Heb me vermaakt op facebook.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:47 schreef Ezell het volgende:
Een halve minuut van de wedstrijd gezien. Is wel weer genoeg geweest voor dit EK.
ja, wel economie alsnog met onvoldoende afgeslotenquote:
ik had op ce een 4,7quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:08 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ja, wel economie alsnog met onvoldoende afgesloten
ik win met 3.6quote:
goed adviesquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:12 schreef leeell het volgende:
of kom naar leiden ThaTim, huur een kamer, kom werken bij mij, leer Nederlands
En dan naar Amsterdam, Leiden of Groningen gaan? Dat is dan wel ziek ver. Hoewel... een collega van mij komt uit ook Limburg.quote:
Hoi schaaaaaat.quote:
daarom op kamers gaan bollequote:Op donderdag 14 juni 2012 17:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
En dan naar Amsterdam, Leiden of Groningen gaan? Dat is dan wel ziek ver. Hoewel... een collega van mij komt uit ook Limburg.
[..]
Hoi schaaaaaat.
impliceren dat rotterdam-groningen niet ziek ver is.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
En dan naar Amsterdam, Leiden of Groningen gaan? Dat is dan wel ziek ver. Hoewel... een collega van mij komt uit ook Limburg.
[..]
Hoi schaaaaaat.
ditquote:
Oké vierkante.quote:
Zeg ik niet. Maar jij hebt nu al een plekje gevonden om te wonen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
impliceren dat rotterdam-groningen niet ziek ver is.
welke opleiding?quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:21 schreef Ezell het volgende:
Godverdomme, een goede vriendin van mij heeft jaren naar een een nieuwe opleiding gewerkt... Nu blijkt dus dat ze waarschijnlijk niet is aangenomen.
zolang jij er maar niet hard voor gewerkt hebquote:Op donderdag 14 juni 2012 17:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus? Vind het wel klote voor haar. Ze heeft er heel hard voor gewerkt.
nou, jij hoeft dan toch niet meer aangenomen te worden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:27 schreef Ezell het volgende:
Voor mij is het niet erg. Maar ik snap wel hoe klote het is, omdat ik ook niet meteen voor mijn studie ben aangenomen. Alleen is de kans dat zij nu nog wordt aangenomen echt heel klein.
sowieso verhuizen naar vlaanderen of scandinavisch landquote:
Diergeneeskunde deed een vriendin van me 3 keer over om toegelaten te worden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 17:22 schreef Etsu het volgende:
Vorig jaar was een meisje toegelaten tot geneeskunde, is ze gezakt.
Dit jaar weer toegelaten tot geneeskunde, heeft ze nu een her.
Dit jaar een ander meisje toegelaten tot diergeneeskunde (heel moeilijk in te komen ofzo, volgens mij), is ze gezakt.
Sneu wel.
dat bedoel ikquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Diergeneeskunde deed een vriendin van me 3 keer over om toegelaten te worden.
Maare, belangrijkste: heb je nog geneukt?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:34 schreef Etsu het volgende:
Ik kwam vannacht om 4 uur thuis (kwam van Groningen vandaan, had zin om daar Nederland te aanmoedigen en toen examenfeestje bij iemand thuis), half 8 weer wakker dus ben doodopEn bovendien heeft niemand zin vanavond, dus straks vlaai eten met ouders en broertje en komende dagen ergens stappen.
Dus je zit met mij opgescheept
Naar welke kroegen was je nog geweest (na de wedstrijd)quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:34 schreef Etsu het volgende:
Ik kwam vannacht om 4 uur thuis (kwam van Groningen vandaan, had zin om daar Nederland te aanmoedigen en toen examenfeestje bij iemand thuis), half 8 weer wakker dus ben doodopEn bovendien heeft niemand zin vanavond, dus straks vlaai eten met ouders en broertje en komende dagen ergens stappen.
Dus je zit met mij opgescheept
Kan niet lezenquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Naar welke kroegen was je nog geweest (na de wedstrijd)?
jou toch?quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maare, belangrijkste: heb je nog geneukt?
ik ga volgende week wss ook weer naar groningen, en week daarop ook weer.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Kan niet lezen, kater is nog aanwezig...maar vanavond weer
.
Nouja, ook.quote:Op donderdag 14 juni 2012 21:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
en jij zit notabene op zo'n lollerschool waar alleen maar mensen zitten die al een keer gefaald hebben toch?![]()
Lik m'n ballen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
scherp doen rond dit tijdstip
Stomme koe.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:36 schreef Renesite het volgende:
Laatste tentamen vand e week op een vrijdag. Het verbaast me niet echt...
je hebt toch een vriend? laat die dat doenquote:
Zal 't eens in ons suggestieboek schrijven.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 00:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
je hebt toch een vriend? laat die dat doen
Tof. Laat 't me wetenquote:Op donderdag 14 juni 2012 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ga volgende week wss ook weer naar groningen, en week daarop ook weer.
groningen
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:48 schreef Ezell het volgende:
Ik was voor mijn laatste tentamen iets te laat opgestaan. In alle haast wandelde ik richting het kutste treinstation van Nederland. Eenmaal in de trein herinnerde ik Labello was vergeten. En mijn lippen waren kurkdroog. Scheiße! Dan maar even langs de Etos op mijn overstapstation. Nou ja, dat was mijn plan. Toen herinnerde ik mij dat ik ook nog niet had gegeten en dat ook niet op school kon doen vanwege mijn tentamen. Dus ik kwam met het geniale idee om naar de HEMA te gaan. Al mijn aankopen bij een winkel doen is toch wat handiger dan in tien minuten tijd naar meerdere winkels gaan. Een half uurtje later was ik bij de HEMA. Ik was superblij toen ik een lege winkel zag. Huppekee, binnen een half minuut had ik een nieuwe lipbalm in mijn bezit. Toen moest ik nog wat eten halen en herinnerde ik mij dat een bepaalde FOK!'er daar werkte. Dus ik liep naar de andere kant van van de winkel. Daar stonden ziek veel mensen in de rij voor eten, waardoor ik geen zin meer had om daar voedsel te halen. Ik zou dan mijn trein missen, dus ik besloot om ergens anders snel een broodje te halen. Toen ik de winkel uit liep, zag ik mevrouw Pasta. Maar zij zag mij en mijn muts niet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar als t nou mijn ah was geweest, had je t ook gedaan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het was fucking druk en ik moest trein naar Utrecht nog halen.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:58 schreef Ezell het volgende:
Werkte jij vanavond? Ik heb daar twee uurtjes geleden alsnog een broodje gehaald.
Nee vanavond niet. Ik ben die booskijkende leiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Don't be a drag, just be a queen!
Als ik wat moest kopen en dat de dichtstbijzijnde supermarkt was: ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar als t nou mijn ah was geweest, had je t ook gedaan?
O, gezellig.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 22:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Nee vanavond niet. Ik ben die booskijkende leiding..
Oh en Tarzan dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee jij hebt een vriend, ik en cosmo hebben elkaar
quote:
Sinds wanneer houdt dat jou tegen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee jij hebt een vriend, ik en cosmo hebben elkaar
ik ben tarzan, jij bent janequote:
ok ok daar heb je mequote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]SERIEUS?
[..]
Sinds wanneer houdt dat jou tegen?
mijn nickname @fok.nlquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:02 schreef Etsu het volgende:
het is dat ik dm ban heb, anders had ik je een pic gestuurd ezellinnetje
Zulke foto's hoef ik dan weer net niet.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:02 schreef Etsu het volgende:
het is dat ik dm ban heb, anders had ik je een pic gestuurd ezellinnetje
t is best groot geschapen hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zulke foto's hoef ik dan weer net niet.
Ach, loop ik op straat herkent ook geen een FOK!ker mij, tenzij ik hen al eens heb ontmoet.quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, loop ik op straat herkent ook geen een FOK!ker mij, tenzij ik hen al eens heb ontmoet.
Jij herkent mij niet.quote:
"Best" geeft niet aan dat je er erg achter staat.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
jaloers dat ik een groot geschapen ding heb en jij een klein geschapen ding?
t doet af en toe pijn, maar verder.. bohquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij herkent mij niet.
Ben keivaak in de Hema.
[..]
"Best" geeft niet aan dat je er erg achter staat.
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
t doet af en toe pijn, maar verder.. boh
Stuur dan.quote:
om dm/pm als mn ban eraf isquote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stuur dan.
Ik wil hem wel eens zien dan, als je zo opschept.
Ik kán het vragen ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
tja, je kan vragen of t eraf mag, anders even wachten
Die is aan het slettenbakken in de hoofdstad denk ik.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 23:25 schreef Ezell het volgende:
Waar is KB nou? Ze is zo vaak online, maar nu toevallig niet.
quote:
niks mis mee.quote:
ik las hem net door en toen moest ik aan jou denken, vraag me niet waaromquote:
als ik n donkere broek aantrek, dan ziet niemand me meer staan op een zwarte achtergrondquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:14 schreef leeell het volgende:
netjes, liever voor een pantalon of een donkere spijkerbroek gaan, en te lichte schoenen
prima dusquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik n donkere broek aantrek, dan ziet niemand me meer staan op een zwarte achtergrond
Netjes toch? Maar ik zou een wat meer effen broek wel mooier vinden. Denk trouwens ook dat leeell mooier zou zijn als date.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:13 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
wat vinden jullie van mn outfit voor mn diplomauitreiking
ezell, wil je met mij naar mn diplomauitreiking?moet toch pronken dat ik n vriendin heb
maar ik wil jou liever dan leeeeeeell.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Netjes toch? Maar ik zou een wat meer effen broek wel mooier vinden. Denk trouwens ook dat leeell mooier zou zijn als date.
De wtf-gedachte komt nu trouwens pas aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:13 schreef leeell het volgende:
[..]
ik las hem net door en toen moest ik aan jou denken, vraag me niet waarom
ik zag dat konijnenpak voor me alles
ja togquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
logisch, ziet er ook cheap uit
ja maar straks sta je daar in je onderbroekquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:19 schreef leeell het volgende:
een riem dragen is voor boelers
true story
behalve met korte broeken
yepquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
haten op van persie
dat is met afstand onze beste speler, een van de beste spelers van de wereld zelf
Dit snap ik niet. Uitleg graag.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:19 schreef leeell het volgende:
een riem dragen is voor boelers
true story
behalve met korte broeken
beetje laat jaquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
paupervrienden die nu bellen, doet dat godverdomme twee uur eerder, dan was ik nog wel op stap gegaan
beste op het veld tegen duitsland, sjefke van de pettefletquote:
nee.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
beste op het veld tegen duitsland, sjefke van de petteflet
omdat die vaak bij elkaar horen.quote:
onder de rijn kopen ze dat soort poep misschienquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
was geen mening, wel een feit
wel prima eigenlijkquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:21 schreef Ezell het volgende:
Rellie_Rollie, hoe ging je laatste tentamen?
gastquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:21 schreef leeell het volgende:
[..]
onder de rijn kopen ze dat soort poep misschien
omdat korte-broek-riem-tshirtje wel staatquote:
neger alsjeblieft.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
wel prima eigenlijk
[..]
gast
prima dat je geen verstand van voetbal hebt, maar doet er dan ook geen uitspraken over
normaal gesproken zou ik je het nu uitleggen, maar ik ken je, dus ik bespaar me de moeitequote:
alsjeblieftquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten? Ik gebruik die dingen alleen bij jurkjes en rokjes.
ga weg met je van persie man, die jongen kan absoluut presteren met kakbert zn eerste opstelling, tijdens het WK was het ook complete aids wat die jongen presteerde.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
normaal gesproken zou ik je het nu uitleggen, maar ik ken je, dus ik bespaar me de moeite
Voorkomt zoutzakoutfits. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
alsjeblieft
ik snap waarom god heeft besloten dat ik beter homoseksueel kan zijn.
hij was tegen duitsland écht goedquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:27 schreef leeell het volgende:
[..]
ga weg met je van persie man, die jongen kan absoluut presteren met kakbert zn eerste opstelling, tijdens het WK was het ook complete aids wat die jongen presteerde.
wellicht komt hij beter tot zn recht met de bert-70ste-minuut-opstelling, dan geloof ik graag
en ja natuurlijk is het een van de beste ter wereld, maar er zit een redelijk verschil tussen competitie en interland voetbal
jammer van die mooie aanname dat je hem recht op de keeper passt he, had zo de 1-0 kunnen zijn.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
hij was tegen duitsland écht goed
maar ik ga nog steeds niet aan de uitleg beginnen, te groot risico dat je maar wat aan het trollen bent
even een vraagquote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:29 schreef leeell het volgende:
[..]
jammer van die mooie aanname dat je hem recht op de keeper passt he, had zo de 1-0 kunnen zijn.
op de training rent ie aardig ja.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
even een vraag
vallen zijn loopacties jou op?
hij loopt altijd goedquote:
dit is nog maar het topje van de ijsbergquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2012 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
dit is nog maar het topje van de ijsberg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |