quote:Now let's have a little bit of fun now
I make one track out of two now,
and it's a little bit funny when I'm wrong now,
but everybody's talking 'bout the breakdown.
So I break these records into pieces and
fix them together just how I need them,
play it in the club at 12 o'clock and
what can I say, party non stop!
ik zou als ik jou was nog meer joints opstekenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fifa faalde zo hard en die Nick ook wat een zemmel die kan beter dora the explorer doen voortaan
Gaat lastig worden met die zemmelquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:14 schreef SoldMayor het volgende:
Als jullie nou eens niet zo zemmelen dat wordt het mischien nog iets met FIFA 2 tegen 2.
Vraag ff aan Nelis hoe vaak je de bal kan afspelen naar jouquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij verprutste alles kut ballen de hele tijd echt ongelooflijk
Beterquote:
Rijst was er niet bijquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter
ik was niet in topvorm vanavond dat sowieso maar jij deed dat eerste potje echt niets goeds en maar klagen op mij
Ja moet je en keer vrij lopen rauwe meervalquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Rijst was er niet bij![]()
Leer een bal af te spelen, dan is er al een hoop gezever minder
Leer eerst maar eens wat buitenspel is, ouwe kleine modderkruiperquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja moet je en keer vrij lopen rauwe meerval
Hoe bedoel je hoe is dat afgelopen? Heb paar keer met pierre een bakkie gedaan en zondag nog met michhas dan praten we en drinken watquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:53 schreef Rijst het volgende:
Wat ik me nu afvraag he. Is er wel eens een mw2SC Meet geweest? Zo ja hoe is dat afgelopen tussen jullie?
Die zijn er wel geweest. Maar daar was ik niet bij, Rossdale kan je daar alles over vertellenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:53 schreef Rijst het volgende:
Wat ik me nu afvraag he. Is er wel eens een mw2SC Meet geweest? Zo ja hoe is dat afgelopen tussen jullie?
Die zijn zeker geweest, het resultaat is te zien in onze facebooken, mocht je die ooit verdienen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:53 schreef Rijst het volgende:
Neequote:Op vrijdag 15 juni 2012 02:14 schreef Kutstudent het volgende:
Vast al gepost, maar ik kom deze net tegen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |