Huiswerk maken "werkt niet" zeg je, dus wat wil je nu van ons horen? Dat je het wel gaat redden als je nog zo doorgaat? Maakt niet uit toch? Want huiswerk maken werkt immers niet, zeg je....quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:22 schreef trOnk12 het volgende:
Heh Ik heb dit soort reacties wel verwacht ^^ En dat begrijp ik ook wel. Ik wil gewoon weten of je echt super hoge cijfers moet hebben om het te halen. En ook hoe het bij jullie is gegaan
Ik maak nooit mijn huiswerk omdat het simpelweg bij mij niet echt werktTwee periodes achter elkaar had ik altijd mijn huiswerk op tijd af. Toen ging het net zo goed als nu:) Mijn strategie is om een week voor de toetsweek wat aan huiswerk werken
En zo alles op te pikken
Hier heb ik iets AAN DANKJE !quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:28 schreef Doodloper het volgende:
maar wil je nou huiswerk maken of wil je alles doen zonder te leren?
doe gewoon je fucking best, wees blij dat je vwo KAN doen en ga er gewoon voor zeg
En vwo4 vond ik het moeilijkste als je het wil weten, daar heb ik de laagste cijfers gehaald
quote:
Als die NA voor Natuurkunde staat vind ik het knap. Praktisch onmogelijk in combinatie met Wisk A.quote:
Nee, ik bedoel het mag niet. Als je NA hebt heb je bij ons ook verplicht Wisk B.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:07 schreef trOnk12 het volgende:
Vind je het niet mogelijk ?? O.o Ik vind juist natuurkunde heel makkelijkEn haal ik met gemak gemiddeld een 7 voor mijn SE.
Bij ons mag het dus wel. Ik heb NG profiel en wiskunde A.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het mag niet. Als je NA hebt heb je bij ons ook verplicht Wisk B.
Grote onzin natuurlijk, dat zou namelijk betekenen dat iedereen die 4 VWO haalt ook slaagt, wat niet zo is. Of je het gaat halen kunnen wij niet echt zeggen, wat ik wel weet is dat vooral natuurkunde en scheikunde een stuk lastiger gaan worden dan in 4 VWO. Die 8 en 7 kunnen dan ook zo een 5 of een 6 worden als je de stof niet bij houdt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:28 schreef trOnk12 het volgende:
Ohh mensenIk wil gewoon horen hoe jullie het gedaan hebben. En of 5 vwo , 6 vwo veel moeilijker is dan 4 VWO. Mijn kennis heeft aan mij verteld dat 4 VWO een proefjaartje is
Als je het haalt, haal je ook 5,6 VWO.
Dat is zeker mijn werkstijlquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:56 schreef pasjes het volgende:
Ziet er naar uit dat je 4 vwo in elk geval makkelijk aan kan, lijkt mij dat je niks hebt om je zorgen over te maken voor 5 en 6 vwo! De stof wordt natuurlijk wel wat moeilijker, maar jij leert ook steeds meer als het goed is
Ik herken mijzelf trouwens wel in jouw werkstijl. Ook alweer een tijdje geleden voor mij, maar ik deed eigenlijk precies hetzelfde. 5 en 6 vwo waren niet heel anders. Wel was ik misschien in 6 vwo wat meer gemotiveerd daar je daar ineens een examen moet halen. Toen heb ik wellicht wat beter geleerd en dat resulteerde dan weer in hogere cijfers. Trouwens in de 4e heb je volgens mij ook echt zo'n leeftijd dat je met andere dingen bezig bent en je nog niet bang hoeft te zijn voor je examen.
Oja, op het wo (sociale wetenschappen) heb ik ook gewoon deze zelfde werkstijl aangehouden hoor, en ook nooit problemen gehad. Hoewel dat misschien niet helemaal waar is daar ik de stof een stuk leuker vond en dus af en toe ook wat voor de lol deed. Voor mij is het gewoon altijd zo, als ik iets moet (dus op de middelbare school leren voor een examen, of op het WO een opdracht inleveren) dan doe ik het, hoeft het niet perse (zoals huiswerk maken, of hele boeken lezen op WO) doe ik het niet... Niet de handigste werkstijl misschien, maar heeft voor mij wel gewerkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |