Whiej!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:34 schreef Lindytje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Het verschrikkelijkste vak ever afgesloten! Een 6 voor games and artificial intelligence!![]()
![]()
![]()
Ik ga even een feestje vieren met mezelf!
Oehhh gaaf !! Gefeliquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:34 schreef Lindytje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Het verschrikkelijkste vak ever afgesloten! Een 6 voor games and artificial intelligence!![]()
![]()
![]()
Ik ga even een feestje vieren met mezelf!
De hele nacht door.quote:
Herkenbaar haha. Had ik eens bij de supermarkt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
De pakketman die je op straat herkent en roept dat ie een pakketje voor je heeft
Pakjes.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
De pakketman die je op straat herkent en roept dat ie een pakketje voor je heeft
Wat is het? Wat is het?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:39 schreef Mss het volgende:
Had ik besloten om toch maar te gaan douchen. Sta ik net wel goed en wel ingezeept gaat de bel. Pakketman denk ik. Ik balen.
Kom ik uit de douche, heb ik een app van mn huisgenoot dat hij twee pakketjes voor me heeft aangenomen
Ik denk sowieso de neons. De andere zijn dan ķf de schoenen of de joerk! Ik trek me even aan en dan ga ik kijkenquote:
Spannend!!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik denk sowieso de neons. De andere zijn dan ķf de schoenen of de joerk! Ik trek me even aan en dan ga ik kijken
trek je maar ff aan jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:41 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik denk sowieso de neons. De andere zijn dan ķf de schoenen of de joerk! Ik trek me even aan en dan ga ik kijken
Ik ook! Ik heb hem al een week geleden besteld! Post vanuit de UK doet altijd moeilijk bij mij! Straks gaat het net zoals bij de Moddols! /Whoopquote:
Maar dan heb je uiteindelijk wel 3 jurken voor de prijs van EINZquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ook! Ik heb hem al een week geleden besteld! Post vanuit de UK doet altijd moeilijk bij mij! Straks gaat het net zoals bij de Moddols! /Whoop
Twee waren het er uiteindelijk. En dan krijg ik straks een jurk met een kapotte tet ofzo!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar dan heb je uiteindelijk wel 3 jurken voor de prijs van EINZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |