Ik ben zo hyper dat ik niet eens door had dat GTST op de tv aan stondquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben zo hyper dat ik niet eens door had dat GTST op de tv aan stond![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:45 schreef Incantrix het volgende:
Ik haat Muse
Ik vind ze live ZO briljant (is eigenlijk mijn band niet helemaal, maar sinds ik ze live zag wil ik ze graaaaag zien), dus wanneer komen ze naar NL? Als ik fucking hoogzwanger ben van Stef, en 13 december as ben ik weer hoogzwangerfuckers?
Mhehe ik las eerst je onderste bericht en daarna alleen de eerste regel van de eerste post. Ik snapte er niets vanquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:46 schreef Incantrix het volgende:
Starlight hebben we op onze bruiloft gedraaid bij het tekenen trouwens.
Klinkt als zeer goeden vermaakquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:30 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehehe fb.... vrouw post dat ze niet snapt dat nl met 2 doelpunten verschil door is; zij komt aan 3 doelpunten.. hebben ze nu een hele discussie met 2 vrouwen en 1 man die het probeert uit te leggen... Haalt wikipedia er bij en is alles aan het herrekenen
Goeien vermaak wel
[SHJN SC] #930 I can haz vakantie?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:41 schreef RenRen- het volgende:
Jvan mij ook mandy! Muse
Ik kan SQ dr jurk niet vinden
Whiej!quote:Op donderdag 14 juni 2012 12:34 schreef Lindytje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Het verschrikkelijkste vak ever afgesloten! Een 6 voor games and artificial intelligence!![]()
![]()
![]()
Ik ga even een feestje vieren met mezelf!
Oehhh gaaf !! Gefeliquote:Op donderdag 14 juni 2012 12:34 schreef Lindytje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Het verschrikkelijkste vak ever afgesloten! Een 6 voor games and artificial intelligence!![]()
![]()
![]()
Ik ga even een feestje vieren met mezelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |