SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Heb wel zo'n baardje.that shit is real?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
Heb wel zo'n baardje.Na-apertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
gingerbeard?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:11 schreef Kutstudent het volgende:
Het is weer tentamenweek dus ik heb ondertussen een goeie rooie houthakkersbaard met bijpassende snor.
Die heb ik ook gehad ooit. Echt zwaar kut is dat.quote:
Dat zuigt wel iddquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad ooit. Echt zwaar kut is dat.
Heb ze wel een keer of 10 gezien en echt iedere keer zwaar hard genotenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 12:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
2 weken terug nog live gezien, ik vond ze kut
No shit, daarom zeg ik het ook!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad ooit. Echt zwaar kut is dat.
Waarschijnlijk zuipt ie wat minderquote:Op vrijdag 15 juni 2012 13:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja weetikveel of jij dat nog weet.
1:55-2:40quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:14 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
En hierom zijn katten baas en honden niet.
Dat doet die gek hier ookquote:
gifbin failquote:Op vrijdag 15 juni 2012 14:27 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha kijk die zemmel geklaard worden door die aap dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |