quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:56 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat jullie na de film gingen?
Je kan inderdaad wel beter voor de film aanwezig zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:56 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat jullie na de film gingen?
Wijze woorden voor 'n kerel. Maar ik en mijn vriend hebben andere normen en waarde als jij met je vriendin hebt, ik wil gewoon hem laten merken dat ik van hem houd en nog steeds heel blij met hem ben, en ik vond het fijn om het te vieren, al zou me vriend een taart kopen met 3 kaarsjes, dit zou ik al waarderen, ik hecht echt geen waarde aan wat het kost wat hij mij geeft, het gaat om het idee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:57 schreef Kabolter het volgende:
Waarom moet je sowieso iets doen rond deze tijd? Mannen maken er (bijna) nooit een punt van. Dus wees blij dat je een vrouw bent en begin er niet over.
Het mooiste cadeau voor een man zou gewoon zijn dat je aangeeft dat je zo'n dag als deze, die in principe niet zo gek veel voorstelt, niet wil vieren. Dan zou hij echt blij zijn. Later krijgt ie nog genoeg data te onthouden als het goed is. Mij zou je er in ieder geval gelukkig mee maken.
Wat ben ik blij dat mijn vriendin en ik niet weten op welke dag precies onze relatie is begonnen. De jaren weten we wel, maar de exacte datum heeft minimaal een maand speling.
Ja zoiets leek mij ook een leuk idee ! nouja sowieso strand of park met lekkere hapjes en die avond misschien lekker uit eten ! gelukkig zijn er trouwens ook nog mensen die normaal kunnen reageren, ben ik erg blij mee want daar heb ik ook echt wat aanquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kan inderdaad wel beter voor de film aanwezig zijn.![]()
On topic, een picknick lijkt me ook een prima idee, lekker in een park oid.
Graag gedaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 01:06 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Ja zoiets leek mij ook een leuk idee ! nouja sowieso strand of park met lekkere hapjes en die avond misschien lekker uit eten ! gelukkig zijn er trouwens ook nog mensen die normaal kunnen reageren, ben ik erg blij mee want daar heb ik ook echt wat aan
Je kan wel denigrerend doen maar jij bent toch echt diegene die niet weet waar je je vriendje blij mee maakt. En dat na 3 jaar.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:04 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Wijze woorden voor 'n kerel. Maar ik en mijn vriend hebben andere normen en waarde als jij met je vriendin hebt, ik wil gewoon hem laten merken dat ik van hem houd en nog steeds heel blij met hem ben, en ik vond het fijn om het te vieren, al zou me vriend een taart kopen met 3 kaarsjes, dit zou ik al waarderen, ik hecht echt geen waarde aan wat het kost wat hij mij geeft, het gaat om het idee.
Nou even dat je het weet: bedoel het totaal niet zo, Ieder zijn manier... Wat ik ermee wil zeggen is dat ik het gewoon wel graag vier, klaar. En sorry ik ga liever na het strand en neem mijn vriend uit eten dan dat ik een shirtje koop.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:12 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Je kan wel denigrerend doen maar jij bent toch echt diegene die niet weet waar je je vriendje blij mee maakt. En dat na 3 jaar.
Daarnaast geef ik zelf de voorkeur om mijn vriendin te verrassen op de momenten dat het niet van mij wordt verwacht. En ik kan je verzekeren dat dat sowieso als vrouw zijnde meer wordt gewaardeerd. Op de geforceerde momenten ben ik een stuk minder creatief.
Maar goed, doe iets typisch vrouwelijks en koop een leuk shirtje. Ik kan je verzekeren dat hij sowieso zijn best doet om te zeggen dat hij dat erg lief en attent vindt.
Dat was mijn prioriteit en een koffer ook want ik treinreis minimaal 1x in de 2 weken, en ik wou gelijk een betere mobiel waar garantie opzat en ik als eerste eigenaar was. Enne, ik heb wel geld hoor, maar ik vind dat je ook zonder of met niet al te veel geld er een leuke dag van kan maken, dus ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:30 schreef Eenskijken het volgende:
why the fuck geef je 300 euro uit aan een telefoon en ga je dan klagen dat je geen geld hebtleer eerst je prioriteiten kennen, muts.
wat voor telefoon heb je eigenlijk?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:21 schreef Dreamday het volgende:
Damn zeg, wat een stel bitches zijn jullie man, ik weet ook wel dat ik teveel geld heb uit gegeven bladiebladiebla, hoor je mij ergens zeggen dat het niet zo is? nee, het is veel geld maar IK vond het noodzakelijk, en ik geef liever 250 euro aan 'n telefoon uit die het prima doet en waar ik 2 jaar garantie op heb, dan dat ik een telefoon koop waarvan ik niet weet wat er mee is gebeurd, hoe het is gebeurd en of ik überhaupt wel garantie heb, damn, ik heb daarbij al geen abonnement maar Blyk, en daarmee bespaar ik al in de kosten, ik betaal 10-, per 3 maanden en kan onbeperkt bellen met Blyk leden, dus... jullie hebben vast allemaal een abonnement van 20 tot 60 euro p/m met iPhone en Samsung Galaxy S II of III, prima, maar laat mij dan ook gewoon lekker mijn telefoon hebben.
Dat zal het zijn ja dr. Dreamday.quote:Op donderdag 14 juni 2012 09:55 schreef Dreamday het volgende:
Hehe, 3 serieuse fijne reacties.. met superleuke ideeen !![]()
Nouja ik denk persoonlijk dat hier nog wat gefrustreerde fokkers rondlopen die gewoon lichtelijk jaloers zijn, gewoon triest eigenlijk, die hebben zelf waarschijnelijk geen relatie en zullen er ook nooit een krijgen met zo'n autistische houding.
Jaloers op je lege spaarrekening of je overpriced telefoon ? En 3 jaar een relatie hebben is niksquote:Op donderdag 14 juni 2012 09:55 schreef Dreamday het volgende:
Hehe, 3 serieuse fijne reacties.. met superleuke ideeen !![]()
Nouja ik denk persoonlijk dat hier nog wat gefrustreerde fokkers rondlopen die gewoon lichtelijk jaloers zijn, gewoon triest eigenlijk, die hebben zelf waarschijnelijk geen relatie en zullen er ook nooit een krijgen met zo'n autistische houding.
Bij een FA zoals Yvonne.quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:46 schreef Dreamday het volgende:
De auto is van me vriend.
Daarbij, ik krijg bedreigings PM's, waar kan ik deze aanmelden?
Dat weet ik, maar daar moet net zo goed geld ingestoken worden en blijkbaar is het er een die al zijn geld steekt in een auto en dan niks meer heeft. Dat vind ik redelijk veelzeggendquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:46 schreef Dreamday het volgende:
De auto is van me vriend.
Daarbij, ik krijg bedreigings PM's, waar kan ik deze aanmelden?
Er is niks mis met een dierentuin vind ik hoor, ik zou graag nog een keer naar 't dolfinarium willen of apenheul haha ;-)quote:Op donderdag 14 juni 2012 10:58 schreef Aleria het volgende:
Wat is er mis met een dagje dierentuin?![]()
(Tenzij je rond de middelbare schoolleeftijd zit, en je ongelofelijk aan het afzetten bent tegen dat soort dingen omdat je het niet leuk hoort te vinden...)
Maar goed:
Filmpje gezellig samen kijken,
Romantisch etentje voor 2 koken/opeten,
Afsluiten met een massage o.i.d
Een gezellig dagje weg naar iets dat jullie wel leuk vinden, vreemde stad ofzo, en daarna uit eten gaan?
Je stuurt de bedreiging in je PM gewoon door naar Yvonne, door het bericht te forwarden en als ontvanger de naam Yvonne in te typen. Meer is 't nietquote:Op donderdag 14 juni 2012 10:53 schreef Dreamday het volgende:
Scorpie, waar is zij dan? ken je me een link geven?
Gedaan, bedankt.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:19 schreef Mylene het volgende:
Stuur ze ook even naar forum@fok.nl, dat kan er misschien sneller gehandeld worden.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:25 schreef Dreamday het volgende:
Grappig, maar als ik zo HIP wil zijn ga ik wel uit en kocht ik wel een Galaxy S III of een iPhone en had ik elke week een ander vriendje, dus beetje onzin.
Je vriend zit ook op Fok!?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:38 schreef Dreamday het volgende:
Verder ga ik hier niet meer posten want mijn vriend leest mee en daar heb ik weinig trek in, dus hij krijg niks als hij zo doorgaat, want ik wou ergens een verassing van maken, jammer dat hij daar anders over denkt.
Toch geen fittie hequote:Op donderdag 14 juni 2012 11:38 schreef Dreamday het volgende:
Verder ga ik hier niet meer posten want mijn vriend leest mee en daar heb ik weinig trek in, dus hij krijg niks als hij zo doorgaat, want ik wou ergens een verassing van maken, jammer dat hij daar anders over denkt.
lolquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:38 schreef Dreamday het volgende:
lolquote:Op donderdag 14 juni 2012 11:41 schreef Dreamday het volgende:
Ja hij zit ook op fok, en ja ik ben nu pissig ja omdat ik zei dat hij dit topic niet moest gaan lezen, ach ja pech, verrassing weg.
wat is dat nou weer voor topic-killerquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:41 schreef Dreamday het volgende:
Ja hij zit ook op fok, en ja ik ben nu pissig ja omdat ik zei dat hij dit topic niet moest gaan lezen, ach ja pech, verrassing weg.
Aw das matig.quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:41 schreef Dreamday het volgende:
Behoorlijk denderende topic wending is altijd wel leuk. Wie is je vriendje?quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:43 schreef Dreamday het volgende:
Nja weinig lol, al kan ik begrijpen dat het vast erg vermakelijk is voor jullie.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 11:41 schreef Dreamday het volgende:
Want de rest van het jaar loop je 'm af te zeiken? Alleen op die ene dag doe je lief tegen hem?quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:04 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Wijze woorden voor 'n kerel. Maar ik en mijn vriend hebben andere normen en waarde als jij met je vriendin hebt, ik wil gewoon hem laten merken dat ik van hem houd en nog steeds heel blij met hem ben, en ik vond het fijn om het te vieren, al zou me vriend een taart kopen met 3 kaarsjes, dit zou ik al waarderen, ik hecht echt geen waarde aan wat het kost wat hij mij geeft, het gaat om het idee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |