SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.
Ik verzamel linkshandige bassistenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:11 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor irrelevante vraag op mijn post
Heb ik hele tijd terug gedaanquote:Op maandag 11 juni 2012 23:20 schreef ArTiC het volgende:
oh, ik sta in de meeting lijst?
ik begreep trouwens dat er de 30ste ook een hardloop evenement voor vrouwen is in Utrecht...leuk voor het uitzicht
"klinkt wel grappig op zich..." is niet het goede antwoord xDquote:Op maandag 11 juni 2012 23:16 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Klinkt wel grappig op zich..
[..]
Verdomme, ge hedde gelijk jongûh!
de spelers of het instrument?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik verzamel linkshandige bassisten
naar hardlopende vrouwen gekeken?quote:
Ik denk dat ik zo maar in bed duik met de laptop en dan nog een stukje David Gilmour opzet..quote:Op maandag 11 juni 2012 23:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
"klinkt wel grappig op zich..." is niet het goede antwoord xD
Mijn katten zijn soms ook echte angsthazen. komen ze snuffelen voor een aai, steek je zachtjes je hand uit en ze springen twee meter de lucht in....
[..]
de spelers of het instrument?en wat is er mis met een rechtshandige bassist?
Verlicht ons, gij schone jonkvrouwe..quote:Op maandag 11 juni 2012 23:26 schreef automatic_ het volgende:
Oh hemel. Ik lees weer iets in een ander topic en ik irriteer mij gelijk
wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat?quote:Op maandag 11 juni 2012 23:26 schreef automatic_ het volgende:
Oh hemel. Ik lees weer iets in een ander topic en ik irriteer mij gelijk
je bent lekker op dreef vanavond.....quote:Op maandag 11 juni 2012 23:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat? wat?
je ergert je trouwens
De spelers, omdat ze tof zijnquote:Op maandag 11 juni 2012 23:23 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
"klinkt wel grappig op zich..." is niet het goede antwoord xD
Mijn katten zijn soms ook echte angsthazen. komen ze snuffelen voor een aai, steek je zachtjes je hand uit en ze springen twee meter de lucht in....
[..]
de spelers of het instrument?en wat is er mis met een rechtshandige bassist?
nee nee geen excuses...ik heb ook gewone cola en light cola door elkaar gedronkenquote:Op maandag 11 juni 2012 23:30 schreef automatic_ het volgende:
Nee ik kan dat niet uitleggen haha. En R.? Ik heb teveel (door elkaar) op dus vergeef mij
en nu ben ik nog nuchterquote:Op maandag 11 juni 2012 23:29 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
je bent lekker op dreef vanavond.....
en rechtshandige zijn niet tof wil je zeggenquote:
Oh..quote:Op maandag 11 juni 2012 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nee nee geen excuses...ik heb ook gewone cola en light cola door elkaar gedronken
Dus in tegenstelling tot anderen gaat bij jou de alertheid en communicatie omhoog naarmate je meer drinkt. Dat zou ik ook wel willenquote:
nee, ik ben dan gewoon strontvervelendquote:Op maandag 11 juni 2012 23:36 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dus in tegenstelling tot anderen gaat bij jou de alertheid en communicatie omhoog naarmate je meer drinkt. Dat zou ik ook wel willen![]()
![]()
Ze zijn op de schaal van tofheid net minder tof dan linkshandige bassisten.quote:Op maandag 11 juni 2012 23:32 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
en rechtshandige zijn niet tof wil je zeggenik ben dus niet tof
Nog vervelender?quote:
net minder tof als in linkshandig is een 10 en rechtshandig een 9,9 want eerlijk is eerlijk bassisten zijn gewoon tofquote:Op maandag 11 juni 2012 23:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ze zijn op de schaal van tofheid net minder tof dan linkshandige bassisten.
Mwah... hoe tof laat ik mij niet over uitquote:Op maandag 11 juni 2012 23:42 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Nog vervelender?
[..]
net minder tof als in linkshandig is een 10 en rechtshandig een 9,9 want eerlijk is eerlijk bassisten zijn gewoon tof
De schaal van tofheid, geweldigquote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah... hoe tof laat ik mij niet over uit
Dan zie ik mijn antwoord gewoon als waarheidquote:Op maandag 11 juni 2012 23:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Mwah... hoe tof laat ik mij niet over uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |