DANK U OH HEILIGE MEGAMANDY, IK HOU VAN U!quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:35 schreef megamandy het volgende:
Ik hou van FOK!
Mijn Muse kaarten zijn al binnen
quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:02 schreef PriemGirl het volgende:
Dafaq ! cif stuurt me een mail door van vente met sales voor steve madden shoes...
ENABLER !!!!![]()
Oh ja, en BEDANKT RENREN voor mij een berichtje op mijn mobiel sturen!quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:42 schreef megamandy het volgende:
Jonge, ik kan Kip helpen om in de pre-sale kaarten te kopen voor Muse en nu is ze niet meer online
Jaquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Site van Livenation ligt nu plat geloof ik....
Ik vond het wel een goede redenquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, en BEDANKT RENREN voor mij een berichtje op mijn mobiel sturen!
Ik was net mijn ogen aan het schoonpoetsen (gisteren vergeten) en toen ging mijn telefoon van Bliep Bliep en toen was ik helemaal blij, door jullie
I LURV YOU BOTH!quote:
Oeh schiet opquote:
Neem aan dat dat goed nieuws is, top!quote:
En jij? Mhuahahahaha ik sta!quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Collega belde net, die kon alleen nog maar zitplaatsen op een kutplek krijgen, maar goed, die gaat ook
was van Steps en in de fysieke winkel gekocht, gisteren met 50% korting, misschien vandaag niet meer verkrijgbaar?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:41 schreef RenRen- het volgende:
Jvan mij ook mandy! Muse
Ik kan SQ dr jurk niet vinden
Ga jij ook?quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:41 schreef RenRen- het volgende:
Jvan mij ook mandy! Muse
Ik kan SQ dr jurk niet vinden
Ik bedoel de fotoquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
was van Steps en in de fysieke winkel gekocht, gisteren met 50% korting, misschien vandaag niet meer verkrijgbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |