Ik was voor mijn laatste tentamen iets te laat opgestaan. In alle haast wandelde ik richting het kutste treinstation van Nederland. Eenmaal in de trein herinnerde ik Labello was vergeten. En mijn lippen waren kurkdroog. Scheiße! Dan maar even langs de Etos op mijn overstapstation. Nou ja, dat was mijn plan. Toen herinnerde ik mij dat ik ook nog niet had gegeten en dat ook niet op school kon doen vanwege mijn tentamen. Dus ik kwam met het geniale idee om naar de HEMA te gaan. Al mijn aankopen bij een winkel doen is toch wat handiger dan in tien minuten tijd naar meerdere winkels gaan. Een half uurtje later was ik bij de HEMA. Ik was superblij toen ik een lege winkel zag. Huppekee, binnen een half minuut had ik een nieuwe lipbalm in mijn bezit. Toen moest ik nog wat eten halen en herinnerde ik mij dat een bepaalde FOK!'er daar werkte. Dus ik liep naar de andere kant van van de winkel. Daar stonden ziek veel mensen in de rij voor eten, waardoor ik geen zin meer had om daar voedsel te halen. Ik zou dan mijn trein missen, dus ik besloot om ergens anders snel een broodje te halen. Toen ik de winkel uit liep, zag ik mevrouw Pasta. Maar zij zag mij en mijn muts niet.