En onze belastingcenten, vergeet dat niet.quote:
Als dit te lang zo door gaat met haan33 moeten misschien wij als elite fokkers een aanslag plegen op dit figuur idd. Ter bescherming van onze kinderen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En onze belastingcenten, vergeet dat niet.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:58 schreef haan33 het volgende:
En opeens kwam om half 4 de taxateur binnendie heb ik een knuffel gegeven
Die kwam controleren of je al aan je tax zat?quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:58 schreef haan33 het volgende:
En opeens kwam om half 4 de taxateur binnendie heb ik een knuffel gegeven
Een sixpack Kanon in een uur lijkt me inderdaad redelijk sterk ja. Uitgaande dat het flesjes zijn of kleine blikjes komt dat nog altijd neer op iets meer dan 3 flessen wijn. Nooit dat je dat in een uur leegdrinkt.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:03 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Die kwam controleren of je al aan je tax zat?
jaquote:
Lijkt me ook erg onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een sixpack Kanon in een uur lijkt me inderdaad redelijk sterk ja. Uitgaande dat het flesjes zijn of kleine blikjes komt dat nog altijd neer op iets meer dan 3 flessen wijn. Nooit dat je dat in een uur leegdrinkt.
een sixpack is gelijk aan 2 flessen, geen 3quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een sixpack Kanon in een uur lijkt me inderdaad redelijk sterk ja. Uitgaande dat het flesjes zijn of kleine blikjes komt dat nog altijd neer op iets meer dan 3 flessen wijn. Nooit dat je dat in een uur leegdrinkt.
Fles kanon is toch ook halve liter? 3 liter zwaar bier in een uurquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
nee 0.3Lquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fles kanon is toch ook halve liter? 3 liter zwaar bier in een uur
1.8 liter bier van 11.6% in één uur ben je ook al behoorlijk van van de kaart hoor. Drink maar eens 6 gewone biertjes leeg in een uur.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Fles kanon is toch ook halve liter? 3 liter zwaar bier in een uur
Ja nou ben ik niet zo'n zuiper meer, maar word wel een uitdaging ja.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
1.8 liter bier van 11.6% in één uur ben je ook al behoorlijk van van de kaart hoor. Drink maar eens 6 gewone biertjes leeg in een uur.
Kanon zit in halve liters. Een sixpack is dus 3 liter wijn. Dat zijn 3 flessen van een liter of 4,2 van 700ml.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:05 schreef haan33 het volgende:
[..]
een sixpack is gelijk aan 2 flessen, geen 3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |