SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! TS server: 176.9.1.88
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- #1 B2K & Vanilla - 2 player start
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
JK
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op ESL: http://www.esl.eu/eu/team/6402508 Info: Dennis3D of Re.active
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoe.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Vanuit 1 vd laatste posts, dingen die in komende patch wss komen:
http://battlelog.battlefi(...)2832654625073392999/
Gun Master is wel leuker met wat minder spelers (Zoals de bedoelde 16), anders is het potje zo voorbij![]()
Zo zwak zijn de choppers en jets toch niet ?quote:*Increased the damage helicopter and jet rockets do to helicopters and jets and infantry.
*Increased the damage helicopter gunners and IFVs do to helicopters and jets.
Edit: Het is alleen maar een verzamellijstje van klachten (om de boel blijkbaar te sussen), geen enkele garantie dat dit allemaal wordt aangepakt .. staat ook wel wat onzin tussen zoals bovenstaand.
[ Bericht 25% gewijzigd door KroodjeBip op 12-06-2012 13:45:28 ]![]()
Update.
Ik zuig echt met die .44 Magnum en met sniperrifles. Die L96 assignment heb ik wel moeite mee.-weg-![]()
Ik ook, ik heb de sniper opdrachten met de M39-EMR gehaald, zonder scope, ding werkt erg goed als geweer en ze zien de glare niet.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:05 schreef Auti het volgende:
Update.
Ik zuig echt met die .44 Magnum en met sniperrifles. Die L96 assignment heb ik wel moeite mee.
Die L96 gaat bij mij ook wel ff duren.![]()
Die klote MK3A1 is ruk bij gungame om dat ut frag rounds zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:05 schreef Auti het volgende:
Update.
Ik zuig echt met die .44 Magnum en met sniperrifles. Die L96 assignment heb ik wel moeite mee.![]()
![]()
Ja die M39 gaat wel. Die MOD11 ook en de nieuwe M417 is ook nice, maar L96 is best pittig. Ik gebruik die dingen normaal ook nooit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:08 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb de sniper opdrachten met de M39-EMR gehaald, zonder scope, ding werkt erg goed als geweer en ze zien de glare niet.
Die L96 gaat bij mij ook wel ff duren.
De nieuwe maps en game modes bevallen mij uitstekend. De maps zitten echt goed in elkaar en dat met die mooie graphics. Gunmaster vind ik erg leuk om te doen. En die nieuwe conquest is ook lekker hectisch.-weg-![]()
Keihard pompen met dat ding... Je moet met gunmaster ook wel een beetje mazzel hebben met spawnen e.d. Dat spawnen gaat dus echt nog wel kut in CQ. Maar ik heb al een paar keer mazzel gehad dat ik zo voor een groepje vijanden spawn, dan klik je ze zo wel weg. Maarja, andersom gebeurt ook.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:11 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Die klote MK3A1 is ruk bij gungame om dat ut frag rounds zijn-weg-![]()
Die M417 heb ik pas sinds gisteren, is wel aardig te vergelijken met de M39, die L96 is in het begin het moeilijkst als je dat ding niet hebt die ervoor zorgt dat je niet uitzoomed als je reload ... ben ff de naam kwijt ..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:12 schreef Auti het volgende:
[..]
Ja die M39 gaat wel. Die MOD11 ook en de nieuwe M417 is ook nice, maar L96 is best pittig. Ik gebruik die dingen normaal ook nooit.Is het nou afgelopen, ik ben op het werk verdommequote:De nieuwe maps en game modes bevallen mij uitstekend. De maps zitten echt goed in elkaar en dat met die mooie graphics. Gunmaster vind ik erg leuk om te doen. En die nieuwe conquest is ook lekker hectisch.
Het eerste wat ik aanzet zodra ik thuis ben, ben wel benieuwd.![]()
Ja, dat is de afsluiter.. quick bolt ofzo. Maar ik kom er wel met die assignment, het heeft geen prioriteit.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:15 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Die M417 heb ik pas sinds gisteren, is wel aardig te vergelijken met de M39, die L96 is in het begin het moeilijkst als je dat ding niet hebt die ervoor zorgt dat je niet uitzoomed als je reload ... ben ff de naam kwijt ..
[..]
Is het nou afgelopen, ik ben op het werk verdomme
Het eerste wat ik aanzet zodra ik thuis ben, ben wel benieuwd.
En sorry
-weg-![]()
Straight Pull Boltquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:15 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Die M417 heb ik pas sinds gisteren, is wel aardig te vergelijken met de M39, die L96 is in het begin het moeilijkst als je dat ding niet hebt die ervoor zorgt dat je niet uitzoomed als je reload ... ben ff de naam kwijt ..
[..]
Is het nou afgelopen, ik ben op het werk verdomme
Het eerste wat ik aanzet zodra ik thuis ben, ben wel benieuwd.. Mot ik voor de Jung nu ook gaan vrijspelen.
Battlelog is nu 30 mins down voor update...
Blijf gek worden van die reset bug, steeds gvd gun veranderen en squad perk (reset naar sprint zucht). Snap wel waar het door komt, Gun Master pakt een kit (de laatste waar je mee gespeeld hebt), en gooit dan alles door elkaar doordat ie steeds met andere guns komt. Daardoor reset alles wss.
Ben ut een beetje zat nu, wss overstappen naar "normale" maps voor tijdje.
Trouwens Dennis met zn "sniperspotjes" haha, die plekken loopt iedereen gewoon.
[ Bericht 2% gewijzigd door VelitoX op 12-06-2012 14:24:13 ]![]()
Geen idee, ben alleen nog maar 2e geweestEn dat in een 16 speler server, anders is het bijna niet te doen.
edit: Battlelog is er trouwes weer.![]()
Een gouden wapenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:25 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik denk een dog tag.
Wel raar dat je "Gun Master" moet winnen met een mes![]()
![]()
![]()
Nah, is bij Gungame (CS) ook al zo.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:25 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik denk een dog tag.
Wel raar dat je "Gun Master" moet winnen met een mes![]()
Ik heb geen TS, dat moet ik allemaal nog fixen en dan is het waarschijnlijk nog te druk voor mij ook..
Ik ga Robuust wel weer stalken ofzo, even kijken welke server hij gaat.-weg-![]()
Bak een taart en vier het!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:53 schreef VelitoX het volgende:
Als je GM wint krijg je.... een mvp ribbon!.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Of zoals ik heb gedaan de level wat was het 52 hack!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 14:28 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk het gouden wapen net als in MW, als je alle prestiges hebt gehaald
Gratis online mw3 spelen!Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |