Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door 67Impala op 13-06-2012 17:13:30 ]![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:05 schreef KoningStoma het volgende:
Je krijgt een achievement als je dat doet.Dan heeft hij die ook gekregen, maar ik denk (hoop) dat het niet zijn plan was. Ach, een death is een death of ik het nu doe of het spel zelfquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:05 schreef Nuchterheid het volgende:
Je krijgt een achievement als je uit het raam springt van Ziba Tower
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Sorry maar uh... nee.. deze DLC is GEEN bf3, maar gewoonweg een superieure cod versie. Gadverdamme zeg, ben weer snel terug gegaan naar de grote mappen.
*zucht* en toch... toch... zal ik dit wel af en toe moeten spelen. Met tegenzin.. maar toch.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Dat is dus precies wat ik dacht, BF3 op zo een kleine mappen wordt gewoon en veredelde CoD.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
Sorry maar uh... nee.. deze DLC is GEEN bf3, maar gewoonweg een superieure cod versie. Gadverdamme zeg, ben weer snel terug gegaan naar de grote mappen.
*zucht* en toch... toch... zal ik dit wel af en toe moeten spelen. Met tegenzin.. maar toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flesje bier![]()
Afwisseling is de sleutel, toch? Als je keer op keer grote mappen gaat spelen gaan die ook vervelen. Metro/Crossing/Bazaar zijn kleiner dan de gemiddelde map maar voor velen zijn die vast ook te groot (soms) en die hebben nu ook wat te doen.
Intense vuurgevechten a la TDM maar ondertussen ook nog objectives om je mee bezig te houden.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
't Is ook maar waar je van houdt, als je ook wel van CoD houdt kan ik me voorstellen dat je de DLC top vindt. Ik heb CoD4 echter heeeeeelemaal kapot gespeeld (prestige 10 alle challenges unlocked etc.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:56 schreef Catkiller het volgende:
Afwisseling is de sleutel, toch? Als je keer op keer grote mappen gaat spelen gaan die ook vervelen. Metro/Crossing/Bazaar zijn kleiner dan de gemiddelde map maar voor velen zijn die vast ook te groot (soms) en die hebben nu ook wat te doen.
Intense vuurgevechten a la TDM maar ondertussen ook nog objectives om je mee bezig te houden.) en ben er dan ook helemaal op uitgekeken. Ik heb dan veel liever de klassieke Battlefield.
Flesje bier![]()
Klassiek Battlefield speel je maar met 32/64 man op de PC
[/quote]![]()
Haha je snapt mijn idee, grote maps en voertuigen etc.quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:11 schreef Catkiller het volgende:
Klassiek Battlefield speel je maar met 32/64 man op de PC
Flesje bier![]()
![]()
Zit nu beetje zinloos forums te checken op Battelog, wat een trollen en wat een happers daar zeg
[ Bericht 37% gewijzigd door Catkiller op 13-06-2012 04:01:52 ]Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Dubbel xp op de close quartes mappen.. spm wil daarna ook niks meer zeggen dus
blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Nou ik vind zo'n dubbel exp weekendje wel lekker alleen voelt het een beetje als boosten nu dat ik eindelijk de 700 SPM schoon gehaald heb![]()
![]()
Ik denk dat ik die dubbele punten maar eens ga gebruiken om de mobile aa dingen te unlocken, aangezien dat niet opschiet omdat ie alleen op wake island staat
Kak, waarom komen dit soort verzoeken altijd als ik een topic openquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:42 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik wil graag in de op bij de gebruikersnamen! PjotrPas is mijn gebruikersnaam![]()
![]()
Daar.quote:Op woensdag 13 juni 2012 08:04 schreef Schunckelstar het volgende:
Dubbel xp op de close quartes mappen.. spm wil daarna ook niks meer zeggen dus
Jij zegt niets over k/d, maar daar wordt op andere plekker in het topic wel eens over gezeurd.![]()
sinds wanneer is een constatering meteen zeurenquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:52 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Daar.
Jij zegt niets over k/d, maar daar wordt op andere plekker in het topic wel eens over gezeurd.
Noshar Canals - Rush - Bij de defendersquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:39 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik denk dat ik die dubbele punten maar eens ga gebruiken om de mobile aa dingen te unlocken, aangezien dat niet opschiet omdat ie alleen op wake island staat![]()
![]()
oh ok, dan zal ik dat ook maar eens vaker spelenquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:36 schreef Topiek het volgende:
[..]
Noshar Canals - Rush - Bij de defenders![]()
Ik speel normaal eigenlijk zo goed als alleen maar conquest
Ik vind rush leuker, mits een goed team. Die vlaggen kun je alleen ook wel cappen. Alleen als de M-COM geplant is moet je hem met je team verdedigen. Want in je eentje lukt dat nooitquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:39 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh ok, dan zal ik dat ook maar eens vaker spelen![]()
Ik speel normaal eigenlijk zo goed als alleen maar conquest![]()
![]()
SPM was wel een leuke stat om te kijken of iemand wel een beetje goed speelt maar met custom servers, double xp en nu dus die nieuwe DLC stelt dat ook geen drol meer voorquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:05 schreef SnuggLe het volgende:
Wat blijft iedereen toch zeuren over spm en k/d. Lekker belangrijk. Gewoon lekker spelen.![]()
![]()
En op Noshar Canals rushquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:39 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik denk dat ik die dubbele punten maar eens ga gebruiken om de mobile aa dingen te unlocken, aangezien dat niet opschiet omdat ie alleen op wake island staat![]()
Klopt maar ach, mensen die snel willen ranken gingen sowieso al van metro naar metroquote:Op woensdag 13 juni 2012 14:42 schreef Cliffy het volgende:
[..]
SPM was wel een leuke stat om te kijken of iemand wel een beetje goed speelt maar met custom servers, double xp en nu dus die nieuwe DLC stelt dat ook geen drol meer voorOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Doe mij er ook maar bij dan!quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:39 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Kak, waarom komen dit soort verzoeken altijd als ik een topic open![]()
Sant. = PSN IrriSant![]()
Done dealquote:Op woensdag 13 juni 2012 17:07 schreef Sant. het volgende:
[..]
Doe mij er ook maar bij dan!![]()
Sant. = PSN IrriSant![]()
En we hebben weer een nieuwe bug. Deze keer met de nieuwe Aug in combinatie met underslung en smoke grenade![]()
http://m.youtube.com/watch?v=ysv7UJq4gmE
Die wapens worden gewoon echt niet getest daar bij DICE![]()
![]()
![]()
![]()
ach ja, over een paar maanden zal er wel een patch beschikbaar komen om het op te lossen
Mjah maar je moet iemand nog wel raken met de shell toch? Op zich valt het dan nog wel mee, denk ik.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ja klopt, door de heavy barrel heeft de kogel van een smoke dezelfde performance als een normale AUG A3 kogel. Dus nauwelijks tot geen bullet drop enzo.quote:Op woensdag 13 juni 2012 20:29 schreef Catkiller het volgende:
Mjah maar je moet iemand nog wel raken met de shell toch? Op zich valt het dan nog wel mee, denk ik.![]()
![]()
Met alle respect ik raak geen tering met die klote grenade launchers... Liever An94 foregrip + hvy barrel BAM!![]()
Die grenade launchers komen dan ook het best tot hun recht op maps als metro en bazaar, wanneer je door kleine doorgangen gewoon zoveel mogelijk wilt raken. Langs een deur rennen waarvan je weet dat er vijanden achterzitten en knallen dan is 't bijna altijd wel raak.quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:43 schreef 67Impala het volgende:
Met alle respect ik raak geen tering met die klote grenade launchers... Liever An94 foregrip + hvy barrel BAM!Flesje bier![]()
Of tja, gewoon squad frag nemen. Dan heb je meestal ook wel genoeg. Zo vaak kom je niet voor zo'n situatie.quote:Op donderdag 14 juni 2012 01:06 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Die grenade launchers komen dan ook het best tot hun recht op maps als metro en bazaar, wanneer je door kleine doorgangen gewoon zoveel mogelijk wilt raken. Langs een deur rennen waarvan je weet dat er vijanden achterzitten en knallen dan is 't bijna altijd wel raak.![]()
![]()
Close quarters kan van mij nu ook de tering krijgen. Ja leuk als je met een paar man bent maar in je eentje hoef je er niet aan te beginnen en dat staat me flink tegen.
Dat doet CoD beter, want zelfs daar kan je nog iets voor elkaar krijgen in je eentje ook al zitten er goede spelers op het andere team. En ja, dat meen ik. Hier cap je fucking snel maar er zit ook altijd wel een kneus die ergens zit te campen in de buurt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Wat heb je nou eigenlijk aan foregrip en heavy barrel? Die effecten zullen wel minimaal zijn toch..?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Sinds enkele weken ook aan de BF3 en sinds vorige week ook gelijk maar Premium gekocht. Voeg me maar toe op PSN om samen te spelen: MoodChange. Zou iemand mij toe kunnen voegen aan de OP?
Rise Against site.. Come join us!
PSN: MoodChange![]()
Whahah Munn1k je treft het wel!
Als 10 topics hoeft er niemand in de OP, en nu al 3
Ik ga vnvd weer eens lekker spelen. nog 800 punten voor de TV Missile en dan proberen mijn support service star te halen.
Vervolgen door met recon, al lijkt me dat veruit de saaiste klasse om te spelen.![]()
Gewoon even proberen om in een goed team te komen. Het gaat precies hetzelfde als op de originele maps.quote:Op donderdag 14 juni 2012 13:52 schreef Catkiller het volgende:
Close quarters kan van mij nu ook de tering krijgen. Ja leuk als je met een paar man bent maar in je eentje hoef je er niet aan te beginnen en dat staat me flink tegen.
Dat doet CoD beter, want zelfs daar kan je nog iets voor elkaar krijgen in je eentje ook al zitten er goede spelers op het andere team. En ja, dat meen ik. Hier cap je fucking snel maar er zit ook altijd wel een kneus die ergens zit te campen in de buurt.![]()
Blijft leuk om met een tank laagvliegers neer te halen.
Vandaag leuk commentaar gehad met "WOW..dude.. Nice one!"ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2012 14:01 schreef Quotidien het volgende:
Wat heb je nou eigenlijk aan foregrip en heavy barrel? Die effecten zullen wel minimaal zijn toch..?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
De foregrip vergroot spead, dus die kan je er beter niet op doen.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:39 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waarom zou je ze er niet op zetten? Wat zou je anders gebruiken?![]()
Suppresor?quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:39 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waarom zou je ze er niet op zetten? Wat zou je anders gebruiken?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Inderdaad, foregrip is sinds een van de patches nou niet bepaald meer een verbetering.quote:Op donderdag 14 juni 2012 19:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De foregrip vergroot spead, dus die kan je er beter niet op doen.
Gisteren mijn attack chopper Medal gehaald!![]()
![]()
Ik probeerde het van de week weer eens, gelijk gespawnraped door mijn eigen matties.Dat was bf3 weer voor 2 weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.![]()
Let niet op de ontzettende irritante neuk-zielige-kutstem van het kleine ventje, maar het is op zich wel grappig met de smoke.
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2012 10:29 schreef MPC60 het volgende:
Ik probeerde het van de week weer eens, gelijk gespawnraped door mijn eigen matties.Dat was bf3 weer voor 2 weken.
Gewoon premium kopen en gezellig met mij komen spelen, ze zeiken toch alleen maar over die nieuwe mappen dus daar blijven ze dan vast wel uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Op die nieuwe maps moet je geen pdw gebruiken. Na een beetje gespeeld te hebben met alle wapens, merk ik dat je in een 1 op 1 vaak verliest met wapens zoals de mp7. Je kan het best een assault rifle of carbine gebruiken met een hoge rpm. Op de normale maps ben je niet zo in het nadeel met pdw's, maar op de nieuwe maps wel.![]()
Stond gister 42/23 met een P90 in Scrapmetal..quote:Op zaterdag 16 juni 2012 04:18 schreef KoningStoma het volgende:
Op die nieuwe maps moet je geen pdw gebruiken. Na een beetje gespeeld te hebben met alle wapens, merk ik dat je in een 1 op 1 vaak verliest met wapens zoals de mp7. Je kan het best een assault rifle of carbine gebruiken met een hoge rpm. Op de normale maps ben je niet zo in het nadeel met pdw's, maar op de nieuwe maps wel.
Daarna werd ik gekickedzal de admin wel te vaak gepakt hebben
Ben na dat drama nog een game gejoined met Catkillerlekker t(e)am waar ik in terecht kwam. aardig in mn poeperd gepakt door Catkiller
Narf!![]()
Da's wel een k/d van onder 2. (Ja ik geil op k/d ratio's.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:24 schreef Sickert het volgende:
[..]
Stond gister 42/23 met een P90 in Scrapmetal..
Daarna werd ik gekickedzal de admin wel te vaak gepakt hebben
Ben na dat drama nog een game gejoined met Catkillerlekker t(e)am waar ik in terecht kwam. aardig in mn poeperd gepakt door Catkiller
) Je kan er goed mee zien hoe efficient je omgaat met een leven en welke wapens/attachments beter zijn.
Ik merk dat ik met pdw's vaak rond 3 zit, terwijl ik met een assault rifle rond de 4 zit. Een groot verschil dus.![]()
Noob. Ik kom mn bed niet uit voor een KD van 7quote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Da's wel een k/d van onder 2. (Ja ik geil op k/d ratio's.) Je kan er goed mee zien hoe efficient je omgaat met een leven en welke wapens/attachments beter zijn.
Ik merk dat ik met pdw's vaak rond 3 zit, terwijl ik met een assault rifle rond de 4 zit. Een groot verschil dus.Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Ja, ik weet het, maar jij vliegt steeds tegen me aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 10:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Noob. Ik kom mn bed niet uit voor een KD van 7![]()
Das wel waar, gelukkig heb ik nu geen geld voor de DLC dus speel ik BF3 even niet. Kan je uiteindelijk fatsoenlijk vliegenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:18 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar jij vliegt steeds tegen me aan.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
http://battlelog.battlefi(...)0518159/4/375858664/
Iemand in mn squad zette steeds een radio beacon neer. Ik erop spawnen... kwam je met de parachute in de lucht, over die containers heen vliegen, C4 gooien, laten ontploffen![]()
![]()
Genoeg mensen die nog normale maps spelen ook al hebben ze premium.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 11:40 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Das wel waar, gelukkig heb ik nu geen geld voor de DLC dus speel ik BF3 even niet. Kan je uiteindelijk fatsoenlijk vliegenOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Dat deed ik een maand of twee geleden ook met Catkillerquote:Op zaterdag 16 juni 2012 14:06 schreef Topiek het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)0518159/4/375858664/
Iemand in mn squad zette steeds een radio beacon neer. Ik erop spawnen... kwam je met de parachute in de lucht, over die containers heen vliegen, C4 gooien, laten ontploffen![]()
![]()
Ratios boeien me niet, als ik maar in de plus staquote:Op zaterdag 16 juni 2012 09:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Da's wel een k/d van onder 2. (Ja ik geil op k/d ratio's.) Je kan er goed mee zien hoe efficient je omgaat met een leven en welke wapens/attachments beter zijn.
Ik merk dat ik met pdw's vaak rond 3 zit, terwijl ik met een assault rifle rond de 4 zit. Een groot verschil dus.
Narf!![]()
Vanavond maar eens BF3 der in proppen en wat arme mensen door hun bolle kop snipen, moet echt even wat stoom afblazen na dat leren van vandaag.. inmiddels al 5 uur erop zitten.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
Altijd fijn als je in een team met alleen < 30 gasten zit tegen een team met alleen >30 colonel stars.
Flesje bier![]()
Ranks zeggen weinig ben ik achter, je hebt mensen van Colonel 86... die voor de kills gaanquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:19 schreef Gezicht het volgende:
Altijd fijn als je in een team met alleen < 30 gasten zit tegen een team met alleen >30 colonel stars.![]()
En je hebt ook hele goede spelers van < 30
Trouwens als je een tank wil stelen van hun, smaw hem eerst totdat hij gedisabled is.. dan moet je er naartoe lopen, repair torch erop, dan gaan hun er meestal uit om je met het wapen neer te schieten zonder dat ze erbij nadenken. Dan ga jij hun tank in.. en dan knal je ze neerEn dan weer repairen
![]()
![]()
@Topiek. Dat is altijd lachen idd. Of men denkt dat je met C4 aankomt lopen en stapt snel uit om je te pakken, hop, zo weer een tank te pakken.![]()
Ja, en als je dan een beetje samen speelt en de tank niet meer kwijt raakt, en nog meer van hun pakt... heb je de win al in je zak zittenquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:39 schreef Reintji het volgende:
@Topiek. Dat is altijd lachen idd. Of men denkt dat je met C4 aankomt lopen en stapt snel uit om je te pakken, hop, zo weer een tank te pakken.Want armory speelt een grote rol in Battlefield
![]()
![]()
Of bluffen als sniper, en hop.. erin. XD Was me laatste gebeurd met Seinne Crossing. bijna tot het eind met 2 tanks de vijand teruggedrongen. XDquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:39 schreef Reintji het volgende:
@Topiek. Dat is altijd lachen idd. Of men denkt dat je met C4 aankomt lopen en stapt snel uit om je te pakken, hop, zo weer een tank te pakken.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Meer mensen die op de Xbox 360 ontzettend last hebben van "rubber banding" na de laatste patch? Je wordt soms alle kanten op gegooid als je wilt bewegen.![]()
Tering hey dat levellen gaat echt ziek snel opeens nu met die double XP. Ben met 2/3 uur spelen vandaag van level 41 naar 43 gegaan terwijl ik er van 40 naar 41 echt enkele uren over heb gedaan.
Flesje bier![]()
Wacht maar tot je colonel bent, 230.000 per rankquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:59 schreef Gezicht het volgende:
Tering hey dat levellen gaat echt ziek snel opeens nu met die double XP. Ben met 2/3 uur spelen vandaag van level 41 naar 43 gegaan terwijl ik er van 40 naar 41 echt enkele uren over heb gedaan.![]()
![]()
Tering hey wat zijn dat voor servers waar jij in speelt?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:18 schreef Topiek het volgende:
139.000 exp
http://battlelog.battlefi(...)0583433/4/375858664/Flesje bier![]()
Nieuwelingen hebben veel meer doorzettingsvermogen. Als het een colonel tegen zit dan geeft hij al gauw op en zoekt hij een nieuwe game, die nieuwe gasten die komen gewoon direct weer terug met zijn tienen na dood te zijn gegaan en uiteindelijk cappen ze vanzelf een keer een vlagquote:Op zaterdag 16 juni 2012 17:23 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ranks zeggen weinig ben ik achter, je hebt mensen van Colonel 86... die voor de kills gaan![]()
En je hebt ook hele goede spelers van < 30
[/quote]![]()
500% Operation Metroquote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Tering hey wat zijn dat voor servers waar jij in speelt?
Alleen dit potje duurde veels te langIk zat al bij 80 kills op 1000 tickets. Daarna werden of mijn kills afgepakt, of ammo op
Maar alsnog
Heb ook veel service stars gehaald, voor zowel kits als wapens
![]()
![]()
Heuj een banVeel moeite gedaan, 55 - 11 in rush met nog 15 tickets te defenden, blijkbaar kon een adminkneus het niet hebben dat er telkens een granaat of C4 naar binnen vloog bij die kleine trap van het bankgebouw bij Crossing
Ik heb nu 19 stationary ribbons, voor die game waren het er maar 16, die dingen zijn naar moeilijk omdat je heel de tijd maar moet wachten tot iemand langs komt en dan vaak nog mist of dood gaat maar hier ging het als vanzelf
[/quote]![]()
Net ook paar ronden Metro gedaan, gaat goed daar ja, en dat was dan 200%. Telkens ook team switchen als we dik aan het winnen waren om meer kills te kunnen pakken en niet te hoeven baserapen
Heb de laatste tijd wel last van random disconnects met EA online of dat ik ineens van Live af ga terwijl internet het nog gewoon doet, zeer irritant aangezien het vaak voor komt als ik ergens bovenaan sta en moet dashboarden om weer in een server te kunnen komen
[/quote]![]()
Gister ook een leuke C4 actie gezien. Tegenpartij stond op een flat bij Oman C4 te gooien op vlag D (construction). Na respawn als recon terug en mijn L96 eens geprobeerd. Marksman score 122, dat kan vast beter..![]()
Gewoon verder gaan liggenquote:Op zondag 17 juni 2012 08:16 schreef Reintji het volgende:
Gister ook een leuke C4 actie gezien. Tegenpartij stond op een flat bij Oman C4 te gooien op vlag D (construction). Na respawn als recon terug en mijn L96 eens geprobeerd. Marksman score 122, dat kan vast beter..Ik heb 915 op een slechte manier
Spawnsnipen op Caspian Border, als ze de heli in wilden... boem.. en dat 10x
![]()
![]()
Waar lig je dan wel niet?quote:Op zondag 17 juni 2012 10:20 schreef Topiek het volgende:
[..]
Gewoon verder gaan liggenIk heb 915 op een slechte manier
![]()
Zat in dezelfde game ja. Met 4-5 medals op 127.000 punten in 1 game.quote:Op zaterdag 16 juni 2012 23:19 schreef Topiek het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)0615430/4/375858664/
Ja zo gaat het lekker![]()
![]()
Spawnsnipen op Canals als je tegenstander de boot als spawn heeft is ook leuk. Heb zo een keer iets van 1000 gehaald meen ik.quote:Op zondag 17 juni 2012 10:20 schreef Topiek het volgende:
[..]
Gewoon verder gaan liggenIk heb 915 op een slechte manier
Flesje bier![]()
Enorme ragequit door 2 gasten met hun jets.Geen zak kon je eraan doen. Of het was wel een guided missile, of je werd door hun neergeschoten met die board cannons, en de heli's en jets die ze proberen neer te halen. 1 voor 1 faalde ze. Gevolg.. wat ik zei... Ragequit.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
IR smoke op je tank tegen de guided missile en gewoon dus niet te voet gaan. Probleem opgelost.quote:Op zondag 17 juni 2012 18:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
Enorme ragequit door 2 gasten met hun jets.Geen zak kon je eraan doen. Of het was wel een guided missile, of je werd door hun neergeschoten met die board cannons, en de heli's en jets die ze proberen neer te halen. 1 voor 1 faalde ze. Gevolg.. wat ik zei... Ragequit.
[/quote]![]()
Had ik, alleen als ze keer op keer op keer op keer komen. Ja dan heb je niks aan smoke, want dat heeft ook ff tijd om te chargen.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
IR smoke op je tank tegen de guided missile en gewoon dus niet te voet gaan. Probleem opgelost.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Dan moet je het beter timen en ook daadwerkelijk in je rook blijven staan. Mij lukt het nooit om ze te raken als iemand z'n rook goed gebruikt.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:37 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Had ik, alleen als ze keer op keer op keer op keer komen. Ja dan heb je niks aan smoke, want dat heeft ook ff tijd om te chargen.![]()
Kan je nog zo goed timen en in de rook blijven staan, tegen 2 expert pilots kan je niet op. Ja althans, ik als noob niet he.
2 goeie piloten hebben meer aan hun cannon als ze een tank met IR smoke kapot willen maken.quote:Op zondag 17 juni 2012 20:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Kan je nog zo goed timen en in de rook blijven staan, tegen 2 expert pilots kan je niet op. Ja althans, ik als noob niet he.![]()
Ik had gister mijn 2e triple kill gehaald met een sniper. Ze zaten elkaar wat te healen met medkits en een beetje met dat las apparaat van de engi op elkaar te vlammen, en ik schoot 2 headshots met een marksman bonus van 301 en die andere was blijkbaar net geen headshot
Niks. Op console is hij nauwelijks te besturen helaas.quote:Op zondag 17 juni 2012 23:48 schreef Reintji het volgende:
Jeuj. Attack heli service star! Heb ik wat aan die tv raket?![]()
http://battlelog.battlefi(...)0541989/2/182380637/
Ik stond 57-0 toen ik langs een chopper vloog en mijn jet ontplofte. Mijn hoogste killstreak is 58...Kut.
![]()
En weer een connection lost, nu met nog twee tickets te gaan![]()
Waar kan dat nou aan liggen? Wie stuur ik een boos bericht? Wie moet ik uitschelden om het op te lossen?
[/quote]![]()
Wie dan?quote:Op maandag 18 juni 2012 01:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
92 kills en iemand met de helft van de kills out scored je![]()
Teamspelers.quote:Op maandag 18 juni 2012 01:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
92 kills en iemand met de helft van de kills out scored je
Teammates healen, resupplyen en vehicles fixen > zelf fucking veel killen en niets voor je team betekenen.Flesje bier![]()
Inderdaad. Choppers, jets, tanks, jeeps en infanterie ervan weerhouden om bij objectives in de buurt te komen, heeft niets met teamwork te maken.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:18 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Teamspelers.
Teammates healen, resupplyen en vehicles fixen > zelf fucking veel killen en niets voor je team betekenen.
Daarnaast had ik bijna het dubbele van diegene onder me.![]()
Doe maar eens een potje tegen stoma en zn jet, dan piep je wel anders.quote:Op maandag 18 juni 2012 02:18 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Teamspelers.
Teammates healen, resupplyen en vehicles fixen > zelf fucking veel killen en niets voor je team betekenen.
Haters
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Congrats!quote:Op maandag 18 juni 2012 09:23 schreef Sant. het volgende:
Ik ben gisteren Colonel geworden, wie wil me feliciteren?![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 juni 2012 09:23 schreef Sant. het volgende:
![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 18 juni 2012 09:23 schreef Sant. het volgende:
![]()
quote:Op maandag 18 juni 2012 09:23 schreef Sant. het volgende:
Jeuj, lvl 44 hier.. So close, I can smell it!![]()
quote:quote:Thanks!quote:Nog even doorbijtenquote:Op maandag 18 juni 2012 12:52 schreef Reintji het volgende:
[..]![]()
Jeuj, lvl 44 hier.. So close, I can smell it!
Ik zie trouwens dat je nu 230.000 punten moet halen voor het volgende level van Colonel. Die gasten die dus Colonel 100 zijn, hebben echt te veel vrije tijd!
En zijn natuurlijk stukken beter dan ik..
Hoewel ik met mijn shotgun aardig meekan
Speel nu veel met de Saiga, best fijn maar ik heb geen flauw idee of ik niet beter een andere shotgun kan gebruiken.. Jullie?![]()
Gewoon geen shotgun gebruiken?quote:Op maandag 18 juni 2012 13:20 schreef Sant. het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks!
[..]
Nog even doorbijten
Ik zie trouwens dat je nu 230.000 punten moet halen voor het volgende level van Colonel. Die gasten die dus Colonel 100 zijn, hebben echt te veel vrije tijd!
En zijn natuurlijk stukken beter dan ik..
Hoewel ik met mijn shotgun aardig meekan
Speel nu veel met de Saiga, best fijn maar ik heb geen flauw idee of ik niet beter een andere shotgun kan gebruiken.. Jullie?![]()
![]()
Voor 50 euro heb je Battlefield premium. Dan heb je alle mappacks met 2 weken eerder toegang, extra content, toegang tot stats resetquote:Op maandag 18 juni 2012 14:05 schreef MFE15 het volgende:
Is goed, zal ik doen, heb ook gelijk PSN Card gehaald voor Back To Karkand map pack
Je bespaard iets.![]()
![]()
Ja, ik zag het! Financieel ga ik dat nog even niet redden (17 jaar), zal binnenkort wanneer ik m'n salaris krijg wel halen!![]()
Dan zou ik wachten met B2k kopen... want die krijg je er ook bij, beetje zonde danquote:Op maandag 18 juni 2012 14:09 schreef MFE15 het volgende:
Ja, ik zag het! Financieel ga ik dat nog even niet redden (17 jaar), zal binnenkort wanneer ik m'n salaris krijg wel halen!![]()
![]()
Ja, maar goed... ben best wel benieuwd, ik speelde hiervoor ook BF2 dus die mappen lijken me extra leuk![]()
Ik heb de vage afwijking dat mijn guns zwabberen als de bliksem. Ik krijg de recoil / sway etc. maar zeer lastig onder de knie. Met de shotgun hoef ik minder accuraat te richtenquote:
De Famas was een topwapen voor me, denk dat ik nu de M16A3 eens ga testen als normale gun, die schijnt ook akelig weinig recoil te hebben.![]()
Klopt, ze lijken leuk ja, maar ze vallen tegen. Alleen Oman vind ik leukquote:Op maandag 18 juni 2012 14:12 schreef MFE15 het volgende:
Ja, maar goed... ben best wel benieuwd, ik speelde hiervoor ook BF2 dus die mappen lijken me extra leukDan kun je beter die 15 euro besparen en premium nemen, zodat je ze alsnog hebt.
![]()
![]()
Klopt, maar welke attachments zet je erop?quote:Op maandag 18 juni 2012 14:13 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik heb de vage afwijking dat mijn guns zwabberen als de bliksem. Ik krijg de recoil / sway etc. maar zeer lastig onder de knie. Met de shotgun hoef ik minder accuraat te richten
De Famas was een topwapen voor me, denk dat ik nu de M16A3 eens ga testen als normale gun, die schijnt ook akelig weinig recoil te hebben.![]()
![]()
Ligt aan het wapen.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:14 schreef Topiek het volgende:
[..]
Klopt, maar welke attachments zet je erop?
op normale guns vaak holographic, silencer, zulk spul.
Speel al niet meer met foregrip of heavy barrel.
-edit: maar heb nu bijna de support op m100%, dan ga ik als recon verder, dat wordt een ellende.. snipen :S![]()
Foregrip helpt niets meer. Mijn tip (heb 19 service stars met de m16a3): Een leuke scope (Kobra/Reflex), Bipod en Flash Suppresorquote:Op maandag 18 juni 2012 14:15 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ligt aan het wapen.
Speel al niet meer met foregrip of heavy barrel.![]()
![]()
SKS gebruikenquote:Op maandag 18 juni 2012 14:15 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ligt aan het wapen.
Speel al niet meer met foregrip of heavy barrel.
-edit: maar heb nu bijna de support op m100%, dan ga ik als recon verder, dat wordt een ellende.. snipen :S![]()
![]()
dat had ik begrepen inderdaad. Ik kijk best veel youtube e.d. om mijn gameplay te verbeteren...quote:Op maandag 18 juni 2012 14:16 schreef Topiek het volgende:
[..]
Foregrip helpt niets meer. Mijn tip (heb 19 service stars met de m16a3): Een leuke scope (Kobra/Reflex), Bipod en Flash Suppresor
Support speel ik nu met Bipod, dat is wel relaxed
Ik ga de M16A3 eens een goede kans geven. Vanavond
Waarom de SKS als Recon?![]()
Omdat de SKS ongeveer dezelfde performance heeft als een assault rifle, hij is lekker sterk, semi-automatisch en ziet er goed uit. Kortom, hij speelt lekkerquote:Op maandag 18 juni 2012 14:17 schreef Sant. het volgende:
[..]
dat had ik begrepen inderdaad. Ik kijk best veel youtube e.d. om mijn gameplay te verbeteren...
Support speel ik nu met Bipod, dat is wel relaxed
Ik ga de M16A3 eens een goede kans geven. Vanavond
Waarom de SKS als Recon?
Ik kijk ook veel op youtube hoorIk heb 50 subscriptions op mensen die veel over Battlefield uitbrengen, zodat ik op de hoogte blijf van alles
![]()
![]()
Ah zo.. ik zal hem eens proberen. Maar dan speel je dus "Asssult" style met een sniper rifle?!?!quote:Op maandag 18 juni 2012 14:20 schreef Topiek het volgende:
[..]
Omdat de SKS ongeveer dezelfde performance heeft als een assault rifle, hij is lekker sterk, semi-automatisch en ziet er goed uit. Kortom, hij speelt lekker
Ik kijk ook veel op youtube hoorIk heb 50 subscriptions op mensen die veel over Battlefield uitbrengen, zodat ik op de hoogte blijf van alles
Maar jij bent dus ook bekend met PixelEnemy, Luetin, etc![]()
![]()
Ja, machinima, machinimarespawn, pixelenemy, ipwnstar4hire, Luetin (This, is Luetin) en allemaal van dat soort mensen.. intheworksmediaquote:Op maandag 18 juni 2012 14:23 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ah zo.. ik zal hem eens proberen. Maar dan speel je dus "Asssult" style met een sniper rifle?!?!
Maar jij bent dus ook bekend met PixelEnemy, Luetin, etc![]()
![]()
Die Luetin is relaxed inderdaad, en goed, dat is ie ookquote:Op maandag 18 juni 2012 14:26 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja, machinima, machinimarespawn, pixelenemy, ipwnstar4hire, Luetin (This, is Luetin) en allemaal van dat soort mensen.. intheworksmedia![]()
![]()
Ik ben het spel wel beu eigenlijk... Iemand een idee om het te verfrissen?Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ja kloptquote:Op maandag 18 juni 2012 14:30 schreef Sant. het volgende:
[..]
Die Luetin is relaxed inderdaad, en goed, dat is ie ookIk speel nu met mensen van FOK!, goede squad weer
![]()
![]()
Andere wapens kiezen? Nieuwe speelstijl kiezen? Eens iets anders leren? Weet ik veelquote:Op maandag 18 juni 2012 14:32 schreef Quotidien het volgende:
Ik ben het spel wel beu eigenlijk... Iemand een idee om het te verfrissen?![]()
![]()
Ja ik heb nu een drietal nieuwe bekenden in mijn lijst van hier, waaronder jij. Ik wacht nog op onze eerste game samenquote:Op maandag 18 juni 2012 14:32 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja kloptIk speel nu met mensen van FOK!, goede squad weer
![]()
![]()
Is de FOK! squad weer een beetje actief dan? Enige met wie ik vaak speelde was Shakin en Eric en JS2L.. nu de laatste paar weken druk met mijn werk dus weinig zin / tijd . Omdat het rustiger was opzoek gegaan naar een actief Platoon en daar zijn eigenlijk altijd wel mensen van online!
Maar momenteel als ik speel, speel ik graag met iedereen![]()
![]()
Ik speel als jij er niet bent, en dan stop ik net, "Munn1k is online".quote:Op maandag 18 juni 2012 15:31 schreef 67Impala het volgende:
Is de FOK! squad weer een beetje actief dan? Enige met wie ik vaak speelde was Shakin en Eric en JS2L.. nu de laatste paar weken druk met mijn werk dus weinig zin / tijd . Omdat het rustiger was opzoek gegaan naar een actief Platoon en daar zijn eigenlijk altijd wel mensen van online!
Maar momenteel als ik speel, speel ik graag met iedereen![]()
![]()
Haha ja ik werk de hele dagAls ik speel dan is het veelal 's avonds.. als ik vrij ben dan speel ik wel eens 's middags.
![]()
Dit geldt voor mij ook.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:42 schreef 67Impala het volgende:
Haha ja ik werk de hele dagAls ik speel dan is het veelal 's avonds.. als ik vrij ben dan speel ik wel eens 's middags.
Overdag werken (en fokken) 's avonds beetje gamen, maar ook gewoon sporten, vrienden en mijn vriendin die tijd opslokken.
Ik speel dus best vaak heel ff. Maar weinig avonden. Hoewel ik vnvd een hele avond vrij heb![]()
![]()
snuggle1980 hier. Voeg maar toe.quote:Op maandag 18 juni 2012 14:12 schreef MFE15 het volgende:
Ja, maar goed... ben best wel benieuwd, ik speelde hiervoor ook BF2 dus die mappen lijken me extra leuk![]()
Ik speel wel veel samen met Shakin. Gisteren kwam daar Topiek (Yellowstrikers) bij, vaak ook aangevuld met andere kennissen. Zag wel FOK-Apenkoning gisteren ook online, geen idee wie dat was.quote:Op maandag 18 juni 2012 15:31 schreef 67Impala het volgende:
Maar momenteel als ik speel, speel ik graag met iedereen
Wil vanavond wel even squadje doen.![]()
Ik suck @ rushquote:Op maandag 18 juni 2012 15:47 schreef Topiek het volgende:
Vanavond squadje doen dan?
Misschien is het wel leuk om met FOK! tegen FOK! squad rush te doen
Maar misschien speel ik het wel totaal verkeerd, dus ja, waarom niet!
Ik kom vnvd wel online en ontvang graag een invite![]()
![]()
20:00?quote:Op maandag 18 juni 2012 16:53 schreef Gezicht het volgende:
Ik doe ook wel mee vanavond. Vanaf hoe laat ongeveer?![]()
Kan ook dan, alleen voor Squad tegen squad is het echt klotequote:Op maandag 18 juni 2012 17:40 schreef 67Impala het volgende:
Ik ben er vanavond ook wel bij maar ik speel wel graag Conquest.![]()
![]()
Lijstje met spelers die meedoen:
Bats_NL (Kon Battlelog niet vinden)
' n beetje weinig voor ene prive matchMisschien dan toch maar publiek
![]()
![]()
Maar dan zijn we met 5, kut aantal ook he, dat 4.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:54 schreef 67Impala het volgende:
Ajoh gewoon public game is goed genoeg toch.![]()
![]()
20:00 uur ben ik er een uurtje bij. Liefst Conquest ook, bv Gulf of Oman, maar kijk maar hoe/wie/wat. Headset heb ik natuurlijk! Topiek, invite jij ons om 20:00 uur?![]()
Ja, is goedquote:Op maandag 18 juni 2012 19:08 schreef SnuggLe het volgende:
20:00 uur ben ik er een uurtje bij. Liefst Conquest ook, bv Gulf of Oman, maar kijk maar hoe/wie/wat. Headset heb ik natuurlijk! Topiek, invite jij ons om 20:00 uur?Alleen heb ik proefwerkweek, dus het kan zijn dat mn moeder me wil overhoren
![]()
![]()
Ik wil ook nog wel ff mee doen als jullie nog spelen (PS3). Stuur maar een invite naar MoodChangeRise Against site.. Come join us!
Welcome to my life op seine en zulks. Onze band of fokkers waren de enige die wat dedenquote:Op maandag 18 juni 2012 21:58 schreef Topiek het volgende:
Rage quit, pauper teamAlleen Bats en ik die wat deden
Overigens game op Kharg waren vrijwel allemaal lui van mijn platoon![]()
![]()
Oja, ik en bototbot (irl vriend) waren best lekker bezig met de tank op Seinequote:Op maandag 18 juni 2012 22:06 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Welcome to my life op seine en zulks. Onze band of fokkers waren de enige die wat deden
Overigens game op Kharg waren vrijwel allemaal lui van mijn platoon![]()
![]()
Be, hoor, lijk.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:06 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Welcome to my life op seine en zulks. Onze band of fokkers waren de enige die wat deden
Overigens game op Kharg waren vrijwel allemaal lui van mijn platoon
Was wel leuk zo even met 8-9 FOK!ers online. Je zou eigenlijk met zijn allen in 1 team moeten zitten en wel wat tegenstand moeten krijgen...
Chaos-Zero, wat is je nick op PS3?![]()
Moodchange, maar volgens mij had jij me van de week al toegevoegdquote:Op maandag 18 juni 2012 22:55 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Be, hoor, lijk.
Was wel leuk zo even met 8-9 FOK!ers online. Je zou eigenlijk met zijn allen in 1 team moeten zitten en wel wat tegenstand moeten krijgen...
Chaos-Zero, wat is je nick op PS3?
Morgen avond weer een potje doen met z'n allen? Ik zal dan gelijk even mn headset voor m'n PS3 zoeken
Heb dan ook geen batllelog.quote:Op maandag 18 juni 2012 18:49 schreef Topiek het volgende:
Lijstje met spelers die meedoen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bats_NL (Kon Battlelog niet vinden)
' n beetje weinig voor ene prive matchMisschien dan toch maar publiek
Morgen toch nog maar eens proberen aan te maken, heb m'n PSN namelijk op een oud e-mail adres waarvan ik het wachtwoord niet meer weet, maar wellicht dat er met 'wachtwoord vergeten' nog iets uit te voeren valt.
Die laatste op Bazaar was ook echt superkut.quote:Op maandag 18 juni 2012 21:58 schreef Topiek het volgende:
Rage quit, pauper teamAlleen Bats en ik die wat deden
Daarna ben ik er ook maar mee gekapt.
Flesje bier![]()
Dit weekend weer dubbel XP nu enkel voor premiums
Heb de laatste tijd wat vaker dat we met een goede squad zitten maar met een kutteam waardoor we zelf allemaal bovenaan eindigen maar toch verliezen, toch zijn die games altijd toffer dan de games die je gewoon wint.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Maar ik ben al level 100quote:Op dinsdag 19 juni 2012 04:33 schreef Catkiller het volgende:
Dit weekend weer dubbel XP nu enkel voor premiums![]()
![]()
Voor zijn plezier? Of spelen mensen daar tegenwoordig niet meer voor?quote:Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Nou,quote:En dat doe ik altijd. Die onzinnige level systemen hoeven van mij niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Voor zijn plezier? Of spelen mensen daar tegenwoordig niet meer voor?![]()
Premium
Nee, maar het lijkt me dat je nu helemaal geen doelen meer hebt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:23 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nou,
[..]
En dat doe ik altijd. Die onzinnige level systemen hoeven van mij niet.![]()
![]()
Hehe ok, ik ben nu pas Colonel 22 met al 300 uur gespeeldquote:Op dinsdag 19 juni 2012 09:35 schreef KoningStoma het volgende:
Iedereen kapot schieten, wat dacht je daarvan![]()
![]()
Ik zit denk nu op de 290 uur en zit Colonel 46, maar ben het nog lang niet zat![]()
BC2 zat ik op 320 uur maar daar had ik een keer een tussenpauze omdat ik het spuug zat was. BF3 gaat me om een of andere reden totaal niet vervelen.![]()
Stelletje verslaafde apen!
Ik heb 120 uur gespeeld denk ik en dat vind ik al echt heel veelIk ben nu dan ook pas net Colonel.
Gisteren was trouwens wel vet!
Battlefield is wel echt vetter wanneer je met mensen samen speelt. meestal game ik in mijn eentje, maar nu toch eens vaker met anderen proberen samen te spelen.
Ik ben wel heel slecht als je zo die battlelogs onder elkaar ziet![]()
![]()
Ach, ik ben ook pas net een paar weken aan het spelen. Speelde daarvoor veel Killzone 3 en was daar wel goed in, maar met BF3 ben ik ook niet echt goedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 10:41 schreef Sant. het volgende:
Stelletje verslaafde apen!
Ik heb 120 uur gespeeld denk ik en dat vind ik al echt heel veelIk ben nu dan ook pas net Colonel.
Gisteren was trouwens wel vet!
Battlefield is wel echt vetter wanneer je met mensen samen speelt. meestal game ik in mijn eentje, maar nu toch eens vaker met anderen proberen samen te spelen.
Ik ben wel heel slecht als je zo die battlelogs onder elkaar ziet
Kunnen we niet gaan skypen met z'n allen als we weer spelen?Rise Against site.. Come join us!
We spelen allemaal met PS3/XBOX headsetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:04 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ach, ik ben ook pas net een paar weken aan het spelen. Speelde daarvoor veel Killzone 3 en was daar wel goed in, maar met BF3 ben ik ook niet echt goed
Kunnen we niet gaan skypen met z'n allen als we weer spelen?![]()
![]()
Ik heb inderdaad gewoon een headset aan mijn PS3 hangen en dan via de voice chat communiceren.
T schiet toch niet op om de mensen buiten je squad te horen, dan is er niks meer van te begrijpen.
Maar de overstao naar BF is vrij groot wanneer je van CoD games af komt.
Vooral het schieten vind ik vele malen moeilijker. En dat is toch niet echt onbelangrijk is een FPS![]()
![]()
Ik vind de geluids kwaliteit van de meeste games met headset kut op de PS3. Maar goed, zal vanmiddag wel weer even mn headset zoeken. Die ik gister gebruikte werkte niet helemaal. Was ook wel een oude, zat toentertijd nog bij Socom 2
Recoilquote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:16 schreef Sant. het volgende:
Ik heb inderdaad gewoon een headset aan mijn PS3 hangen en dan via de voice chat communiceren.
T schiet toch niet op om de mensen buiten je squad te horen, dan is er niks meer van te begrijpen.
Maar de overstao naar BF is vrij groot wanneer je van CoD games af komt.
Vooral het schieten vind ik vele malen moeilijker. En dat is toch niet echt onbelangrijk is een FPS![]()
![]()
<<< 240h 24m met nog iets minder dan 10.000 tot colonel 11![]()
Alleen GTA 4 heb ik langer gespeeld.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Ik heb sinds kort een Turtle Beach headset waar je het chat en game volume individueel harder en zachter kan zetten. Dat is echt super chill en heb nergens last meer van.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 11:21 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik vind de geluids kwaliteit van de meeste games met headset kut op de PS3. Maar goed, zal vanmiddag wel weer even mn headset zoeken. Die ik gister gebruikte werkte niet helemaal. Was ook wel een oude, zat toentertijd nog bij Socom 2![]()
Net weer een ragequit. Ditmaal door de lag die blijkbaar alleen ik krijg. <_<ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Klinkt zeker goed. Alleen zit ik vaak met mn vrienden gewoon op Skype terwijl we aan t gamen zijn op de PS3.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 13:04 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort een Turtle Beach headset waar je het chat en game volume individueel harder en zachter kan zetten. Dat is echt super chill en heb nergens last meer van.Rise Against site.. Come join us!
Jeuj, CO-LO-NEL!
Vreemd potje dit, kwam er vlak voor het einde in, Beetje met de attack heli gevlogen, 1 kill, toen down. Vervolgens krijg ik een service star voor attack heli en mbt. Terwijl ik die al een aantal potjes geleden had horen te krijgen.
http://battlelog.battlefi(...)0799149/2/195268754/
Wel Ace squad en highest awarded..![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:21 schreef Reintji het volgende:
Jeuj, CO-LO-NEL!
Vreemd potje dit, kwam er vlak voor het einde in, Beetje met de attack heli gevlogen, 1 kill, toen down. Vervolgens krijg ik een service star voor attack heli en mbt. Terwijl ik die al een aantal potjes geleden had horen te krijgen.
http://battlelog.battlefi(...)0799149/2/195268754/
Wel Ace squad en highest awarded..![]()
![]()
Vooral de sway denk ik. recoil zat er tot op zekere hoogte ook in CoD, alleen alleen op echt verre afstanden, hier al op middel tot middellange afstanden.quote:
Ik heb persoonlijk meer moeite de sway te masteren dan de recoil.
@Reintji: Gefeliciteerd!![]()
Man, wat een klote servers, elke keer weer. Zit j ein de jet bij Rush "Killed by Admin". Omdat die faggot admin, zelf de jet wilNee, echt een prima ideetje dat custom servers
![]()
![]()
![]()
![]()
Die admins zijn meestal echt paupers inderdaad.Zat gistermiddag in conquest op metro, dus ik naar B gerushed en de admin die in het andere team zat blijkbaar ook, kom ik 'm tegen, kill ik 'm. You have been kicked by an admin.
_____________!!!!!!!!!!!!
Flesje bier![]()
Ik ben net (als admin, jaja) geswitched naar het verliezende team op Metro, gewoon 3 keer zonder ook maar één baserapende enemy tegen te komen naar A kunnen rennen en nog faalde het team keihard en konden ze helemaal niks doen, zelfs spawnen op A deden ze amper laat staan helpen cappenOp zulke momenten moet je eigenlijk gewoon kunnen zeggen maximaal 3 assault spelers in een team ofzo. Dan is het zo voorbij met dat gekut en kan het andere team tenminste uitbreken.
Ach, zolang ik maar bovenaan sta op het einde is het niet erg.
[/quote]![]()
Gisteren met een tank een jet uit de lucht geschoten, hij kwam recht op me afvliegen al knallende met zijn main cannon, en ik schoot hem zo uit de lucht
Had ik van de week ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Gisteren met een tank een jet uit de lucht geschoten, hij kwam recht op me afvliegen al knallende met zijn main cannon, en ik schoot hem zo uit de lucht![]()
![]()
Heerlijk gevoel, stond bij Caspian Border conquest bij C (hilltop), ik dacht ''KING OF THE HILL BITCHES, COME AT MEquote:''
Ik switch mezelf dan toch echt naar het winnende team. Ik ga niet voor de lol met een stelletje idioten spelen. Vaak kick ik dan de slechtste spelers, zodat er betere spelers kunnen joinen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:09 schreef Catkiller het volgende:
Ik ben net (als admin, jaja) geswitched naar het verliezende team op Metro, gewoon 3 keer zonder ook maar één baserapende enemy tegen te komen naar A kunnen rennen en nog faalde het team keihard en konden ze helemaal niks doen, zelfs spawnen op A deden ze amper laat staan helpen cappenOp zulke momenten moet je eigenlijk gewoon kunnen zeggen maximaal 3 assault spelers in een team ofzo. Dan is het zo voorbij met dat gekut en kan het andere team tenminste uitbreken.
Ach, zolang ik maar bovenaan sta op het einde is het niet erg.![]()
Ik had er nu net weer 1quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel, stond bij Caspian Border conquest bij C (hilltop), ik dacht ''KING OF THE HILL BITCHES, COME AT ME''
![]()
![]()
Ehh wat? Afstand heeft niks te maken met recoil hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:49 schreef Sant. het volgende:
[..]
Vooral de sway denk ik. recoil zat er tot op zekere hoogte ook in CoD, alleen alleen op echt verre afstanden, hier al op middel tot middellange afstanden.
Ik heb persoonlijk meer moeite de sway te masteren dan de recoil.
@Reintji: Gefeliciteerd!![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:50 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ehh wat? Afstand heeft niks te maken met recoil hoor
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Topiek, volgens mij speel jij regelmatig 's avonds op de PS3, niet waar?Als ik na deze week mijn examens gehad heb, zullen we dan eens een paar potten spelen? Ik begin het TDM onderhand weer zat te worden, en ik kan nooit echt een goede squad vinden om mee te Rushen of Conquesten
Ik speel inderdaad veel 's avonds jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Topiek, volgens mij speel jij regelmatig 's avonds op de PS3, niet waar?Als ik na deze week mijn examens gehad heb, zullen we dan eens een paar potten spelen? Ik begin het TDM onderhand weer zat te worden, en ik kan nooit echt een goede squad vinden om mee te Rushen of Conquesten
![]()
![]()
Wat een stelletje cheaters aan de andere kant, ben nu 5x door dezelfde t90a aan uit de lucht geschoten, 1x door een RPG, geloven ze het zelf![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:50 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ehh wat? Afstand heeft niks te maken met recoil hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Dat je er meer last van hebt wanneer je op grotere afstanden iets wilt raken betekent niet dat de recoil toeneemt toch, wijsneuzen?quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Waar zat je in? Die choppers zijn vaak makkelijk uit de lucht te knallen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:57 schreef Topiek het volgende:
Wat een stelletje cheaters aan de andere kant, ben nu 5x door dezelfde t90a aan uit de lucht geschoten, 1x door een RPG, geloven ze het zelf![]()
Jij met je kuttank, je hebt me zelfs een keer uit de lucht geschoten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:31 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ik had je wel een paar keer mooi in m'n tank heCanister shell is zo awesome
Vond het wel mooi toen ik hem van je kaapte.
Flesje bier![]()
Littlebirdquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waar zat je in? Die choppers zijn vaak makkelijk uit de lucht te knallen.![]()
Ja, ik moest er nooit uitgaan, maar daar dacht ik aan toen ik er net weer uit was.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:01 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jij met je kuttank, je hebt me zelfs een keer uit de lucht geschoten.
Vond het wel mooi toen ik hem van je kaapte.![]()
![]()
Als je daar te laag mee vliegt, dan wordt je meteen uit de lucht geknald door een competente tankbestuurder.quote:![]()
Ja, maar niet als je boven zijn max draaihoek zit, en hij stil staatquote:Op woensdag 20 juni 2012 00:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je daar te laag mee vliegt, dan wordt je meteen uit de lucht geknald door een competente tankbestuurder.En je zonder enige lock-ons raakt.
![]()
Gisteren twee potjes gespeeld en geen pepernoot geraakt
Niets dan colonels tegen die voor mijn niveau echt veeeel te goed waren
Op Noshar Canals in de aars gepakt, evenals op Damavand Peak
Snel maar weer uitgezet
Wel triest dat er op een gegevens moment nog 6 man in mijn team zitten, tegen 10 van t winnende team.
Voelen die mensen die dan winnen zich echt zo goed wanneer ze al baserapend kills maken?
Ik heb dan namelijk altijd het idee, dat zulke mensen bijna klaarkomen op het maken van kills..
Ik bedoel, je hebt alle vlaggen en die 100 punten die je dan kunt pakken.. so what?!
Dan is Battlefield echt, echt, echt boring. Zelfs als je het winnende baserape team bent.![]()
Je hebt er toch meer last van wanneer je een target verder weg wilt raken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:50 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ehh wat? Afstand heeft niks te maken met recoil hoor
Maar wat ik vooral bedoel. wanneer ik knal zwabbert mijn gun vooral van links naar rechts, het is dan ook vooral die specifieke recoil of sway die ik op een of andere manier maar niet onder controle krijg.
Ik weet dat het met de gun en attachments te maken heeft, maar ik heb mijn ideale combi in ieder geval nog niet gevonden..![]()
![]()
Na anderhalve maand eindelijk level 85 gehaald.
Battlefield Premium gekocht.Ik vind die close quarters mappen echt vet.
Heb trouwens ook de shotgun 'ontdekt', vind ik leuk om mee te spelen, alleen heb ik begrepen dat velen dit een noobwapen vinden? Bij veel servers willen ze niet dat je de shotgun gebruikt...Ik heb ook vaak zulke potjes. Als het spel niet gelijk opgaat is het echt weinig aan (ook al zit je in het winnende team). Ik verlaat zulke servers altijd meteen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:45 schreef Sant. het volgende:
Snel maar weer uitgezet
Wel triest dat er op een gegevens moment nog 6 man in mijn team zitten, tegen 10 van t winnende team.
Voelen die mensen die dan winnen zich echt zo goed wanneer ze al baserapend kills maken?
Ik heb dan namelijk altijd het idee, dat zulke mensen bijna klaarkomen op het maken van kills..
Ik bedoel, je hebt alle vlaggen en die 100 punten die je dan kunt pakken.. so what?!
Dan is Battlefield echt, echt, echt boring. Zelfs als je het winnende baserape team bent.
Gister nog wel een potje gespeeld waarmee we wonnen met 2 tickets verschil. Dat zijn de mooiste potjes.![]()
![]()
Heb je al gewoon iron sights geprobeerd? Ik merk bij mij dat ik dan veel meer raak dan bv met een Red Dot Sight.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:48 schreef Sant. het volgende:
[..]
Je hebt er toch meer last van wanneer je een target verder weg wilt raken.
Maar wat ik vooral bedoel. wanneer ik knal zwabbert mijn gun vooral van links naar rechts, het is dan ook vooral die specifieke recoil of sway die ik op een of andere manier maar niet onder controle krijg.
Ik weet dat het met de gun en attachments te maken heeft, maar ik heb mijn ideale combi in ieder geval nog niet gevonden..![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 09:06:32 ]![]()
Die draaihoek valt vies tegen. Een laagvliegende scout helicopter is een makkelijk doel voor een tank, juist omdat je dan niet helemaal hoeft te locken en te klooien met een guided shell.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:20 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ja, maar niet als je boven zijn max draaihoek zit, en hij stil staatEn je zonder enige lock-ons raakt.
![]()
Kobra sight
Maar dat is niet wat je zeiquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:48 schreef Sant. het volgende:
[..]
Je hebt er toch meer last van wanneer je een target verder weg wilt raken.
Die zwabber is dus de recoil van het wapen en of je nou short of long range schiet, die recoil blijft hetzelfde. Dat je er meer moeite mee hebt om op lange afstand effectief te zijn is een ander verhaal
Maar goed welke wapens/attachments gebruik je dan?![]()
Ik geef ze altijd de kans om van de base weg te komen, dat baserapen is zo triest.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:45 schreef Sant. het volgende:
Snel maar weer uitgezet
Dan is Battlefield echt, echt, echt boring. Zelfs als je het winnende baserape team bent.TEEHEE IK SCHIET 1 DOOD VOORDAT IE IN ZIJN TANK/HELI/JET/BOOT/JEEP etc KOMT! HAHAHA man gtfo en ga cod spelen. Kut kleuters altijd.
Maar dat ik wel wat ik bedoelde!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:12 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Maar dat is niet wat je zeiDie zwabber is dus de recoil van het wapen en of je nou short of long range schiet, die recoil blijft hetzelfde. Dat je er meer moeite mee hebt om op lange afstand effectief te zijn is een ander verhaal
Maar goed welke wapens/attachments gebruik je dan?
Maar attachments is een beetje per wapen verschillend.
Foregrip werkt niet meer blijkbaar.
Flash suppressor schijnt goed te werken om recoil en sway te verminderen blijkbaar.
Ik kan he-le-maal niks met scopes in ieder geval.
Ik ben gewoon zoekende naar een fatsoenlijk wapen voor voornamelijk short en medium range. Ben nu aan het klooien met bipod en flash suppressor.
Maar een bipod op een assault wapen is ook weer zo vreemd.
Ik ben er al met al dus allemaal nog niet uit.
Hoor iedereen roepen over de M16A3, maar de enige die ik heb is de M16A4![]()
![]()
Dat klopt inderdaad, maar zelfs als ik op altidude meter op 200 zat, en vlak boven hun tank.. en hij schiet je uit de lucht :/quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die draaihoek valt vies tegen. Een laagvliegende scout helicopter is een makkelijk doel voor een tank, juist omdat je dan niet helemaal hoeft te locken en te klooien met een guided shell.![]()
dan geloof ik niet dat je:quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:43 schreef Topiek het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, maar zelfs als ik op altidude meter op 200 zat, en vlak boven hun tank.. en hij schiet je uit de lucht :/
1- op 200 hoogte zit
OF
2- dicht bij de tank was![]()
Ik werd gister ook constant uit de lucht geknald door tanks met hun normale shell. Ik wijd het aan mijn onkunde en de patch waar ik aan moet wennen.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
De tank was bij het water daarzo, en ik ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:22 schreef Sant. het volgende:
[..]
dan geloof ik niet dat je:
1- op 200 hoogte zit
OF
2- dicht bij de tank was![]()
![]()
Ben steeds bezig om met een straaljager te vliegen. T vliegen gaat me goed af, maar ik heb nog geen raketten. Heeft iemand tips om te killen met de standaard gun?
Ben vanavond denk ik ook wel weer online
Ik heb meer dan een maand niet gespeeld maar het valt mij op dat bv mn rockets minder damage doen tegen mannetjes.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Erachter vliegen en kapot schieten die lulloquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:00 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ben steeds bezig om met een straaljager te vliegen. T vliegen gaat me goed af, maar ik heb nog geen raketten. Heeft iemand tips om te killen met de standaard gun?
Ben vanavond denk ik ook wel weer online
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 14:48:18 ]![]()
Die raketten heb je weinig aan. Je kan beter van het begin af aan met die cannon leren schieten.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:00 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ben vanavond denk ik ook wel weer online![]()
Zegt de man met 10.000 service stars in jets.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:49 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Die raketten heb je weinig aan. Je kan beter van het begin af aan met die cannon leren schieten.
Vliegen gaat best ja, maar mikken tijdens t vliegen is andere koekhapperij.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:03 schreef Sant. het volgende:
[..]
Zegt de man met 10.000 service stars in jets.![]()
En die jets gaan voor mij te snel op die kleine maps. Ben benieuwd naar Armored kill.
en MAN wat is het leuk om als tank achter snipers te gaan. Bergje op en ze zien vluchten als een gek. XD Ik vind het ook ontzettend leuk om niet te schieten, maar ze achterna te gaan en als ze me zien dan om bv een kist heen te volgen.
Hij heeft wel gelijk, ik gebruik bijna ook altijd enkel de main gun al ben ik niet goed genoeg om mensen die het net zo goed/slecht als mij kunnen van mijn staart af te krijgen zonder de hulp van een wingman. En daar kom je al snel in te zitten zonder heat seekers wanneer de persoon die je achtervolt benul heeft van waar jij vliegt.
Schieten en achtervolgen moet je denk ik wat knoppen voor switchen, ik heb iig met de standaard controls op de Xbox het probleem dat ik niet kan afremmen, schieten en sturen tegelijk met mijn linkerhand.
[/quote]![]()
Serieus, als je van plan bent om vaker met jets te vliegen, gooi die heatseekers aan de kant en ga gewoon oefenen met de cannon. Dat komt alleen maar van pas.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:03 schreef Sant. het volgende:
[..]
Zegt de man met 10.000 service stars in jets.
Vliegen gaat best ja, maar mikken tijdens t vliegen is andere koekhapperij.Daarvoor heb je je duim, je wijs- en middelvinger.quote:Schieten en achtervolgen moet je denk ik wat knoppen voor switchen, ik heb iig met de standaard controls op de Xbox het probleem dat ik niet kan afremmen, schieten en sturen tegelijk met mijn![]()
Volgens mij krijg je daar dan wel echt reuma-handjes vanquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:18 schreef KoningStoma het volgende:
Daarvoor heb je je duim, je wijs- en middelvinger.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
En C4. En Javelins.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:01 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik heb meer dan een maand niet gespeeld maar het valt mij op dat bv mn rockets minder damage doen tegen mannetjes.![]()
Juist omdat er de laatste tijd zo veel IR smoke gebruikers zijn kies ik toch voor de RPG. Als ik US ben en ik heb een SMAW, kies ik toch voor de Javelin, SMAW is een vreselijk kutdingquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:58 schreef Topiek het volgende:
[..]
Valt echt nog meeJe kan hem goed gebruiken tegen tanks die niet weten hoe IR smoke werkt
Dan nog heb je meestal 3 clean hits nodig. Duurt allemaal veel te lang als je ook nog moet gaan locken etc.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:58 schreef Topiek het volgende:
[..]
Valt echt nog meeJe kan hem goed gebruiken tegen tanks die niet weten hoe IR smoke werkt
Flesje bier![]()
Op de motor rakenquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dan nog heb je meestal 3 clean hits nodig. Duurt allemaal veel te lang als je ook nog moet gaan locken etc.![]()
![]()
Motorrrrrrrrr
Rolt ook zo lekker he. Trouwens kwamen er niet Moters met Armored Kill?ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Met End gamequote:Op woensdag 20 juni 2012 18:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
Motorrrrrrrrr
Rolt ook zo lekker he. Trouwens kwamen er niet Moters met Armored Kill?![]()
Mensen die beginnen te huilen dat je een C4n00bje bent en je meteen kicken wanneer je een keer tegen ze speelt!Als ik het tegen een tegenstander had gedaan hadden ze gelachen, treurigheid.
KLB in BF3
[/quote]![]()
Die paar games net waren wel leuk ja. Wist niet dat dat met SOFLAM en tank lock-ons zo ruig was.
Flesje bier![]()
Net echt een paar servers achter elkaar waar het heel rustig was. Maar net ook eens CQ domination gespeeld. Is wel lekker voor ff snel tussendoor
Javelin is super. Zeker met een aardige squad waarin iok lekker gepaint wordt met tanks. Zoals net dus met Shakin & Bats oa. (squad zat vol McMuffin).
Echt veel heli's uit de lucht gehaald, heerlijke pot!!
C4 is ook kicken, paar mooie kills danwel tanksteals mee gemaakt.
He Topiek, aap, je was wel snel weg op Canals toen we je 2-3x uit de lucht haalden!![]()
Deze avond weer eens een paar potjes tegen een piloot die er ook wat van kon. Altijd wel leuk, maar na 10 minuten om elkaar heen vliegen wist ik het wel weer.![]()
Tegen een goeie piloot vliegen is eigenlijk een stuk saaier, dan tegen gemiddelde piloten vliegen.
Ook vandaag weer een aantal mietjes in hun ballen geschoten zoals dit:
![]()
![]()
[/quote]![]()
Gister met mijn broertje dit spel gespeeld. Beetje kloten met C4, daar is hij erg goed in. C4 bij de vlag plaatsen en dan in een donker hoekje gaan liggen wachten tot er een vijandelijk squad aankomt.
Die nieuwe shotgun die je kan unlocken is trouwens wel een beestenwapen zeg!![]()
Lekker in een hoekje liggen, nou wat een skills.
wat is het verschil dan tov de rpg?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:09 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Juist omdat er de laatste tijd zo veel IR smoke gebruikers zijn kies ik toch voor de RPG. Als ik US ben en ik heb een SMAW, kies ik toch voor de Javelin, SMAW is een vreselijk kutding![]()
Je hebt er inderdaad niet veel skill voor nodig. Maar het is toch lachen als je zo'n heel squad opblaast? Bij de derde keer beginnen ze het meestal wel in de gaten te krijgen en dan lukt deze truc niet meer.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:04 schreef MPC60 het volgende:
Lekker in een hoekje liggen, nou wat een skills.![]()
Je kan ook gewoon wegrennen naar de volgende vlag. Zodra je het icoon van de basis waar je C4 gelegd hebt ziet knipperen haal je de trekker over. Meestal als je goed loopt kun je de basis aan de andere kant alweer bereiken zonder dood te gaan. Dan ben je nog een beetje actief bezig i.p.v. campen en wachten.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:23 schreef Gewas het volgende:
[..]
Je hebt er inderdaad niet veel skill voor nodig. Maar het is toch lachen als je zo'n heel squad opblaast? Bij de derde keer beginnen ze het meestal wel in de gaten te krijgen en dan lukt deze truc niet meer.![]()
Net als die gasten die dan op seine de trappen c4en de hele ronde.Nog mooier zijn de sukkels die erin blijven lopen en dan ragen in de mic.
Ik schoot gister iemand met een L96 neer met een hoofdschot die in de lucht vloog met een parachute.. Lucky shot
JA!![]()
Ik vind klooien met C4 geniaal.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:02 schreef MPC60 het volgende:
Net als die gasten die dan op seine de trappen c4en de hele ronde.Nog mooier zijn de sukkels die erin blijven lopen en dan ragen in de mic.
Ik vind mensen die zeuren over mensen die C4 gebruiken![]()
![]()
Gister plakte iemand C4 op iemands tank, rijd die tank naar voren, de klootzak, en toen had hij mij ook dood, terwijl ik niets vermoedend gewoon de tunnel in liepLet dan op als je in een tank zit
![]()
![]()
Verbannen worden omdat je met je jet in een heli crashde.
Verbannen worden omdat je eerste stond.
Verbannen worden omdat je een heli pakte.
Faal Admins.
8 jaar oude dildo´s die met hun ma´s creditcard server kopen >:CMy brother had a book he would hold with pride
A little red cover with a broken spine
On the back he hand wrote a quote inside
"When the rich wage war, it's the poor who die"![]()
Pics van je moeders dildo!quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:03 schreef MrRedTube het volgende:
8 jaar oude dildo´s die met hun ma´s creditcard server kopen >:C![]()
oh shit, ik ....![]()
![]()
Ik C4de daar gister 1 keer en toen kreeg ik al een kickquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:02 schreef MPC60 het volgende:
Het is wat als ze met 7 man in een party tegen je spelen en ze dat al niet kunnen hebben
[/quote]![]()
Que?quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:03 schreef MrRedTube het volgende:
8 jaar oude die met hun ma´s creditcard dil'do's kopen >:C![]()
![]()
Gisteren een triple kill & een double vehicle destroy met 3x C4. Stonden ze ook tegen elkaar aan. Of was het nou Javelin? Not sure.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:44 schreef Topiek het volgende:
Gister plakte iemand C4 op iemands tank, rijd die tank naar voren, de klootzak, en toen had hij mij ook dood, terwijl ik niets vermoedend gewoon de tunnel in liepLet dan op als je in een tank zit
![]()
![]()
Get a kill with the following weapons in a single life: Assault Rifle, Jet, Tank
Met mazzel, dat wel.![]()
In close quarters komen de vijanden zo snel naar de vlag dat het haast geen campen meer genoemd kan worden. Meestal zijn ze er binnen 30 seconden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:55 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon wegrennen naar de volgende vlag. Zodra je het icoon van de basis waar je C4 gelegd hebt ziet knipperen haal je de trekker over. Meestal als je goed loopt kun je de basis aan de andere kant alweer bereiken zonder dood te gaan. Dan ben je nog een beetje actief bezig i.p.v. campen en wachten.
Precies. Vind het alleen jammer dat sommige servers bepaalde wapens gaan verbieden (voor zover dat kan). Deze wapens zitten niet voor niks in het spel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:38 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik vind klooien met C4 geniaal.
Ik vind mensen die zeuren over mensen die C4 gebruiken
Net weer 3 rondes met me broertje gespeeld. Zaten samen in een squad, gingen van vlag naar vlag en om de beurt C4 bij de vlag neerleggen. Als je samenwerkt is dit spel op het best.
Die nieuwe Close Quarter mappen vind ik trouwens echt vet.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2012 15:09:38 ]![]()
Allemaal prima, maar op die nieuwe maps is het gewoon triest.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:38 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ik vind klooien met C4 geniaal.
Ik vind mensen die zeuren over mensen die C4 gebruikenBehalve als een wapen niet werkt en daardoor een instant kill is.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:06 schreef Gewas het volgende:
[..]
In close quarters komen de vijanden zo snel naar de vlag dat het haast geen campen meer genoemd kan worden. Meestal zijn ze er binnen 30 seconden.
[..]
Precies. Vind het alleen jammer dat sommige servers bepaalde wapens gaan verbieden (voor zover dat kan). Deze wapens zitten niet voor niks in het spel.![]()
![]()
Waarom sommige mensen een probleem hebben met bepaalde wapens snap ik echt niet... Uiteindelijk gaat het allemaal om de lol, toch? Het is niet zo dat je monsterlijke kill/death ratio's haalt als je C4 gebruikt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Allemaal prima, maar op die nieuwe maps is het gewoon triest.
[..]
Behalve als een wapen niet werkt en daardoor een instant kill is.![]()
Omdat bepaalde wapens te makkelijk zijn om te gebruiken en er op die manier de lol ervan af halen. Dat lijkt me vrij voor de hand liggend.quote:Op donderdag 21 juni 2012 15:47 schreef Gewas het volgende:
[..]
Waarom sommige mensen een probleem hebben met bepaalde wapens snap ik echt niet...![]()
Is die SPAS-12 niet een beetje OP? Ging wel heel erg makkelijk met scoren.
edit: Leuke score >> http://battlelog.battlefi(...)1144838/2/174975597/ maar wat een KUT team zeg. On-ge-lo-fe-lijk. Alledrie de vlaggen voor de vijand, en men doet NIKS.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Boem boem boem, kijk uit als sniper boem boem boem
Je krijgt een depressie als munn1k achter je staat
boem boem boem boem boem boem boem
Hij stuurt je een berichtje en daarna owned hij je
Boebeoebeoebeo
Dan komt rens1nk die stopt een mes in je aars..
boem boem boem boem
Leuk liedje![]()
![]()
Haha was eigenlijk andersom Topiek, maar dat maakt voor de actie niet uit!
Hij zag dus boven in z'n scherm staan: Behind you!!!!! Et voilą een mes in z'n donder:)
Je was ineens weg trouwens?PSN: R3ns1nk![]()
Ja klopt, had geen zin meerquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:10 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Haha was eigenlijk andersom Topiek, maar dat maakt voor de actie niet uit!
Hij zag dus boven in z'n scherm staan: Behind you!!!!! Et voilą een mes in z'n donder:)
Je was ineens weg trouwens?En mn headset is kapot
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: