ditquote:
Oké vierkante.quote:
Zeg ik niet. Maar jij hebt nu al een plekje gevonden om te wonen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
impliceren dat rotterdam-groningen niet ziek ver is.
welke opleiding?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:21 schreef Ezell het volgende:
Godverdomme, een goede vriendin van mij heeft jaren naar een een nieuwe opleiding gewerkt... Nu blijkt dus dat ze waarschijnlijk niet is aangenomen.
zolang jij er maar niet hard voor gewerkt hebquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus? Vind het wel klote voor haar. Ze heeft er heel hard voor gewerkt.
nou, jij hoeft dan toch niet meer aangenomen te worden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:27 schreef Ezell het volgende:
Voor mij is het niet erg. Maar ik snap wel hoe klote het is, omdat ik ook niet meteen voor mijn studie ben aangenomen. Alleen is de kans dat zij nu nog wordt aangenomen echt heel klein.
sowieso verhuizen naar vlaanderen of scandinavisch landquote:
Diergeneeskunde deed een vriendin van me 3 keer over om toegelaten te worden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:22 schreef Etsu het volgende:
Vorig jaar was een meisje toegelaten tot geneeskunde, is ze gezakt.
Dit jaar weer toegelaten tot geneeskunde, heeft ze nu een her.
Dit jaar een ander meisje toegelaten tot diergeneeskunde (heel moeilijk in te komen ofzo, volgens mij), is ze gezakt.
Sneu wel.
dat bedoel ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Diergeneeskunde deed een vriendin van me 3 keer over om toegelaten te worden.
Maare, belangrijkste: heb je nog geneukt?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:34 schreef Etsu het volgende:
Ik kwam vannacht om 4 uur thuis (kwam van Groningen vandaan, had zin om daar Nederland te aanmoedigen en toen examenfeestje bij iemand thuis), half 8 weer wakker dus ben doodopEn bovendien heeft niemand zin vanavond, dus straks vlaai eten met ouders en broertje en komende dagen ergens stappen.
Dus je zit met mij opgescheept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |