De wtf-gedachte komt nu trouwens pas aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:13 schreef leeell het volgende:
[..]
ik las hem net door en toen moest ik aan jou denken, vraag me niet waarom
ik zag dat konijnenpak voor me alles
ja togquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
logisch, ziet er ook cheap uit
ja maar straks sta je daar in je onderbroekquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:19 schreef leeell het volgende:
een riem dragen is voor boelers
true story
behalve met korte broeken
yepquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
haten op van persie
dat is met afstand onze beste speler, een van de beste spelers van de wereld zelf
Dit snap ik niet. Uitleg graag.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:19 schreef leeell het volgende:
een riem dragen is voor boelers
true story
behalve met korte broeken
beetje laat jaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
paupervrienden die nu bellen, doet dat godverdomme twee uur eerder, dan was ik nog wel op stap gegaan
beste op het veld tegen duitsland, sjefke van de pettefletquote:
nee.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
beste op het veld tegen duitsland, sjefke van de petteflet
omdat die vaak bij elkaar horen.quote:
onder de rijn kopen ze dat soort poep misschienquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
was geen mening, wel een feit
wel prima eigenlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:21 schreef Ezell het volgende:
Rellie_Rollie, hoe ging je laatste tentamen?
gastquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:21 schreef leeell het volgende:
[..]
onder de rijn kopen ze dat soort poep misschien
omdat korte-broek-riem-tshirtje wel staatquote:
neger alsjeblieft.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wel prima eigenlijk
[..]
gast
prima dat je geen verstand van voetbal hebt, maar doet er dan ook geen uitspraken over
normaal gesproken zou ik je het nu uitleggen, maar ik ken je, dus ik bespaar me de moeitequote:
alsjeblieftquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten? Ik gebruik die dingen alleen bij jurkjes en rokjes.
ga weg met je van persie man, die jongen kan absoluut presteren met kakbert zn eerste opstelling, tijdens het WK was het ook complete aids wat die jongen presteerde.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
normaal gesproken zou ik je het nu uitleggen, maar ik ken je, dus ik bespaar me de moeite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |