Bij elkaar blijven vanwege een kind is wel de slechtste reden. Al hebben ze alleen maar ruzie.... Lekker omgeving voor zijn kind.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Is dat niet een beetje lomp? Een kind en nog relatie en nu al (straks) aan de haal met een andere vrouw!
Hoe voel jij je nu als je deze reactie leest?
Dat is mijn punt niet. Ik bedoelde meer jegens zijn vriendin. Ik zou dan wat raar opkijken. Lijkt raar toch? Net relatie uit van zoveel jaar en gelijk achter een andere vrouw aan.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:53 schreef spierbal het volgende:
[..]
Bij elkaar blijven vanwege een kind is wel de slechtste reden. Al hebben ze alleen maar ruzie.... Lekker omgeving voor zijn kind.
Oke, maar zijn vrouw weet toch aquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:56 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dat is mijn punt niet. Ik bedoelde meer jegens zijn vriendin. Ik zou dan wat raar opkijken. Lijkt raar toch? Net relatie uit van zoveel jaar en gelijk achter een andere vrouw aan.
Wie gaat het kind verzorgen?
Ik vind het niet lomp. Ik heb dit zoals ik al zei met mijn vriendin besproken en ben er eerlijk onder. Zij kan mij trouwens volledig begrijpen en neemt mij ook niks kwalijk. Het klinkt lomp, dat weet ik, maar er is veel gebeurd in die 12.5 jaar. Wij zullen alles ook goed afsluiten en ik ben er zeker van dat wij als vriendin uit elkaar gaan. Wij willen onze dochter ook beide opvoeden. Zeg maar 1 week bij mij en 1 week bij haar etc.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Is dat niet een beetje lomp? Een kind en nog relatie en nu al (straks) aan de haal met een andere vrouw!
Hoe voel jij je nu als je deze reactie leest?
Ah ja, dat wat gezinsvoogden veel afraden.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:59 schreef Tintelfris het volgende:
Zeg maar 1 week bij mij en 1 week bij haar etc.
Duidelijkquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:59 schreef Tintelfris het volgende:
[..]
Ik vind het niet lomp. Ik heb dit zoals ik al zei met mijn vriendin besproken en ben er eerlijk onder. Zij kan mij trouwens volledig begrijpen en neemt mij ook niks kwalijk. Het klinkt lomp, dat weet ik, maar er is veel gebeurd in die 12.5 jaar. Wij zullen alles ook goed afsluiten en ik ben er zeker van dat wij als vriendin uit elkaar gaan. Wij willen onze dochter ook beide opvoeden. Zeg maar 1 week bij mij en 1 week bij haar etc.
Als je duidelijke afspraken maakt...quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah ja, dat wat gezinsvoogden veel afraden.
Die ouders stoppen niet met werken die week dus die KDV slaat nergens op.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:03 schreef spierbal het volgende:
[..]
Als je duidelijke afspraken maakt...
En beter om de week bij je ouders dan elke dag van 9 tot 5 op de kinderopvang.
Niks staat nog vast. Dit is gewoon een idee wat we nu hebben, maar het is nog erg vroeg, en dit soort dingen heeft gewoon tijd nodig om af te bouwen.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ah ja, dat wat gezinsvoogden veel afraden.
Dat willen we sowieso niet laten gebeuren. Max is toch echt wel 3 dagen per week. Op dit moment 2 dagen per week.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:03 schreef spierbal het volgende:
[..]
Als je duidelijke afspraken maakt...
En beter om de week bij je ouders dan elke dag van 9 tot 5 op de kinderopvang.
Om eerlijk te zijn is mijn vriendin meer klaar met onze relatie dan dat ik dat ben. Ik vind het nog steeds lastig om los te laten. Daarom zit ik ook enorm met mijn gevoelens in de knoop, vanwege de gevoelens voor de collega. Zij heeft al meerdere malen aangegeven dat als wij uit elkaar gaan we dit vriendschappelijk moeten doen. Ik geloof haar ook daarin, en weet zeker dat ze niet opeens een pshycho zal zijn op het moment dat het puntje bij paaltje komt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:04 schreef Tayu het volgende:
Of ze is nu zo begripvol omdat ze denkt dat jij het nog steeds aan het "proberen" bent, zoals je in de OT schreef. Maar de kans is meer dan groot dat al dat begrip is vervlogen op het moment dat je je woorden in daden om gaat zetten.
Officially nog wel, maar eigenlijk gewoon einde verhaal, maar dit is nogmaals niet de reden waarom ik deze thread maak.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:13 schreef Hallmark het volgende:
Maar heb je nou nog een relatie, of niet?
Wat heeft die relatie nou voor zin, als jij achter die andere vrouw aan gaat?
Dan had je het er ook niet in moeten zetten. Je brengt negativiteit in je leven, als je niet eerst deze relatie netjes afrondt.quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:16 schreef Tintelfris het volgende:
[..]
Officially nog wel, maar eigenlijk gewoon einde verhaal, maar dit is nogmaals niet de reden waarom ik deze thread maak.
Het wordt tijd je als een man te gaan gedragen.quote:
quote:Op woensdag 13 juni 2012 14:19 schreef Tayu het volgende:
Want ik vind het wel een beetje apart, dat je jezelf voorstelt als een "jongen" ipv een man en vader. Ik ken eigenlijk niemand van die leeftijd die zich nog een "jongen" noemt, en zeker niet wanneer ze een eigen gezin hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |