doe jij voor dingen bij de fysio, sjaan?
Das wel fijn, dat er zo meegedacht wordtquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn afdelingshoofd heeft gedeelte hetzelfde als mij. Ik liep naar hem toe om te vragen hoe hij het dan met zijn fysio doet aangezien het voor hem ook zo is, maar hij doet dus geen fysio. Hij gaat er na vandaag ook 13 weken tussenuit omdat het bij hem al redelijk gevorderd is en hij nog wat dingen wilt doen voordat hij het niet meer kan. Hij zei gelijk informeer bij ziekenhuis of je daar fysio kunt krijgen en zo niet kijken we of we iets met de arbo kunnen fixen
edit: het is wel fijn als iemand hetzelfde heeft dat diegene weet hoe het is omdat het dus aan de buitenkant niet te zien is
Jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das wel fijn, dat er zo meegedacht wordt
Ja pciesquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:00 schreef megamandy het volgende:
Fijn voor je sharaanDan heb je inderdaad tenminste niet zo het idee van kom ik weer
Kutzooi jonge, ze zijn zo leuk, maar de band om de tenen is te smal en snijd in mijn voetquote:
En is dat vastzitten niet te voorkomen met bepaalde oefeningen ofzo?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
los gemasseerd worden omdat alles een en al baksteen is elke dag
tenen eraf halenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Kutzooi jonge, ze zijn zo leuk, maar de band om de tenen is te smal en snijd in mijn voet.
Nopes daarvoor is het te erg. Ze hebben in 1 fysio sessie niet eens genoeg tijd om mijn nek en schouders los te krijgen, laat staan de rest.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En is dat vastzitten niet te voorkomen met bepaalde oefeningen ofzo?
Buuuhquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Kutzooi jonge, ze zijn zo leuk, maar de band om de tenen is te smal en snijd in mijn voet.
Bummerquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Meh, das kutquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Uh das flink balen...........quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:04 schreef Mss het volgende:
Zalando, dus ik kan ze gewoon terug sturen. Maar ik vind het zo kut, dat eeuwige gezeik met schoenen die niet passen. Ik wil ook wel eens een keer een goedkoop paar schoenen voor erbij kopen, niet naar die eeuwige dure speciaalzaken. Die schoenen zijn zó leuk. Verdomme
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |