abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112834307
De Baby's

01 juni 2011: Sam, dochter van Seilram
02 juni 2011: 'Bartje' zoon van laiveneertiekje
08 juni 2011: ' Tienus' zoon van Mefke79
***12 juni 2011: 'Lientje' dochter van Juud79 en Dementor***
17 juni 2011: Evan, zoon van Cleany
16 juli 2011: Elise, dochter van Sannne
19 juli 2011: Jurre, zoon van Aventura
20 juli 2011: Cas, zoon van Cyntiaa
21 juli 2011: Floris, zoon van LiedjeBackstage
17 augustus 2011: Liene Nikkie, dochter van Beessie-Jen
26 augustus 2011: Jelle, zoon van Hilliebillie
26 augustus 2011: Simon, zoon van Mevr_Mus
11 september 2011: Wies, dochter van Wickie
18 september 2011: Eva, dochter van Take_A_Picture
23 september 2011: Linus, zoon van Kaarr
23 September 2011: Destin Liam, zoon van Scorpionsworld
28 september 2011: Leonore, dochter van Bass-Miss
28 september 2011: Lex Lucian, zoon van Kleurdoos
29 september 2011: Kyan, zoon van Lujaxa
05 oktober 2011: Adam, zoon van Sandous
24 oktober 2011: Anouk, dochter van susie
26 oktober 2011: Danne, zoon van Nirak & Faithz
04 november 2011: Jelte zoon van Vlindur
05 november 2011: Rowan, zoon van meissie1595
19 november 2011: Rayen, zoon van Timejumper
23 november 2011: Kioni, dochter van MizzEnroe
24 november 2011: 'SC-tje', dochter van SummerBreeze & SocialDisorder
28 november 2011: Ollie, zoon van _evenstar_
16 december 2011: 'Draakje', dochter van NotTheSame
21 december 2011: Daan, zoon van Deepfreeze En _FlasH_
31 december 2011: Mia, dochter van Octopussy
11 januari 2012: Midas, zoon van Kyara en Argento
25 januari 2012: 'Pietje', zoon van Bleie
10 februari 2012: Sander, zoon van Fee-nix
3 maart 2012: Cristel, dochter van PureEvil
9 april 2012: Huubke, zoon van Asyniur
3 mei 2012: Cara, dochter van Xanteh
9 mei 2012: Lior Nethanel, zoon van Tinuviel & Iamredleader
9 mei 2012: Lisa, dochter van Sam1993
12 mei 2012: S.ara dochter van zoë23

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op FOK!)

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.
pi_112834362
laatste posts:

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:46 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Sowieso reflux, maar daarbuiten is er lichamelijk niks aan de hand. Schijnt een zeer prikkelbaar mannetje te zijn, waardoor hij heel snel afgeleid is, waardoor hij weer overdag niet slaapt, dit resulteer weer in slecht drinken. Ze willen hem nu minstens 1 week opnemen om zijn huidige ritme te doorbreken. Wij moeten vervolgens met hem thuis ook anders met hem omgaan. Minder spelen, minder oppakken, inbakeren, etc.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:47 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Nee, helaas niet. Wij mogen hem 1x per dag bezoeken om hem te voeden, daarna moeten wij weer weg.
pi_112834400
Wat naar dat je hem zo moet achterlaten Xaban en dat je er maar 1x per dag naar toe mag is ondraaglijk. Is dat ook om zijn ritme te doorbreken? Ik vind het nogal wat.....maar 1x per dag bij je kind mogen.
  woensdag 13 juni 2012 @ 13:51:40 #4
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112834404
Ah jakkes Xaban! Sterkte ermee! :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_112834513
quote:
17s.gif Op woensdag 13 juni 2012 13:51 schreef Kyara het volgende:
Wat naar dat je hem zo moet achterlaten Xaban en dat je er maar 1x per dag naar toe mag is ondraaglijk. Is dat ook om zijn ritme te doorbreken? Ik vind het nogal wat.....maar 1x per dag bij je kind mogen.
Om zijn ritme te doorbreken inderdaad, gedurende de week willen ze het langzaam opbouwen. Als wij er constant bij zijn gaat hij zich weer 'thuis voelen' waardoor zijn ritme onveranderd zal blijven.
pi_112834563
Hij is zo prikkelbaar en nieuwsgierig, dat ze de gordijn van zijn kamer hebben vervangen, was een gordijn met van alle kleurtjes. Hij kan er naar uren starten.
pi_112834858
-O- Dat is sneu Xaban. Een week zonder je kleintje... Maar hopelijk is het patroon te doorbreken en zijn jullie er snel bij :*
pi_112834912
xaban: wat naar dat je maar zo weinig bij je mannetje mag zijn en dat het zo slecht lijkt te gaan. je zou toch denken dat het niet erg is als ze nieuwschierig zijn naar nieuwe dingen en rondkijken. Maar hopelijk werkt het dan toch om hem weer aan het eten te krijgen. zou er niet aan moeten denken de kleine niet zoveel op te mogen pakken of in een saaie kamer te moeten leggen waar ze niks heeft om naar te kijken. Hopelijk komt hij er snel bovenop en kunen jullie weer volop van hem genieten!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_112834959
Jeetje xaban :*
Heftig :( hoop dat het snel beter gaat!
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:11:52 #10
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_112835404
@Xaban; heb je ook videointeractie gehad? Wij zijn met Liene toen in het ziekenhuis bij een pedagogisch kinderverpleegkundige geweest.
Deze hadden heel veel tips en tricks voor ons, waarmee we aan de slag konden om haar uiteindelijk (ondanks de zware reflux) een soort van dagritme te geven...
heeft voor ons wel goed gewerkt en vond het erg fijn dat er een outsider keek hoe wij het aanpakten.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 13 juni 2012 @ 14:17:10 #11
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_112835580
[lurker uitbreekt]
Xaban, het is moeilijk om maar zo weinig bij je kindje te mogen zijn! Het gaat vast goedkomen met de goede adviezen die je mee gaat krijgen. Mocht het nu wel goed gaan met het andere gordijn, zul je met een beetje pech ook de kinderkamer thuis prikkelvrij moeten maken. Ondanks dat het heel kil overkomt op jezelf als ouder, en vaak negatieve reactie's oplevert van bezoekende mensen, gaat de gezondheid (geestelijk en lichamelijk) van je kindje natuurlijk voor.
Wij hebben onze jongste ook moeten inbakeren en prikkelvrij moeten opvangen na zijn ziekenhuisopname, nu zijn we ruim een jaar verder en gaat het iets beter, maar teveel prikkels levert een hoop (nachtelijke) ellende op, maar er is mee te leven als je bepaalde 'rituelen' er van maakt.
Sterkte!
[lurker weer terugkeert in grot voor paar weken]
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_112841675
Bedankt voor de reacties! Wij zijn er ook van overtuigd dat het beter zal gaan met alle tips. Hij heeft dus ook last van zware (verborgen) reflux. Wij zouden net langs gaan, bellen ze op dat ze hem al gevoed hebben :( weer wachten tot 18:00 :(
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:40:01 #13
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_112843225
Xaban, jemig, wat een verhaal! Heel veel succes en hopelijk heeft de opnamehet gewenste effect!

Na gisteren een goede nacht maakte ze er vannacht weer een potje van. Maar er lijkt wel vooruitgang in te zitten dus daar probeer ik hoop uit te putten.

Morgen naar het CB voor de 6 maanden check, ik ben echt benieuwd wat haar stats zijn!

En ik zal jullie maar alvast teleurstellen; hoewel Draakje zaterdag d'r 6 maanden mijlpaal heeft zal ik geen fotospam posten om priveredenen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarbij hebben we een razenddruk weekend voor de boeg dus er iets moois van maken zat er sowieso niet in. Sorry!
  woensdag 13 juni 2012 @ 16:55:44 #14
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112844066
NTS, fijn dat er vooruitgang in zit. Is in elk geval iets. Kun je het zelf een beetje behappen?

Succes bij het cb morgen. Ben ook benieuwd naar draakje's stats.

Jammer van de fotospam maar wel begrijpelijk. (ik zie gelukkig nog wel eens wat op fb langskomen)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn jullie al begonnen met bijvoeding?
pi_112844212
Ik snap je hoor, NTS! Schoonfamilie..... }:|
Gelukkig hebben we facebook O+ Kunnen we draakje toch een beetje volgen!
pi_112846411
Jeetje Xaban, wat heftig! Lijkt me vreselijk om je kindje maar 1 x per dag te mogen zien. Hopelijk kunnen ze wel vinden wat er is, en hem goed helpen.

NTS: vreselijk zo'n schoonfamilie.... Fijn dat vooruitgang in de nachten zit!

Hier ook vooruitgang in de nachten *O*. Pietje heeft nu twee nachten in zijn eigen kamer geslapen, en beide nachten maar 1 nachtvoeding gehad. Voel me meteen zo veel beter! Gisteren heeft hij zelfs de avondvoeding van 22 uur overgeslagen (en overdag had hij op het kdv ook al een voeding overgeslagen, dus hij had er maar 5 gehad...). Benieuwd hoe het vannacht gaat. Ik werk morgen in elk geval thuis (kinderen gaan wel naar kdv), dus dat is wel lekker. Scheelt me toch aardig wat reistijd.
  woensdag 13 juni 2012 @ 17:54:46 #17
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_112846581
Xaban, sterkte. Lijkt me moeilijk zeg! Hopelijk knapt de kleine er behoorlijk van op.

NTS wat naar zeg, die schoonfamilie van je. Jammer van de fotospam, maar ik snap je ook!

Bleie wat goed van de nachten!

Zelf ben ik net bij dokter geweest. Daarna bloedprikken omdat ik maar moe blijf (en koud) sinds de bevalling. Ben benieuwd wat er uitkomt. En daarbij heb ik ook last van krakende heupen sinds de bevalling. Echt een rot geluid en gevoel. Maar wat blijkt... ik moet gaan sporten :@ . Moet spierkracht opbouwen, zodat die mijn bekken goed kunnen ondersteunen etc. Nu dus geen smoesjes meer om niet naar de sportschool te gaan :@ .
  woensdag 13 juni 2012 @ 17:55:53 #18
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112846634
Fijn dat het beter gaat Bleie! Hier sliep Midas ook een stuk beter door toen hij op zijn eigen kamertje ging slapen. Maar dat kwam ook omdat ik hem iets te snel uit zijn bedje plukte zodra hij ook maar 1 kik gaf. En soms was ie dan nog niet eens helemaal wakker (maar ja, dat kan je dan weer niet zien in het donker).
  woensdag 13 juni 2012 @ 17:58:04 #19
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_112846730
* Kyara geeft Fee-nix een schop onder d'r kont richting sportschool

Naar dat je nog steeds zo moe bent. Is je hb nog wel gecontroleerd na de bevalling? Floradix misschien? Weet je al wat voor sport je wilt gaan doen?
pi_112846898
Jeetje Xaban, wat }:| dat het zo loopt. Wel fijn, dat er alles aan wordt gedaan om het voor je kind beter te maken en hem te helpen. Maar je kind maar 1 keer per dag te mogen zien, dat is niet leuk. Sterkte en beterschap.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_112848781
Xaban, dat is wel een heftige aanpak zeg. Maar hopelijk wordt je kleintje er rustiger van! Sterkte!

Nts, balen van je sfamilie.
Wij mogen volgende week vrijdag voor de 6-maands controle..

Daan krijgt morgen wortels. Broccoli is nog geen succes :P
  woensdag 13 juni 2012 @ 18:59:37 #22
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112849400
Wat ge-eikel toch met die familie NTS :(

Ben ook benieuwd wat eruit komt Fee. En hopsa! Naar die sportschool jij :P (zegt de dame die al ruim een jaar niets aan sport heeft gedaan :D )
pi_112849957
Fee-Nix: hopelijk krijg je duidelijkheid over waarom je zo moe bent! En, inderdaad: naar de sportschool! Ik zou niet eens meer weten hoe zo'n ding er van binnen uitziet :@ . Maar goed, mijn werk is 10 km van huis, en dat doe ik bijna altijd op de fiets (alleen met ontzettend rotweer niet).

Kyara: ik pakte hem niet eens bij de eerste kik, probeerde vaak wel of een speentje ook genoeg was, maar dan wilde hij echt een borst.

Hij heeft vandaag trouwens wel nog erg weinig gedronken: 2 - 7.30 - 11.00 - 15.30, en sindsdien ligt hij te slapen. Zo toch maar even wakker maken voor een voeding...
  woensdag 13 juni 2012 @ 19:23:02 #24
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_112850568
Hahaha, ik ga jullie natuurlijk niet serieus nemen he, dames die ook niet meer weten hoe een sportschool er van binnen uit ziet ;). Nee, maar ik wil gaan fitnessen. Ik ben niet van de teamsporten en met fitness kan ik tegelijk aan mijn conditie en aan mijn kracht werken :).

En dat moe zijn... Misschien ook weinig energie door inactief leven? Zo klinkt het wel een beetje alsof ik alleen maar op de bank hang :P. Hb was in de kraamperiode alweer snel op peil gelukkig. Kan ook nog een schildklier-dingetje zijn. Dat wordt ook getest. Heb ik nog nooit wat mee gehad hoor, maar dat kan ontregeld raken door een zwangerschap heb ik mij laten vertellen.

DF ik hoop dat hij wortels smakelijker vindt :Y) ;) .
  woensdag 13 juni 2012 @ 19:27:16 #25
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_112850778
Ik ben juist wel van de teamsport, volleybal. Ik had in februari weer willen starten met trainen, maar een overbelaste pols gooide roet in het eten en het seizoen eindigt bij ons eind april. Nu gaat het gelukkig goed en ik begin dan ook weer eind augustus... Maar voor de conditie zou ik nu eigenlijk al iets moeten doen, maar wat... Crosstrainer op zolder staan, skeelers in de kast, maar ben gewoon te lui om ermee te beginnen. Moe is het niet echt, alhoewel ik na mijn werk er echt geen zin meer in heb (ben half 7 thuis...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')