vreemd dat die buiken bij darters nooit geraakt worden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Die zijn natuurlijk lekgeprikt met die pijltjes

quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb één jaar competitie gespeeld en daaromheen veel voor de lol en toernooitjes.
Net mijn darts gecontroleerd, nieuwe flights er op gezet en wat staan gooien.
Viel niet tegen, hoewel ik echt geen hoogvlieger ben.
Morgen dus een clinic van Co (en nog iemand, maar wie is nog onbekend), ben gen fan van hem.
Ooit wel een clinic gehad van Mieke 'Bambi' de Boer, daar ben ik meer fan van...Pff is dat Mieke of Mike?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de spoiler kieke voor Mieke...
Geen porem
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens

quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat dit onder NSFW valt. En misschien wel NSFLHet is in elk geval een ontzettend What The Fuck Are You Thinking
WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()

quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat dit onder NSFW valt. En misschien wel NSFLHet is in elk geval een ontzettend What The Fuck Are You Thinking
je moet er van houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!

Naar de wc gaan danquote:Op donderdag 14 juni 2012 20:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
In het kader van vreemde vragen: van achteren of op zijn hondjes, lukt dat dan nog?

Gewoon je arm inpakken met papier en ertussen steken!quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:19 schreef wyccie het volgende:
Maar je kont vegen moet dan van voren, bah.

Vocht verwijderen voor je het geheel in de oven zet. Champignons en ui er niet rauw indoen zou al moeten schelen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:48 schreef wyccie het volgende:
Hoe kan ik voorkomen dat een quiche te nat wordt van binnen?
Ik had een vulling van champignons, ui, ei, ricotta en kaas.

quote:

Dat zou voor het vochtverhaal niet zoveel uit moeten maken. Als je goedkoop spek hebt gebruikt zou daar nog wat vocht en vet uit kunnen komen, voor de rest zie ik niet zoveel mogelijkheden.quote:Op donderdag 14 juni 2012 20:52 schreef wyccie het volgende:
Het was dit recept:
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=759084
Ik vind het ook raar dat ik dat croissantdeeg moest blindbakken. Het moest daarna nog 35 min. in de oven, en de stukken die boven de vulling uitstaken zijn wat verbrand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |