Goeie track.quote:
Damn!quote:
Wat is daar 'quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:10 schreef Beardslasher het volgende:
tevens: wie gaan er allemaal DOUR?
lekker zagen op de zaterdag
Oké dan, ik vind het heerlijk om helemaal los te gaan op zulke dubstepquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:05 schreef Beardslasher het volgende:
Doctor P, Funtcuse, Cookiemonsta etc zijn niet helemaal mijn stylo dubstep.
ze hadden een DMZ of Deep Medi avond moeten doen
Hard geakquote:
Ik vind de feesten gewoon het leukste wat er isquote:Op woensdag 11 juli 2012 00:26 schreef Beardslasher het volgende:
Mijn maten ook wel, dus ik zal nog wel naar een ander worden meegesleurd
en nu ga ik mijn tas inpakken
Ik vind de line-up van Dour eigenlijk niet zo bijzonder, maar de ervaring moet wel tof zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 23:10 schreef Beardslasher het volgende:
tevens: wie gaan er allemaal DOUR?
lekker zagen op de zaterdag
Jij komt uit Rotterdam toch?quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:44 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
Ik vind de line-up van Dour eigenlijk niet zo bijzonder, maar de ervaring moet wel tof zijn.
Veel plezier.
Den boschquote:
Daar ben ik niet geweest helaas.. Het is wel jammer dat de scene zich voornamelijk in Rotterdam & Amsterdam bevindt. Wij hebben in de buurt alleen maar Glow & Audiobrawl gelukkig wordt het al wel een beetje onze kant op gebracht door Resistquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:36 schreef Beardslasher het volgende:
Op Subway XL 1 waren N-Type en The Others wel vet.
Naar lockdown ga ik denk ik wel mits ik fit genoeg ben, ABF moet ik sws laten schietenquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:10 schreef AlexanderC het volgende:
Lockdown Festival, 26 augustus in Amsterdam gaat echt de feest van de eeuw worden!
Volledige line-up:
- TNGHT (Hudson Mohawke & Lunice)
- Noisia
- Digital Mystikz (Mala & Coki)
- Joker
- Mala
- Emalkay
- Pearson Sound
- Distance
- Jackmaster
- Loefah
- Cookie Monsta
- Funtcase
- Silkie (live)
- Kryptic Minds
- Youngsta
- Cinnaman
- King Shiloh soundsystem
- Nicon
- Gomes
- Presk (live)
- TMSV
- BeeVee
- DBS
- DJ+
- Krafty
- Audio Culture
- Boston Strip
- Piro
https://www.facebook.com/events/286797118084547/
![]()
![]()
Aankomende vweekend in Amsterdam: Amsterdam Bass Event.
ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |