SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get this guy a jockstrap and a cookie!
Zo ongeveer denk ik:quote:Op maandag 11 juni 2012 17:03 schreef Taurus het volgende:
Verlangend naar je keek, ja?Hoe ziet dat er uit?
Het is geen taboe bij de Turkse cultuur, natuurlijk is het zo dat de familie het liefst een Turkse dame wil. maar er is zeker geen taboe.. andersom dus een Turkse dame en een Nederlandse jonge is wel lastiger. (Turkse mensen/cultuur niet te vergelijken met de Arabische Marokkaans)quote:Op maandag 11 juni 2012 18:08 schreef sylvesterrr het volgende:
Het hangt eigenlijk van jezelf af.
Sta jij open voor een relatie met een dame van niet-Turkse afkomst?
Wat vindt jouw familie van een dergelijke relatie (relatie met een niet-Turkse is vaak een taboe binnen de Turkse cultuur, weet ik uit eigen ervaring)? Wanneer jouw familie tegen een dergelijke relatie is, durf jij je daartegen te verzetten?
De beperkende factor is vaak de Turk in kwestie, niet de potentiële partner.
Misschien moet ik het iets nuanceren. Het is afhankelijk van je familie, heb je nog een erg conservatieve/traditionele familie, dan is het gewoon lastig. Omgekeerd kan je het al zo goed als vergeten.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:07 schreef EK12 het volgende:
[..]
Het is geen taboe bij de Turkse cultuur, natuurlijk is het zo dat de familie het liefst een Turkse dame wil. maar er is zeker geen taboe..
Ehm rare opmerking "willen eigenlijk een hoofddoekje, maar is te duur' ? hahaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:15 schreef hlmllp het volgende:
Ik heb genoeg Nederlandse meisjes met een turkse vriend gezien
zijn wel vaak de zelfde soort types (saai, geen make-up, willen eigenlijk een hoofddoekje, maar is te duur)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |