heeft het op korte termijn consequenties voor jou?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:14 schreef Etcetera het volgende:
Heb je wel gelijk in. Hier net 'bedrijfspresentatie' gehad over de reorganisatie, fase 2. Ook feestmaar veel duidelijker is het allemaal nog niet nu, gaat nog wel weer een maand duren.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kookwinkels, kan ik ook moeilijk mee omgaan. Ik heb een curverbak vol koekjesvormpjes![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kookwinkels, kan ik ook moeilijk mee omgaan. Ik heb een curverbak vol koekjesvormpjes![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nou 2x botercreme en cakebeslag staan mixen, en ik heb nu meer dan ooit mn zinnen gezet op zo'n mixer:
[ afbeelding ]
Geloof ik ookquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Zodra wij een nieuw dak op de keuken hebben wil ik een Kenwood Chef, of misschien toch een Kitchenaid, maar ik geloof dat de Kenwood qua vermogen en kwaliteit net iets bovenuit stak.
Kitchen Aidquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:30 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb nou 2x botercreme en cakebeslag staan mixen, en ik heb nu meer dan ooit mn zinnen gezet op zo'n mixer:
[ afbeelding ]
True, dat is de reden dat ik twijfel, maar de Kenwood is ook niet lelijk, en hij komt dan toch in de bijkeuken te staan.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:35 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Geloof ik ook
Maar die kitchenaid is ook nog eens mooi
Is dat die grote Kitchenaid of de standaard? Mijn schoonmoeder heeft de standaardversie en het is een prima mixer maar bij zwaarder deeg was ik niet enorm onder de indruk.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
qua vermogen is de Kenwood een stuk sterker. Op mijn werk gebruiken we al jaren een Kitchenaid en gezien het feit dat dat ding daar ernstig mishandeld wordt (veel meer dan dat iemand ooit thuis zal doen) ben ik ernstig onder de indruk van de kwaliteit van de KitchenAid
Oh, een bijkeuken.... ja dat is echt fijn om te hebben!quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
True, dat is de reden dat ik twijfel, maar de Kenwood is ook niet lelijk, en hij komt dan toch in de bijkeuken te staan.
Je hebt de gewone en de heavy duty versiequote:Op donderdag 14 juni 2012 13:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hebben ze verschillende versies dan?
zie er op de website maar 1. Enige verschil is een glazen of RVS mengkom
Behalve als hij lekt als een incontinente olifantquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, een bijkeuken.... ja dat is echt fijn om te hebben!
* funda weer aanslingert...
iets naar beneden scrollenquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:49 schreef wyccie het volgende:
Fuck, wat voor nucleair megadeeg, en met welk doel, maken jullie dat er een mixer van bijna 1000 euro aan te pas moet komen?
Botercreme en biscuitbeslag moet je minstens 10 minuten mixen, daar krijg je lamme armen vanquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:49 schreef wyccie het volgende:
Fuck, wat voor nucleair megadeeg, en met welk doel, maken jullie dat er een mixer van bijna 1000 euro aan te pas moet komen?
Ohquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
iets naar beneden scrollen
waar jij naar zit te kijken heeft een kom vaqn 6,9 liter
ah ok, scheelt 50 watt zie ik.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je hebt de gewone en de heavy duty versie
echte professionals kopen Hobartquote:Op donderdag 14 juni 2012 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohdat had ik ook nog niet gezien
Dat lijkt me echt voor professionals
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |