Alles is een groot woord.. bij harde materialen wordt er dus zand toegevoegd.quote:Op woensdag 13 juni 2012 18:55 schreef GeoffreyCLN het volgende:
Als je t goed doet kan je overal doorheen komen met waterhttp://nl.wikipedia.org/wiki/Waterstraalsnijden
quote:Op woensdag 13 juni 2012 19:39 schreef Palomar het volgende:
Op mn hand heb ik wel eens geprobeerd (). Het prikt een beetje, maar meer ook niet.
Dit dus. Dat is uiteraard ook veel effectiever bij het reinigen van gevels o.i.d. Zo'n hogedrukstraal zou ik in elk geval hoe dan ook niet graag tegen me aan krijgen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:47 schreef baaart het volgende:
[..]
Alles is een groot woord.. bij harde materialen wordt er dus zand toegevoegd.
ik heb geclassificeerd met 2000 bar; kun je heel mooi mee zagen als de rotorkop vast staatquote:Op zondag 17 juni 2012 14:52 schreef kikoooooo het volgende:
Wij gebruiken ze op t werk om coating van metaal af te spuiten. Van 500 tot 2500 bar. Daarmee wil je jezelf niet aanraken
Ik heb ook nog wel plaatjes van hoge druk verwondingen, voor de geïnteresseerden
Met een freeskop @ 500 bar spuit je dwars door je arm heen in een paar seconde hoor. Niks geen brandwonden.quote:Op zondag 17 juni 2012 15:58 schreef slangpie het volgende:
Freeskop is wat minder, heb het dan over een hds op krachtstroom en diesel, bij die hou je allen brandwonden over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |