quote:Opzich. Maar waarom zou Machlas naar Liverpool gaan. Ze hebben daar al Owen en Heskey lopen, en ook nog die ene Hadji-Diouf van het WK. Ik zie Machlas die er niet ff uit spelen
Op zondag 11 augustus 2002 20:07 schreef Barca het volgende:[..]
Kwestie van logisch nadenken. Heb de v.i. niet gelezen.
quote:Ik zie je post nu pas, maar dat viel mij dus ook op. Ajax wordt steeds gepresenteerd als landskampioen in deze wedstrijd. Zie ook de hele indeling reutemeteut. Maar waarom spelen we dan tegen psv?
Op zondag 11 augustus 2002 19:08 schreef Barca het volgende:
Iemand stelde ooit dat het de kampioen of vice-kampioen is tegen de bekerwinnaar. In dit geval psv als vieze-kampioen tegen Ajax als bekerwinnaar.Kijken we naar de toewijzing van het thuistenue, -dugout en kleedkamer dan speelt Ajax niet als bekerwinnaar maar als kampioen. Wat doet psv in deze wedstrijd? Hier had dus de verliezend bekerfinalist, Utrecht, moeten staan. Ook zonder aanhang.
Utreg zal wel commercieel niet interessant genoeg zijn
quote:Kist in die Ketsmuts. Stinkdier!
Op zondag 11 augustus 2002 20:07 schreef keeper het volgende:
kezman schorsen voor het leven
quote:Ach ... die ruilen ze weer ergens voor een verdediger of middenvelder. Bij Middlesborough of zo voor Boateng.
Op zondag 11 augustus 2002 20:12 schreef keeper het volgende:[..]
Opzich. Maar waarom zou Machlas naar Liverpool gaan. Ze hebben daar al Owen en Heskey lopen, en ook nog die ene Hadji-Diouf van het WK. Ik zie Machlas die er niet ff uit spelen
quote:Nog meer angst voor rellen. En brand. Nu snap ik ook waarom sommigen die arena een pan noemen. Dacht altijd aan een ufo.
Op zondag 11 augustus 2002 20:14 schreef keeper het volgende:[..]
Ik zie je post nu pas, maar dat viel mij dus ook op. Ajax wordt steeds gepresenteerd als landskampioen in deze wedstrijd. Zie ook de hele indeling reutemeteut. Maar waarom spelen we dan tegen psv?
Utreg zal wel commercieel niet interessant genoeg zijn
quote:Inderdaad, ze spelen slecht. Maar ach, 't is maar een oefenpotje. Alleen hebben we die schaal wel nodig voor de bitterballen.
Op zondag 11 augustus 2002 20:17 schreef Cheiron het volgende:
Mijn conclusie: Ajax speelt niet goed. Iig niet zo goed als ik had verwacht:(
quote:Het is al jarenlang geregeld dat wanneer een club kampioen én bekerwinnaar wordt, het automatisch speelt tegen de numer 2 van Nederland...
Op zondag 11 augustus 2002 20:18 schreef Barca het volgende:[..]
Nog meer angst voor rellen. En brand. Nu snap ik ook waarom sommigen die arena een pan noemen. Dacht altijd aan een ufo.
quote:Ah, maar dan klopt die theorie van vice-kampioen, in dit geval vieze kampioen, tegen bekerwinnaar niet. Althans, Ajax speelt niet als bekerwinnaar maar als kampioen.
Op zondag 11 augustus 2002 20:21 schreef RAiDEN het volgende:[..]
Het is al jarenlang geregeld dat wanneer een club kampioen én bekerwinnaar wordt, het automatisch speelt tegen de numer 2 van Nederland...
quote:Eigelijk zou Ajax tegen zich zelf moeten spelen en dus automatisch de beker moeten hebben. Maarja, financiel gezien is dit interessant.
Op zondag 11 augustus 2002 20:23 schreef Barca het volgende:[..]
Ah, maar dan klopt die theorie van vice-kampioen, in dit geval vieze kampioen, tegen bekerwinnaar niet. Althans, Ajax speelt niet als bekerwinnaar maar als kampioen.
quote:Kom eens mee zingen in dat andere topic!
Op zondag 11 augustus 2002 20:30 schreef tong80 het volgende:
YES !!
![]()
vd Vaart.
Kunnen we eindelijk eens een fatsoenlijke bittergarnituur houden in de skyboxen.
quote:Bespeur ik hier jaloezie?
Op zondag 11 augustus 2002 20:30 schreef Censere het volgende:
Bah, prutsers...
quote:Ik hou niet zo van schelden maar ben het wel met je eens.
Op zondag 11 augustus 2002 20:54 schreef Armageddon het volgende:
Kezman is een klootviool! Kezman is een klootviool! Kezman is een klootviool! lalalalalaaaaaaaaa
Het is ook niet zo netjes van mij om die psv-ers te betitelen als bse-ers, maar ja ... de haat is diepgeworteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |