I LURV YOU BOTH!quote:
Oeh schiet opquote:
Neem aan dat dat goed nieuws is, top!quote:
En jij? Mhuahahahaha ik sta!quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Collega belde net, die kon alleen nog maar zitplaatsen op een kutplek krijgen, maar goed, die gaat ook
was van Steps en in de fysieke winkel gekocht, gisteren met 50% korting, misschien vandaag niet meer verkrijgbaar?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:41 schreef RenRen- het volgende:
Jvan mij ook mandy! Muse
Ik kan SQ dr jurk niet vinden
Ga jij ook?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:41 schreef RenRen- het volgende:
Jvan mij ook mandy! Muse
Ik kan SQ dr jurk niet vinden
Ik bedoel de fotoquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
was van Steps en in de fysieke winkel gekocht, gisteren met 50% korting, misschien vandaag niet meer verkrijgbaar?
Voor mij wasquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:38 schreef megamandy het volgende:
De eerste keer dat ik Muse hoorde ging ik voor surprise met ballet een verzamelcd maken voor iemand. Die had allemaal bandjes opgeschreven dus ik daar verschillende nummer van gedownload en op een cd gebrand
En dit was het eerste nummer wat ik van Muse hoorde![]()
Meteen verliefd en meteen mijn muzieksmaak veranderd
ow op die manier, uhm, tsja, da's best ver terug zoeken denk ik, maar ga even kijken voor je.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik bedoel de fotomobiel sucks
Mandy, nee, ik wist van niets
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik bedoel de fotomobiel sucks
Mandy, nee, ik wist van niets
In het Goffertpark? Dat was zo gaafquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Voor mij was
mijn eerste Muse nummer, toen die cd helemaal kapot gedraaid, daarna uit het oog verloren en jaar of 3 geleden weer opgepakt. Was toen stikjaloers op mensen die in 20120 naar het concert gingen
Ik vind naast een heeeeeleboel nummer Starlight zo'n lekker nummer
Rooooeeeeeematisch en zulks
Ga je samen met RenRen gezellig!quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar ik heb twee kaartjes en nog niemand om mee te gaan. Als ik dan nog steeds niemand heb kun je die van mij overkopen
Ik weet ook nooit namen, moest de afspeellijst van Glastonbury erbij halen om te weten welk nummer het wasquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
In het Goffertpark? Dat was zo gaafDaarom moet ik nu ook perse er weer heen
Ik ben slecht in namen van nummers, maar als ik ze hoor ken ik ze altijd wel. New Born is inderdaad ook zo lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |