Nou, mij zou je daar blij mee maken hoorquote:Op woensdag 13 juni 2012 18:20 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Je gaat toch niet naar artis als je drie jaar bij elkaar bent. Schooluitje is het.
Ach Scorpie, zolang ik en mijn vriend weten hoe het zit!quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:29 schreef Scorpie het volgende:
Correctie TS, je geeft liever 250 euro uit aan een telefoon voor jezelf dan aan een leuke dag met je vriendje samen. We snappen wel hoe jij je prioriteiten legt...
En zit dat nou lekker, op zwart zaad?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:32 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Ach Scorpie, zolang ik en mijn vriend weten hoe het zit!
Nouja, niet echt he, maar ik heb het wel eens erger gehad, ik heb nog zo'n 400 euro op mijn rekening staan, ja maar dat geef ik liever niet in 1x uit, gek he? ook ik moet namelijk zorg betalen ;-)quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En zit dat nou lekker, op zwart zaad?
Had je dan niet beter wat eerder kunnen afspreken, dan hadden jullie die film nog kunnen zien.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:50 schreef Dreamday het volgende:
Uh, met onze 1 jaar gingen we na de film & uit eten en kocht mijn vriend voor ons een ketting met onze datum en letter erin ( allebei een half hartje )
Wtf praat je poep man, we hebben de film gezien.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:53 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Had je dan niet beter wat eerder kunnen afspreken, dan hadden jullie die film nog kunnen zien.
Lol, ik zou een dagje dierentuin ook veel leuker vinden dan geneuzel met chocola en slagroom.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, mij zou je daar blij mee maken hoor
En voor die wilde seks hoeven wij geen 3 jaar bij elkaar te zijn.
Waarom zeg je dan dat jullie na de film gingen?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:55 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Wtf praat je poep man, we hebben de film gezien.
Ja maar ik heb er een beetje een hekel aan als mensen gelijk zo bitcherig lopen te doen. ik bedoel, ik vraag toch geen geld van iemand z'n bankrekening?quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:54 schreef Isabeau het volgende:
Nergens voor nodig om je hier te verantwoorden aan een stel zuigende mensen, Dreamday
Je vraagt alleen om "leuke dingen doen voor weinig geld'', toch?.
quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:56 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat jullie na de film gingen?
Je kan inderdaad wel beter voor de film aanwezig zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:56 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat jullie na de film gingen?
Wijze woorden voor 'n kerel. Maar ik en mijn vriend hebben andere normen en waarde als jij met je vriendin hebt, ik wil gewoon hem laten merken dat ik van hem houd en nog steeds heel blij met hem ben, en ik vond het fijn om het te vieren, al zou me vriend een taart kopen met 3 kaarsjes, dit zou ik al waarderen, ik hecht echt geen waarde aan wat het kost wat hij mij geeft, het gaat om het idee.quote:Op donderdag 14 juni 2012 00:57 schreef Kabolter het volgende:
Waarom moet je sowieso iets doen rond deze tijd? Mannen maken er (bijna) nooit een punt van. Dus wees blij dat je een vrouw bent en begin er niet over.
Het mooiste cadeau voor een man zou gewoon zijn dat je aangeeft dat je zo'n dag als deze, die in principe niet zo gek veel voorstelt, niet wil vieren. Dan zou hij echt blij zijn. Later krijgt ie nog genoeg data te onthouden als het goed is. Mij zou je er in ieder geval gelukkig mee maken.
Wat ben ik blij dat mijn vriendin en ik niet weten op welke dag precies onze relatie is begonnen. De jaren weten we wel, maar de exacte datum heeft minimaal een maand speling.
Ja zoiets leek mij ook een leuk idee ! nouja sowieso strand of park met lekkere hapjes en die avond misschien lekker uit eten ! gelukkig zijn er trouwens ook nog mensen die normaal kunnen reageren, ben ik erg blij mee want daar heb ik ook echt wat aanquote:Op donderdag 14 juni 2012 00:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kan inderdaad wel beter voor de film aanwezig zijn.![]()
On topic, een picknick lijkt me ook een prima idee, lekker in een park oid.
Graag gedaanquote:Op donderdag 14 juni 2012 01:06 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Ja zoiets leek mij ook een leuk idee ! nouja sowieso strand of park met lekkere hapjes en die avond misschien lekker uit eten ! gelukkig zijn er trouwens ook nog mensen die normaal kunnen reageren, ben ik erg blij mee want daar heb ik ook echt wat aan
Je kan wel denigrerend doen maar jij bent toch echt diegene die niet weet waar je je vriendje blij mee maakt. En dat na 3 jaar.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:04 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Wijze woorden voor 'n kerel. Maar ik en mijn vriend hebben andere normen en waarde als jij met je vriendin hebt, ik wil gewoon hem laten merken dat ik van hem houd en nog steeds heel blij met hem ben, en ik vond het fijn om het te vieren, al zou me vriend een taart kopen met 3 kaarsjes, dit zou ik al waarderen, ik hecht echt geen waarde aan wat het kost wat hij mij geeft, het gaat om het idee.
Nou even dat je het weet: bedoel het totaal niet zo, Ieder zijn manier... Wat ik ermee wil zeggen is dat ik het gewoon wel graag vier, klaar. En sorry ik ga liever na het strand en neem mijn vriend uit eten dan dat ik een shirtje koop.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:12 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Je kan wel denigrerend doen maar jij bent toch echt diegene die niet weet waar je je vriendje blij mee maakt. En dat na 3 jaar.
Daarnaast geef ik zelf de voorkeur om mijn vriendin te verrassen op de momenten dat het niet van mij wordt verwacht. En ik kan je verzekeren dat dat sowieso als vrouw zijnde meer wordt gewaardeerd. Op de geforceerde momenten ben ik een stuk minder creatief.
Maar goed, doe iets typisch vrouwelijks en koop een leuk shirtje. Ik kan je verzekeren dat hij sowieso zijn best doet om te zeggen dat hij dat erg lief en attent vindt.
Dat was mijn prioriteit en een koffer ook want ik treinreis minimaal 1x in de 2 weken, en ik wou gelijk een betere mobiel waar garantie opzat en ik als eerste eigenaar was. Enne, ik heb wel geld hoor, maar ik vind dat je ook zonder of met niet al te veel geld er een leuke dag van kan maken, dus ja.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:30 schreef Eenskijken het volgende:
why the fuck geef je 300 euro uit aan een telefoon en ga je dan klagen dat je geen geld hebtleer eerst je prioriteiten kennen, muts.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |