Ik stond net wel als fipoquote:
Spees is ninja.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik stond net wel als fipoen toen wilde ik kijken of we nu twee topics hadden, en toen kwam ik weer terug en toen stond Spees er opeens tussen
als het maar geen mac isquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dat met mijn faallaptop, stel dat ik een nieuwe laptop neem boh
Eens.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:00 schreef megamandy het volgende:
En wat een lelijk t-shirt hebben de Portugezen aan
koop die nieuwe joh. die van 2000 euro. met een 15" scherm met een resolutie van 2200 pixels.quote:
Nee want de mijne doet het nog steeds goed na vier jaarquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
koop die nieuwe joh. die van 2000 euro. met een 15" scherm met een resolutie van 2200 pixels.![]()
![]()
Ooh dan hoef ik dus niet te kijkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vrouwen kijken toch alleen maar voetbal voor de 'mooie' mannen.
En dan verkoop je hem straks zeker voor 800 euroquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee want de mijne doet het nog steeds goed na vier jaar
Mooie vrouwen krijg je niet te zien.. dusja.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh dan hoef ik dus niet te kijken
Ik wou net zeggen, HUUUUU wat een lelijkerd net.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ooh dan hoef ik dus niet te kijken
Als iemand dat ervoor zou geven is die toch echt gekquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan verkoop je hem straks zeker voor 800 euro
Heb ik dat nou gemist? Mijn kat deed interessantquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Kwam die bal nou vol in die gast z'n ballen?
Ik heb wijn, bier, chips en een pizza onderweg.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:31 schreef Lindytje het volgende:
Nacho's met salsa en kaas staan in de oven
[ afbeelding ]
Laat den oranje-avond maar beginnen
Dat zei ik toch al jonguhquote:
Het was bijna klaar.quote:
De fuck.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Meh, kom net terug van de fysio ... ze zijn gebeld door zorgverzekering, vanaf 1 januari heb k meer dan 50 behandelingen gehad en ze hebben alsnog besloten dat die allemaal niet vergoed worden
Damn.... en ben jij niet verzekerd voor fysio?quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Meh, kom net terug van de fysio ... ze zijn gebeld door zorgverzekering, vanaf 1 januari heb k meer dan 50 behandelingen gehad en ze hebben alsnog besloten dat die allemaal niet vergoed worden
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Jawel dan krijg je 9 behandelingen per jaarquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Damn.... en ben jij niet verzekerd voor fysio?
Nee dat gelukkig niet, De fysio heeft gezegd dat ik dat allemaal niet hoef te betalen omdat ze zien hoe hard ik het nodig heb. Plus ze vinden het daar ook verschrikkelijk, ik heb eigenlijk meer fysio nodig en juist niet minder dus dat is wel echt heel lief van zequote:Op woensdag 13 juni 2012 19:04 schreef Lindytje het volgende:
En je moet ook alles terug betalen?
Godsamme zeg....![]()
Dat is wel heel fijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet, De fysio heeft gezegd dat ik dat allemaal niet hoef te betalen omdat ze zien hoe hard ik het nodig heb. Plus ze vinden het daar ook verschrikkelijk, ik heb eigenlijk meer fysio nodig en juist niet minder dus dat is wel echt heel lief van ze
ik kan aanvraag op het werk doen dat ze gedeelte mee betalen omdat ik zonder nog minder goed functioneer op het werkquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:07 schreef Lindytje het volgende:
Dat is wel echt heel fijn
Kun je niet bezwaar maken ofzo? Oud ergens anders een vergoeding krijgen?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik kan aanvraag op het werk doen dat ze gedeelte mee betalen omdat ik zonder nog minder goed functioneer op het werk
maar ik voel mij dan lastig
Eens.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]toch doen poepsie, ook al voelt het kut.
Ja maar er komen veel ontslagen aan bij de gemeente en straks trappen ze mij er uit omdat ik het duurst benquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]toch doen poepsie, ook al voelt het kut.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Yeps allesquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
lijers.
wat je hebt, valt dat geenszins onder reuma?
nee dat is over sinds 1 januariquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:32 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan hoor je onbeperkt vergoed te krijgen, mits topverzekering..?
ik heb dat namelijk wel.
mjaquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:37 schreef Mirjam het volgende:
![]()
maargoed die verzekering kort lekker flink en wel maar premie blijven innen?
dit moet toch niet kunnen..?
Als jij in de ziektewet zit kost het ze meer.quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik denk sowieso niet dat het werk het doet btw, want we moeten al extreem bezuinigen op alles.
misschien leuk brengen en vragen om 50/50?quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als jij in de ziektewet zit kost het ze meer.
Sowieso onder de aandacht brengenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
misschien leuk brengen en vragen om 50/50?
is de helft meer dan niks zeg maar...
ik gok dat huntelaar er wel redelijk snel in gaat komen, zo niet is van marwijk een mongoolquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:05 schreef megamandy het volgende:
Ik ben echt benieuwd nu
Ooh wacht, Vlaar is gewisseld voor Matthijsen. Maar had wel gedacht dat Huntelaar tegen Duitsland zou staan. Ook voor het psychische, topscoorder Bundesliga enzo
ze gaan hem in de 60ste minuut brengen. En dan pwnt hij duitsland.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:05 schreef megamandy het volgende:
Ik ben echt benieuwd nu
Ooh wacht, Vlaar is gewisseld voor Matthijsen. Maar had wel gedacht dat Huntelaar tegen Duitsland zou staan. Ook voor het psychische, topscoorder Bundesliga enzo
mja kan t proberen .. wil gewoon inet teveel vragen omdat ik bang ben er als eerste uit gegooid te wordenquote:Op woensdag 13 juni 2012 19:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
misschien leuk brengen en vragen om 50/50?
is de helft meer dan niks zeg maar...
heb je een vast contract?quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja kan t proberen .. wil gewoon inet teveel vragen omdat ik bang ben er als eerste uit gegooid te worden
Zo van HOPPA!quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze gaan hem in de 60ste minuut brengen. En dan pwnt hij duitsland.
als duitsland al 4 keer gescoord heeftquote:
En dan scoren wij zo HOPPA 1 keer en dan verliezen we nog keihardquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
als duitsland al 4 keer gescoord heeft
Jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En dan scoren wij zo HOPPA 1 keer en dan verliezen we nog keihard
Precies zoquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jaen dan de telegraaf weer met: NEDERLAAG BLABLABLA en is het de schuld van piet konijn.
Telegrafquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jaen dan de telegraaf weer met: NEDERLAAG BLABLABLA en is het de schuld van piet konijn.
Twee kopen danquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:13 schreef megamandy het volgende:
Meh, vriend van mij gaat niet mee naar Muse, nu twijfel ik of ik dan maar 1 kaartje koop of toch 2 voor als iemand toch nog mee wilt. En anders krijg ik dat wel via internet verkocht.
Yesquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
heb je een vast contract?
2 kopen!quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:13 schreef megamandy het volgende:
Meh, vriend van mij gaat niet mee naar Muse, nu twijfel ik of ik dan maar 1 kaartje koop of toch 2 voor als iemand toch nog mee wilt. En anders krijg ik dat wel via internet verkocht.
Als ze je eruit willen gooien kun je wel bezwaar aantekenen. Zo van hey, jullie willen mij niet meer omdat ik ziek benquote:
Nee, maar als er al bezuinigingen zijnquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan kunnen ze je er toch niet zomaar uit tjoppen?
Bezuinigingen he ... het is niet alsof ze mij zomaar ontslaan, en de rest werkt er al veel langer dus ze kunnen mij ook laten gaan omdat ik er t laatste bij gekomen ben en minste werkervaringquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als ze je eruit willen gooien kun je wel bezwaar aantekenen. Zo van hey, jullie willen mij niet meer omdat ik ziek ben
Ja dat is wel lastiger danquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bezuinigingen he ... het is niet alsof ze mij zomaar ontslaan, en de rest werkt er al veel langer dus ze kunnen mij ook laten gaan omdat ik er t laatste bij gekomen ben en minste werkervaring
dan kunnen ze je alsnog niet ontslaan. Alleen als het bedrijf zwaar verlies draait en anders zou moeten sluiten. Dan pas krijgen ze toestemming van hetUWV.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bezuinigingen he ... het is niet alsof ze mij zomaar ontslaan, en de rest werkt er al veel langer dus ze kunnen mij ook laten gaan omdat ik er t laatste bij gekomen ben en minste werkervaring
Ik moest aan Whitney denkenquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je ook mijn mooien schreifvaut gezien?![]()
Voetbal jonguh!quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik het voetbal ga kijken of gewoon Grey's anatomy...
Eigenlijk boeit dat voetbal me heul niet
Ik heb de stream aangezet naast fok.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik het voetbal ga kijken of gewoon Grey's anatomy...
Eigenlijk boeit dat voetbal me heul niet
http://nos.nl/ek2012/live/quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Komt het nou gewoon op Nederland 1?
Och, zo zonder tv hierboven voldoet het prima.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Die site loopt echt zwaar achter, dan kijk ik wel op tv
Oooooh, dat valt me nog mee.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
De site loopt ong 25 seconde achter
En waarom is het daar wel warm?
Verhuizen dan maarquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Landklimaat is een betere verklaring dan omdat, overigens.
Teveel ballen tegen z'n kop gehad.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Robben is net zo oud als ik... Maar hij ziet er zeker 20 jaar ouder uit dan ik
En ik te weinig?quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Teveel ballen tegen z'n kop gehad.
Blijkbaar.quote:
Wat is überhaupt de logica achter die vlaggetjes?quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:43 schreef Lindytje het volgende:
Wij krijgen maar een klein kutvaggetje terug vergeleken bij wat wij geven
Dat weet toch niemandquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blijkbaar.
[..]
Wat is überhaupt de logica achter die vlaggetjes?
Joahquote:Op woensdag 13 juni 2012 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het altijd zo mooi als ze zo doorglijden.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:53 schreef Lindytje het volgende:
Sien vindt het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel spannend
[ afbeelding ]
Pehehehehehequote:Op woensdag 13 juni 2012 20:53 schreef Lindytje het volgende:
Sien vindt het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel spannend
[ afbeelding ]
Maar hij kan wel hard jonguh!quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Robben doet me altijd aan mijn hont denken als hij rent. Dat slungelige
Mijn hont ookquote:
Gele kaart!quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hey, je mag niet bloeden op het veld!
De klootzak.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hey, je mag niet bloeden op het veld!
Da's omdat Nederland keihard faaltquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:22 schreef Incantrix het volgende:
Op straat ookbehalve wat gebrul her en der. Nog geen toeters gehoord
Ik ga voor je duimen!!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:20 schreef Incantrix het volgende:
Het is heel gek, maar ik heb de hele tijd het gevoel dat ik vergeet te stressenbijna alles is ingepakt en staat klaar en we hebben alleen vandaag maar dingen gedaan
![]()
Nu maar hopen dat de echo morgen ok is, anders moeten we misschien later weg
Dat vermoedde ik al jahquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Da's omdat Nederland keihard faalt
Ik zeg inpakkon.quote:
zou zo mooi zijn.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Straks ligt Nederland er na de poule direct uit en moet iedereen z'n oranje teringzooi weer weggooien
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zei ik zaterdag al maar dat mocht niet van Sjaan
Ja, dat we wachten op 3-0quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:24 schreef princess-a het volgende:
Net thuis na een héle lange dag werken, en dan 2-0 zien op tvInpakken
![]()
Zijn er hier nog spannende ontwikkelingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herhaal het nogmaals.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zei ik zaterdag al maar dat mocht niet van Sjaan
Hoe dan? Als we met 60-0 van Portugal winnen?quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zelfs als ze verliezen is er nog een klein kansje sure
80-0quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe dan? Als we met 60-0 van Portugal winnen?
Jaquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe dan? Als we met 60-0 van Portugal winnen?
In haar oranje-jurkjequote:
Ik wil niet eens meer kijkenquote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
Blij dat ik niet heb toegegeven aan bier en friet.
Zou zonde zijn geweest.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
Blij dat ik niet heb toegegeven aan bier en friet.
Jaaaa HIJ SCOORT 1-nuuuuuuuullllquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Al die reclames zijn nu danwel ironisch, danwel pijnlijk
Maak er een "if you really knew me"filmpje vanquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:43 schreef Lindytje het volgende:
Lies doet een tukkie, mat haar hoofd op mijn reet![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maak er een "if you really knew me"filmpje van
Dankjequote:Op woensdag 13 juni 2012 21:44 schreef Incantrix het volgende:
Ik ga ook voor dat tukje, sterkte met de rest moppies
quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:45 schreef megamandy het volgende:
Ik kwam de brullie tegen. Heb hem maar bij de hond omgedaan. Nu moeten we wel winnen
Zeker weten!quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dankje
Slaap lekker!!
Laat je morgen weten hoe het is gegaan?
Gij hoopvol persoonquote:
Trolllololololquote:
Zou nog best eens kunnen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat was epic.
Is hij de vader van jan Kooijman?
Hahaquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Trolllolololol
Dat ventje wilde hem eerst op z'n bek slaan, tot hij zag wie het was
Ze hebben in ieder geval dezelfde kapperquote:Op woensdag 13 juni 2012 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat was epic.
Is hij de vader van jan Kooijman?
Doet ie al 2 wedstrijden lang "proberen"quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gaat van Persie nou ineens proberen te scoren?![]()
![]()
Wat is deze?
Mag 'ie er dan weer uit?quote:
Ja, dan konden we tenminste weer de scheidsrechter de schuld geven van ons falen!quote:
Het heet toch heul geen buikbal?quote:
Eens.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het heet toch heul geen buikbal?
Zou ook verboden moeten worden!
Strak plan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
En geen kniebal... Alleen nog maar de bal met de voet raken
Voet tegen de verkeerde ballen is ook jankreden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:18 schreef Sokkepok het volgende:
Dan vind ik dat ze alleen maar op de grond mogen huilen als ze minstens een been hebben gebroken.
Mjaa, dat vind ik ook wel een geldige redenquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voet tegen de verkeerde ballen is ook jankreden.
En nog 10 minutenquote:
Ze moeten gewoon niet zo in de weg staan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:24 schreef Sokkepok het volgende:
Als die Duitsers nou eens niet zo tegenwerken..
Begrijpen ze dan niet hoe dit spel werktquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon niet zo in de weg staan.
+1quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon niet zo in de weg staan.
GIEVquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:29 schreef Lindytje het volgende:
Ik kan ook wel miljoenen cashen om NIET door te gaan
DAAR LINKS, IK ZIE HEMquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:32 schreef Sokkepok het volgende:
Ze moeten ondertussen toch wel weten waar dat doel staat..
Nee man, weet je hoe moeilijk!!quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:32 schreef Sokkepok het volgende:
Dat ding is toch ontzettend klein man.quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:32 schreef Sokkepok het volgende:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Jammer
Maargoed, we liggen er nog niet uit
Gij optimistquote:Op woensdag 13 juni 2012 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
Jammer
Maargoed, we liggen er nog niet uit
Het is ook wel een heel kleine kans.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |