Tsja, dat was te verwachten, hij is niet de eerste na een dergelijk delict.quote:Therapeut Keith Bakker, die veroordeeld werd tot 5 jaar cel wegens seksueel misbruik, is onlangs in de gevangenis van Lelystad mishandeld door medegedetineerden. Het ministerie van Veiligheid en Justitie wil de mishandeling bevestigen noch ontkennen.
"Ik ben heel zwaar aangevallen. Het is echt heel heftig hier, heel erg. Ze horen woorden als 'verkrachter' en je kunt niet uitleggen aan iemand, terwijl die jou in elkaar beukt, dat je absoluut geen verkrachter bent”, zegt hij in Profiel van Human. Het tv-programma wordt dinsdagavond uitgezonden.
Bakker spreekt vanuit de gevangenis in het eerste interview sinds zijn veroordeling. Hij betuigt nogmaals spijt aan slachtoffers en ziet af van hoger beroep.
Dit dus. Hoewel geweld met geweld bestrijden natuurlijk middeleeuws is, blijft karma een bitch.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:40 schreef Poeke het volgende:
Karma.... had hij maar van die jonge meisjes af moeten blijven.
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:02 schreef Casos het volgende:
Ach, die andere jongens die daar zitten hebben natuurlijk niks op hun kerfstok, wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.
Wishful thinkingquote:
Wellicht. Maar waar hij ook naar toe gaat gaat ie in de isoleer denk ik. Als ze hem te pakken krijgen, vrees ik dat het niet bij een paar blauwe plekken blijft.quote:
Ja en die familie bestaat alleen uit kinderen? Of hebben zij ook oma's en opa's die slachtoffer zijn geworden van debiele criminelen? Waarom pakken ze dat soort criminelen dan ook niet aan in het gevang? Hypocriet is het, punt.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:06 schreef bas-beest het volgende:
[..]
Lees die reactie boven je eens.
Dat ze zo reageren, komt omdat, ook al zijn het dieven/moordenaars/etc., ze ook familie hebben.
Nee, verkrachters en kindermoordenaars worden als eerst in elkaar gebeukt. En terecht.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:39 schreef static het volgende:
Tsja, dat was te verwachten, hij is niet de eerste na een dergelijk delict.
sorry, maar dit vind ik dan weer zulk gelul.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:22 schreef controlaltdelete het volgende:
Een verkrachter is hij niet in principe. Hij is alleen te ver gegaan door misbruik te maken van zijn functie en het vertrouwen van die meisjes. Maar een verkrachter die ergens in de bosjes een meisje opwacht en dan zijn slag slaat, dat is ie niet. Ik praat zijn daden verder niet goed, ik vind hem ook een creep maar wat Hepha beweert ben ik het mee eens.
Misschien is z'n smoel helemaal glad geslagen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:21 schreef Hyperdude het volgende:
Hoe stel je eigenlijk de diagnose "toegetakeld" bij zo'n kop als die van Keith
Vind ik ook hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:31 schreef Casos het volgende:
[..]
Ja en die familie bestaat alleen uit kinderen? Of hebben zij ook oma's en opa's die slachtoffer zijn geworden van debiele criminelen? Waarom pakken ze dat soort criminelen dan ook niet aan in het gevang? Hypocriet is het, punt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |