SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar als t nou mijn ah was geweest, had je t ook gedaan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het was fucking druk en ik moest trein naar Utrecht nog halen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:58 schreef Ezell het volgende:
Werkte jij vanavond? Ik heb daar twee uurtjes geleden alsnog een broodje gehaald.
Nee vanavond niet. Ik ben die booskijkende leiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Don't be a drag, just be a queen!
Als ik wat moest kopen en dat de dichtstbijzijnde supermarkt was: ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar als t nou mijn ah was geweest, had je t ook gedaan?
O, gezellig.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee vanavond niet. Ik ben die booskijkende leiding..
Oh en Tarzan dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee jij hebt een vriend, ik en cosmo hebben elkaar
quote:
Sinds wanneer houdt dat jou tegen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee jij hebt een vriend, ik en cosmo hebben elkaar
ik ben tarzan, jij bent janequote:
ok ok daar heb je mequote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]SERIEUS?
[..]
Sinds wanneer houdt dat jou tegen?
mijn nickname @fok.nlquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:02 schreef Etsu het volgende:
het is dat ik dm ban heb, anders had ik je een pic gestuurd ezellinnetje
Zulke foto's hoef ik dan weer net niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:02 schreef Etsu het volgende:
het is dat ik dm ban heb, anders had ik je een pic gestuurd ezellinnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |