Omdat de druk er af is, de kans dat we doorgaan is wel zo ontzettend klein dat ze niet meer zo krampachtig hoeven te voetballen. Van denemarken MOEST gewonnen worden omdat ze zwak zouden zijn, van Duitsland MOEST gewonnen worden om goede kans hebben om door te gaan. Ik verwacht niet dat ze er zelf nog in geloven, maar ze hebben nog wel een kans om te laten zien dat ze wel verdomd goed kunnen ballen. Daarom verwacht ik dat ze winnenquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik vind het veel leuker om met jou over voetbal te praten dan de voetbalfans hier
Waarom denk je dat we winnen?
Goed punt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat de druk er af is, de kans dat we doorgaan is wel zo ontzettend klein dat ze niet meer zo krampachtig hoeven te voetballen. Van denemarken MOEST gewonnen worden omdat ze zwak zouden zijn, van Duitsland MOEST gewonnen worden om goede kans hebben om door te gaan. Ik verwacht niet dat ze er zelf nog in geloven, maar ze hebben nog wel een kans om te laten zien dat ze wel verdomd goed kunnen ballen. Daarom verwacht ik dat ze winnen
Volgens mij heeft sowieso niemand van de "voetbalkenners" hier NL er al in de groupsfase uitliggen, dus zo veel kennis hebben ze niet
Ik vond Portugal alles behalve overtuigend spelen de vorige twee wedstrijden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goed punt.
Aan de andere kant is het heel simpel, Portugal is beter. Gewoonweg beter.
Het kan wel een hele interessante wedstrijd worden als je het zo bekijkt.
Er mist gewoon iets bij het Nederlandse elftal. Het loopt gewoon niet, het is stroef en roestig. Met Giovanni van Bronckhorst in het elftal waren we een stuk minder slecht geweest denk
ik.
Wat een geblaat weerquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat de druk er af is, de kans dat we doorgaan is wel zo ontzettend klein dat ze niet meer zo krampachtig hoeven te voetballen. Van denemarken MOEST gewonnen worden omdat ze zwak zouden zijn, van Duitsland MOEST gewonnen worden om goede kans hebben om door te gaan. Ik verwacht niet dat ze er zelf nog in geloven, maar ze hebben nog wel een kans om te laten zien dat ze wel verdomd goed kunnen ballen. Daarom verwacht ik dat ze winnen
Volgens mij heeft sowieso niemand van de "voetbalkenners" hier NL er al in de groupsfase uitliggen, dus zo veel kennis hebben ze niet
Ah, je bent dus voetbalkenner wanneer je dingen fout voorspeltquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat een geblaat weer. Welke idioot in de wereld heeft NL uit de groepsfase ? Juist niemand
Wij hebben echt nooit ruziequote:Op donderdag 14 juni 2012 21:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah, je bent dus voetbalkenner wanneer je dingen fout voorspeltVandaar dat het altijd ruzie is, aangezien iedereen het fout heeft en elkaar er over afzeikt
Nee, maar het ging over je geblaat over de voetbalkenners hier , waarvan niemand NL uit de poulefase had.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah, je bent dus voetbalkenner wanneer je dingen fout voorspeltVandaar dat het altijd ruzie is, aangezien iedereen het fout heeft en elkaar er over afzeikt
Wat is hier nou niet normaal aan?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:20 schreef Michhas het volgende:
Het is voor sommige mensen ook gewoon écht niet mogelijk om een nornaal gesprek over voetbal te voeren
Maargoed.
Niels is tof en een baas.
Haha, deze man weet.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:34 schreef Cliffy het volgende:
In mijn poule gaan Duitsland en Portugal door
Huh?quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:59 schreef Frankii het volgende:
Jongens wanneer gaan we weer eens wat drinken in Utrecht. Ik houd het hier niet bij.
Boom.quote:
Juist, dat heb ik dus ook inderdaadquote:Op donderdag 14 juni 2012 21:34 schreef Cliffy het volgende:
In mijn poule gaan Duitsland en Portugal door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |