Dat is bij Balotelli toch ook geen probleem?quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Douglas doe maar niet die gast is te dom om zijn veters te strikken
Ik zie Trance staan, dus nee dank je.quote:
Is progressive, ik luister bijna alleen maar progressive music tegenwoordigquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik zie Trance staan, dus nee dank je.
Nice.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is progressive, ik luister bijna alleen maar progressive music tegenwoordig
quote:
Dit nummer is dan ook progressive trance, dus dat kan kloppenquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:04 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nice.
Ja, de melo is inderdaad progressive..maar vind 'm toch trance.
Wat grappig, Tauch luistert dezelfde muziek als ik deed toen ik 18 was. Alleen tien jaar laterquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik luister naar vele soorten muziek, maar waar ik nog altijd geen genoeg van kan krijgen is trance (sorry Pringles). Vooral van de nummers van een jaar of tien geleden. Hier krijg ik echt kippenvel van, die opbouw, daarna die power, heerlijk:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik luister naar vele soorten muziek, maar waar ik nog altijd geen genoeg van kan krijgen is trance (sorry Pringles). Vooral van de nummers van een jaar of tien geleden. Hier krijg ik echt kippenvel van, die opbouw, daarna die power, heerlijk:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat grappig, Tauch luistert dezelfde muziek als ik deed toen ik 18 was. Alleen tien jaar later
FIFA 2002, mooi manquote:
Hey, ieder zn ding toch.quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Pff dat weet ik al niet eens meerquote:
Je brengt me op ideeënquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
een van de weinige nummers waar nog kippenvel van krijg
Haha die vond ik juist minder, en dat is wel hun hit schijnbaarquote:Op donderdag 14 juni 2012 14:44 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Je brengt me op ideeën
Ook zo vaak gedraaid
Dit is pas een lekker EK nummer :quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit is pas een lekker EK nummer :
haha wat is DEZEEEEE?quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dit is pas een lekker EK nummer :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |