quote:
Dus wat is deze?quote:Op maandag 11 juni 2012 21:53 schreef Weka het volgende:
Vroeger had ik altijd de droom om een keer een erectie te krijgen bij een vrouwelijke dokter, om vervolgens waar te nemen dat de dokter in kwestie dat niet erg vond. Uiteindelijk eindigde dat keer op keer in een bad van zweet en een hoop sperma in m'n gezicht omdat ik weer 's zonder onderbroek en deken sliep. Maar waar het mij om draait: heeft één van jullie wel 's zo'n situatie meegemaakt in real life? Verzonnen mag ook, maar dat merk ik wel. Kom maar door met die geile verhalen van een stijve bij de dokter.
Nee, beroepsgeheim.quote:Op maandag 11 juni 2012 21:58 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik ben zelf schoolarts, mag ik mijn ervaringen hier ook posten?
JAAAH!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:58 schreef BabeWatcher het volgende:
quote:
quote:verzonnen mag ook
doen!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:58 schreef BabeWatcher het volgende:
zo'n meisje had ik laatst op mijn spreekuur en ze was kletsnatquote:Op maandag 11 juni 2012 22:02 schreef Weka het volgende:
Een leuken meisjen voor dit leuken dobbik:
[ afbeelding ]
Ik postte zojuist een true story, bovendien staat er "verzonnen mag ook"???quote:Op maandag 11 juni 2012 22:14 schreef Weka het volgende:
Schopje naar SEX graag, iedereen zit hier maar wat te verzinnen.
dat had ik niet verwacht in ONZquote:Op maandag 11 juni 2012 22:14 schreef Weka het volgende:
Schopje naar SEX graag, iedereen zit hier maar wat te verzinnen.
ik zag het heus wel hoor, jezus wat was jij geil zeg, stijeife tepels door je roze shirtje heenquote:Op maandag 11 juni 2012 22:19 schreef Plums het volgende:
Mijn huisartsenpraktijk heeft wel altijd leuke mannelijke stagiars(stagiares?)man, sopsopsop enzo, gelukkig merken ze dat niet
Tja, soms regent het nou eenmaal in Nederland.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:03 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
zo'n meisje had ik laatst op mijn spreekuur en ze was kletsnat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |