Die foto van die ribbetjes omg omgquote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel tof die theme michhas
Damn de slager heeft wel een goed stukje sparerib meegegevenSinds vanmorgen in de marinade en net als een beest opgegeten
Belooft nog wat voor zometeen.quote:Op verschillende plaatsen in Warschau zijn Poolse en Russische supporters met elkaar en de politie op de vuist gegaan. De supporters trappen en slaan elkaar in het gezicht en gooien met stenen.
Journalisten van persbureau AP hebben mensen bloedend op de grond zien liggen. Een van hen leek zwaargewond te zijn. Vanavond speelt Rusland in Warschau tegen Polen. De wedstrijd is zeer beladen, omdat Polen jarenlang is onderdrukt door de Sovjet-Unie.
Mars naar het stadion
Omdat het vandaag een Russische feestdag is, liepen sommige Russische supporters in een soort mars naar het stadion. Dat werd door veel Polen gezien als een provocatie. Poolse supporters gooiden stenen, flessen en vuurwerk naar de Russen en naar de politie waarna op diverse plaatsen vechtpartijen uitbraken. Daarop besloot de Poolse politie de Russische mars naar het voetbalstadion af te breken.
Ten minste drie arrestaties
Op een andere plaats raakten dronken Poolse fans slaags met elkaar. Toen twee van hen op de grond lagen, greep de politie in. Er zijn ten minste drie supporters door de politie gearresteerd.
Kan best.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:46 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Waren die russen na de eerste wedstrijd ook al niet aan het rellen geslagen?
Man man man... Vanmorgen voordat ik van huis af ging, mooi die marinade erover heen gedaan en in de koelkast gezet.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Man man man... Vanmorgen voordat ik van zolder af ging, ons mam mooi die marinade erover heen gedaan en in de koelkast gezet.
En dan de hele dag denken : Wat ga ik vanavond dat ding verslinden
Je plaat blijft hangen nozem, KK grappen die van Sold afkomen? Damn..quote:
KK is dan ook een baas.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je plaat blijft hangen nozem, KK grappen die van Sold afkomen? Damn..
quote:
In EHV toch ook neem ik aan?quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 19:54 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
van Persie toen ie klein was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |