Ik vind het alleen jammer dat het op zondag is maar ja boeiend!quote:Op woensdag 11 juli 2012 14:59 schreef AlexanderC het volgende:
Ik moet het ook laten schieten, ik zit een beetje in een financiële crisis![]()
Had graag de Get Darker crew willen zien...
Maar lockdown MOET ik echt heen!
quote:Op woensdag 11 juli 2012 13:10 schreef AlexanderC het volgende:
Lockdown Festival, 26 augustus in Amsterdam gaat echt de feest van de eeuw worden!
Volledige line-up:
- TNGHT (Hudson Mohawke & Lunice)
- Noisia
- Digital Mystikz (Mala & Coki)
- Joker
- Mala
- Emalkay
- Pearson Sound
- Distance
- Jackmaster
- Loefah
- Cookie Monsta
- Funtcase
- Silkie (live)
- Kryptic Minds
- Youngsta
- Cinnaman
- King Shiloh soundsystem
- Nicon
- Gomes
- Presk (live)
- TMSV
- BeeVee
- DBS
- DJ+
- Krafty
- Audio Culture
- Boston Strip
- Piro
https://www.facebook.com/events/286797118084547/
![]()
![]()
Aankomende vweekend in Amsterdam: Amsterdam Bass Event.
ook![]()
meh, dan kan ik dat gezaag nog meer waaderen. Dit lijkt op een mix van Dirty House met een dubstep beat.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:55 schreef meowingtons het volgende:
Toch wel benieuwd wat mensen hier hier nu van vindenIk vind het denk ik wel beter dan de normale stijl van skrillex, minder zagen ook, al kan ik dat ook wel waardern
Het zagen van hem vind ik leuker imo, je kunt trouwens zeggen wat je wilt over skrillex maar hij breekt wel altijd de zaal af.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:55 schreef meowingtons het volgende:
Toch wel benieuwd wat mensen hier hier nu van vindenIk vind het denk ik wel beter dan de normale stijl van skrillex, minder zagen ook, al kan ik dat ook wel waardern
Die line-up van Lockdownquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:10 schreef AlexanderC het volgende:
Lockdown Festival, 26 augustus in Amsterdam gaat echt de feest van de eeuw worden!
Volledige line-up:
- TNGHT (Hudson Mohawke & Lunice)
- Noisia
- Digital Mystikz (Mala & Coki)
- Joker
- Mala
- Emalkay
- Pearson Sound
- Distance
- Jackmaster
- Loefah
- Cookie Monsta
- Funtcase
- Silkie (live)
- Kryptic Minds
- Youngsta
- Cinnaman
- King Shiloh soundsystem
- Nicon
- Gomes
- Presk (live)
- TMSV
- BeeVee
- DBS
- DJ+
- Krafty
- Audio Culture
- Boston Strip
- Piro
https://www.facebook.com/events/286797118084547/
![]()
![]()
Aankomende vweekend in Amsterdam: Amsterdam Bass Event.
ook![]()
Ditquote:
Ja serieus, misschien als ik echt ga zoeken op die namen maar waarschijnlijk niet. Ben ook niet van dit soort muziek, Burial gaat nog wel.quote:
Die shit gebeurt altijd op een feest, heb er nooit echt last van en doe ook nog wel is meequote:
Cool, Burial is oké.quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja serieus, misschien als ik echt ga zoeken op die namen maar waarschijnlijk niet. Ben ook niet van dit soort muziek, Burial gaat nog wel.
Welk leidje draaien ze daar? Dat blijf een sick nummer maar ik ben de naam kwijt..quote:
Emalkay, Loefah, Cookie Monsta, Kryptic Minds en Cinnaman.quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja serieus, misschien als ik echt ga zoeken op die namen maar waarschijnlijk niet. Ben ook niet van dit soort muziek, Burial gaat nog wel.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:44 schreef leeroy het volgende:
[..]
Welk leidje draaien ze daar? Dat blijf een sick nummer maar ik ben de naam kwijt..
Nee helemaal niks... of was dat niet de bedoeling?quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Emalkay, Loefah, Cookie Monsta, Kryptic Minds en Cinnaman.
Sitdownsquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:49 schreef leeroy het volgende:
En wat vinden jullie van sitdowns?
Deze vond ik wel erg vet moet ik eerlijk zeggen
Thanksquote:
Diw sitdown in het filmpje was zo vet, net zoals het hele feestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |